بازدید 8654

پردیس سینمایی «شمیران» به ناوگان سینمایی تهران می پیوندد

پردیس سینمایی «شمیران» با ظرفیت 5 سالن به زودی توسط گروه سینمایی هنر شهر آفتاب در منطقه یک پایتخت به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۷۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 16 May 2020

پردیس سینمایی «شمیران» به زودی و با عبور از بحران کرونا و امکان فعالیت سالن‌های سینمایی، در تهران افتتاح می شود.

به گزارش «تابناک»، پردیس سینمایی «شمیران» با ظرفیت 5 سالن به زودی توسط گروه سینمایی هنر شهر آفتاب در منطقه یک پایتخت به بهره برداری می رسد.

این پردیس دارای سالن سبز با ظرفیت 38 صندلی، سالن آبی با 49 صندلی، سالن نارنجی با ظرفیت 61 صندلی، سالن قرمز با 154 صندلی و سالن وی آی پی با ظرفیت 33 صندلی است. سالن های این پردیس از پروژکتورهای لیزری فول اچ دی و سیستم صوتی دالبی بهره‌مند هستند.

همچنین محیط این سینما برای استفاده توان‌خواهان مناسب‌سازی شده و از دیگر ویژگی‌های آن توجه به معماری و طراحی داخلی هنری و استفاده از فضای سبز ویژه در لابی است.

پردیس سینمایی «شمیران» در منطقه اقدسیه تهران، بزرگراه ارتش در طبقه چهارم مجموعه شمیران سنتر واقع شده است.

در آستانه بازگشایی این پردیس سیدحمید موسوی شهردار منطقه یک تهران و تعدادی از مدیران ارشد سازمان سینمایی از جمله محمدحسین فرجی مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری‌های سینمایی سازمان سینمایی، سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی کشور، مجید مسچی مدیرعامل موسسه سینما شهر و محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمدسالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی و همچنین حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی از نمایندگان شورای شهر تهران از این مجموعه بازدید کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر