بازدید 6435

دستگیری سارق جان‌سخت با شلیک پلیس

کد خبر: ۹۷۸۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱ 14 May 2020

رییس کلانتری ستارخان از دستگیری سارق خودروی پراید با شلیک پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سعیدی لشینی دراین باره گفت: شامگاه روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ماموران گشت کلانتری در خیابان ستارخان به خودروی پراید سفید رنگی که در حال پرسه‌زنی در این خیابان بود، مشکوک و با استعلام شماره پلاک خودرو متوجه شدند که این خودرو دو شب پیش به سرقت رفته است بنابراین ماموران کنار خودروی پراید رفتند و دستور توقف آن را صادر کردند اما راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان پلیس بر سرعت خودرو افزودند و متواری شدند.

وی با بیان اینکه تعقیب و گریز میان ماموران و دو متهم آغاز شد، اظهارکرد: ماموران پس از حدود ۱۵ دقیقه تعقیب و گریز با خودروی سارقان با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهوایی کردند اما متهمان بازهم متوقف نشدند. در ادامه لاستیک خودرو را هدف گلوله قرار دادند و در نهایت خودروی دزدان متوقف شد.

رییس کلانتری ستارخان ادامه داد: با توقف خودرو سرنشین کنار راننده به‌سرعت از خودرو پیاده شد و پا به فرار گذاشت و راننده خودرو نیز که جوانی قوی هیکل بود با یک قمه به سمت ماموران حمله‌ور شد. به همین دلیل نیز یکی از پاهای سارق قوی هیکل هدف گلوله قرار گرفت اما این دزد خشن قصد تسلیم شدن نداشت و با پای زخمی به حمله کردن به سمت ماموران ادامه داد که پای دیگرش نیز هدف گلوله قرار گرفت.

وی در پایان گفت: متهم پس از زمینگیر شدن به بیمارستان منتقل شد و بررسی سوابقش نشان داد که این سارق از دزدان سابقه‌دار در غرب تهران است که پس از آزادی دوباره دست به سرقت زده است بنابراین پرونده در این زمینه تشکیل و متهم پس از درمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی خواهد شد. تلاش برای دستگیری همدست این سارق نیز ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار