بازدید 7890
۱

سرقت ۵ میلیاردی در زمان مرخصی از زندان

کد خبر: ۹۷۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 14 May 2020

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد که سرقت ها را در زمان مرخصی از زندان برنامه ریزی می کردند.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: پنجم مهرماه سال گذشته شخصی با مراجعه به کلانتری ۱۲۴ قلهک مأموران پلیس را در جریان وقوع سرقت از منزلش می‌گذارد و با ثبت اظهارات شاکی پرونده به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی پنجم مهرماه از خانه خود واقع در امیر آباد خارج می‌شود و پس از بازگشت با بهم ریختگی منزل مواجه شده و متوجه می‌شود اموالی شامل طلاجات و لوازم شخصی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت: در گام اولیه تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی سارق یا سارقان از محل سرقت بازدید و به دست می‌آورند سرقت از منزل شاکی توسط یکی از متهمان سابقه دار به نام "وحید" صورت گرفته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد وحید در حال حاضر به اتهام سرقت از منزل در زندان در حال تحمل کیفر می‌باشد که با هماهنگی و کسب دستور از بازپرس محترم شعبه ۱۵ ناحیه ۶ تهران متهم از زندان تحویل پایگاه سوم شد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در اظهاراتش به بزه انتسابی معترف و اذعان داشت، در خلال مدت زمانی که آزاد بودم مرتکب ۱۵ فقره سرقت از منزل شهروندان در سطح شهر تهران با همدستی یکی از دوستانم به نام "جمشید" شدم و با یک دستگاه خودروی پارس سفید سرقت‌ها را انجام می‌دادیم و اکنون قادر به شناسایی محل‌های سرقت می‌باشم.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد جمشید نیز به اتهام سرقت در زندان می‌باشد که با هماهنگی مقام قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی انتقال و هر دو متهم برای کشف و شناسایی محل‌های سرقت در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه مجموع اموال سرقتی توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برای اینهمه سکه، طلا، ارز و دیگر موارد ارزشمندی که در منزل نگه میدارید، قبل از هر چیزی یک قفل ضد دیلم روی در نصب کنید که سارقینی که به سادگی انواع قفلهای درو باز یا تخریب میکنن، بدون هیچ اما و اگری نتونن وقتی منزل نیستید و مخصوصا وقتی در منزل هستید وارد شوند و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنید که هیچ راهی بجز تهریبش با فرز وجود نداشته باشه و در آخر در صورتیکه بخواید دیگه خیالتون از مورد آزار و اذیت گرفتن از طرف سارقین خشن که تحت عناوینی از جمله مامور پلیس، آب، برق، گاز، پیک، سرایدار، همسایه یا حتی افراد آشنا، خود شما درو براشون باز میکنید هم راحت بشه، حتما یک گاوصندوق ضد دیلم داشته باشید که نه تنها نتونن در محل با دیلم بازش کنند بلکه قابل اتصال به زمین و دیوار هم باشه که نتونن از محل خارجش کنند و از همه مهمترررررررر اینکه مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که نه تنها امکان باز کردن یا تخریب قفل را نداشته باشند بلکه حتی اگر خواستن خودتون را مجبور کنند قفل را براشون باز کنید، شما را از تهدید شدن، کتک خوردن و حتی قتل نجات بده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان