بازدید 8826

HTC اولین گوشی هوشمند 5G خود را در سال 2020 به بازار عرضه می‌کند

اگر قرار باشد موزه‌ای از تاریخچه‌ی سیستم عامل اندروید ساخته شود، بدون شک HTC حضور پررنگی در آن خواهد داشت. اساسا نام HTC با بسیاری از اولین‌ها در تاریخ اندروید گره خورده است.
کد خبر: ۹۷۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 12 May 2020

اگر قرار باشد موزه‌ای از تاریخچه‌ی سیستم عامل اندروید ساخته شود، بدون شک HTC حضور پررنگی در آن خواهد داشت. اساسا نام HTC با بسیاری از اولین‌ها در تاریخ اندروید گره خورده است؛ اولین گوشی‌های گوگل پیکسل، اولین گوشی گوگل نکسوس و حتی اولین گوشی اندرویدی! خیلی از ما عاشق این برند هستیم بدنه فلزی و طراحی خاص گوشی اچ تی سی دوستداران زیادی را دارد و هنوز دوست نداریم برند دیگه ای رو جایگزین کنیم البته ممکن هست تو این سال ها  باتری اچ تی سی  یا شارژر و کابل آن آسیب دیده باشد توصیه ما به دوستداران اچ تی سی این هست که شما می توانید با خرید باتری اچ تی سی اصلی و یا خرید شارژر و کابل جدید ارجینال و حتی یک قاب جدید همچنان از گوشی خود لذت ببرید .

امروزه مردم جهان از بیش از دو میلیارد گوشی اندرویدی استفاده می‌کنند، گوشی‌هایی که HTC Dream پدر همه‌ی آن‌ها محسوب می‌شود

درسته که مدتی هست این برند تایوانی افول پیدا کرده  ولی شرکت HTC هنوز هم پابرجا است. در صنعت موبایل، گذراندن فراز و نشیب‌ها یک امر عادی محسوب می‌شود، اما احتمالا هیچ شرکتی بیش از HTC این افت‌وخیزها را تجربه نکرده است. این شرکت تایوانی سرد و گرم روزگار را چشیده. روزی روزگاری این شرکت اولین گوشی اندرویدی را ساخت، سپس بدنه‌ی آلومینیومی را به یک استاندارد برای پرچم‌داران تبدیل کرد و درنهایت، به جایی رسید که دچار ضررهای زیادی شد. هرچند شرکت HTC دیگر از دوران اوج گذشته‌اش فاصله گرفته، اما این باعث نمی‌شود که محصولات عالی این شرکت را فراموش کنیم.

اگرچه امروزه شرکت HTC عمده انرژی و منابع خود را به توسعه هدست‌های واقعیت مجازی اختصاص داده، اما هنوز هم حوزه گوشی‌های هوشمند را کنار نگذاشته است.

مدیرعامل این شرکت طی مصاحبه‌ای گفته که که اولین گوشی ۵G کمپانی HTC در سال ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار خواهد شد. او در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی به جزییاتی اشاره نکرده ولی احتمالا باید انتظار عرضه مدل رده‌بالایی را داشته باشیم. و این خبر بسیار خوبی برای دوستداران برند اچ تی سی محسوب می شود.

بر اساس گزارشی که در وب سایت Engadget آمده است، گفته می‌شود این گوشی هوشمند جدید به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۹ مجهز خواهد بود و به کاربران خود اجازه خواهد تا از جدیدترین قابلیت و ویژگی‌های این سیستم عامل بهره مند شوند.

با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت فناوری‌های نوین و گسترش تلاش و فعالیت شرکت‌های مختلف تکنولوژی و اپراتورهای بین المللی برای برقراری و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G، می‌توان گفت که یک ماراتن و رقابت تنگاتنگی میان این غول‌های تکنولوژی درگرفته است و هر یک از آن‌ها در تلاشند نخستین اپراتور و شرکت مخابراتی باشند که امکان دسترسی و بهره‌برداری از جدیدترین نسل از اینترنت ۵G را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود.

البته از آنجایی که کوالکام و مدیاتک تراشه‌های میان‌رده دارای قابلیت ۵G را معرفی کرده‌اند، شرکت HTC می‌تواند بدون ارائه‌ی یک مدل پرچم‌دار، قابلیت موردنظر را برای گوشی مذکور به ارمغان بیاورد.

یه خبر خوب دیگر برای علاقه مندان به برند اچ تی سی همانطور که به نظر می‌رسد، HTC قصد خداحافظی با دنیای گوشی‌های هوشمند را ندارد و  ممکن هست خیلی از کاربران گوشی های همراه  هنوز علاقه زیادی به این برند  داشته باشند ، به تازه گی شاهد انتشار خبری از کمپانی  htcهستیم مبنی بر اینکه این شرکت تایوانی مشغول کار روی یک گوشی میان رده با نام Desire 20 پرو است.

چند سالی است که شرکت‌های بزرگ گذشته دیگر در بازار گوشی‌های هوشمند آنگونه که باید حضور ندارند. این مسئله یا به خاطر سیاست‌های اشتباه بوده یا به خاطر تمایل مردم به یک برند خاص، اتفاق افتاده و در نتیجه آن می‌بینیم اکنون نوکیا، سونی، HTC، ال جی و بسیاری از شرکت‌های دیگر که روزی در بین بزرگ‌ترین فروشندگان گوشی‌های هوشمند قرار داشتند، اکنون جای خود را به برندهایی دادند که در دوره درخشان این شرکت‌ها اصلا حضور نداشتند!

HTC مدت زمان زیادی است که دیگر پرچم‌دار تولید نمی‌کند. آخرین گوشی بالارده این شرکت در سال ۲۰۱۸ و تحت عنوان Exodus 1 راهی بازار شد.

HTC اولین گوشی هوشمند 5G خود را در سال 2020 به بازار عرضه می‌کند

اما باز هم می‌بینیم HTC قصد تسلیم شدن ندارد و گوشی میان رده جدید خود را تحت عنوان Desire 20 پرو به زودی راهی بازار خواهد کرد. LlabTooFeR@ که یکی از افشاگران محصولات HTC نیز به حساب می‌آید این خبر را از طریق حساب رسمی خود در توییتر منتشر کرد و خب به صحت آن نیز می‌تواند اطمینان داشت.

HTC سال ۲۰۱۸ از گوشی‌های میان رده Desire 12 و +۱۲ رونمایی کرد و با عبور ناگهانی از ۶ شماره بعد، در سال ۲۰۱۹ نیز میان رده دیگری را با نام Desire 19 راهی بازار کرد. بنابراین محصول جدید را می‌توان به نوعی جانشین سری قبل دانست. طبق گفته‌های این شخص، Desire 20 پرو که با نام رمز بایامو (Bayamo) شناخته می‌شود، از نمای روبرو ظاهری شبیه به وان پلاس ۸ داشته و از نمای پشت نیز به شیائومی می ۱۰ شبیه است.

فکر می‌کردم کار HTC تمام شده…اما HTC Desire پرو در دست ساخت قرار دارد…طراحی آن از روبرو شبیه به وان پلاس ۸ و از پشت نیز شبیه به می ۱۰ است… حتی جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم در آن حضور خواهد داشت!

GSMBATTERY.COM

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل