بازدید 5706
۹

کشف بیش از ۸ تن گردو قاچاق از یک نیسان

کد خبر: ۹۷۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 09 May 2020

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۸ هزار و ۱۲۵ کیلو گردوی قاچاق از یک نیسان در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "علی علیشاهی"گفت: اواخر هفته گذشته ماموران گشت انتظامی معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی در محدوده جنوب تهران به محموله بار یک دستگاه نیسان مشکوک شده و راننده آن را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند راننده خودرو در حال تخلیه کیسه‌های بزرگی است که ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به بررسی مدارک محموله پرداختند.

سرهنگ علیشاهی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که محموله خودرو‌ها گردوی قاچاق بوده و فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی هستند، گفت: راننده خودرو دستگیر و متهم اظهار داشت، محموله قاچاق متعلق به وی است و آن را از دلالان خریداری کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر به دست آمد که محموله نیسان حاوی ۳۲۵ کیسه ۲۵ کیلویی گردو در مجموع ۸ هزار و ۱۲۵ کیلو گردوی قاچاق است.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: راننده خودرو دستگیر و با توقیف خودرو نیسان محموله کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی وی برای سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
نیسان که بیشتر از سه تن بار نمی زند زوارش در میره !!!
ولی نیسان حداکثر سه تن حمل میکنه دوماً آنقدرگردواصلادرقسمت بارجانمیشه برای 8تن وموتورنیسان قدرت وکشش آن را ندارد.
نیسان 8 تن بار زده بوده؟؟
مگه میشه؟؟ مگه داریم؟؟
چطوری 8 تن داخل یک نیسان جا شده است!!!!!!!!
نیسان نه قدرت حمل 8تن بار را دارد ونه ظرفیت حجمی قسمت بار ان گنجایش 325 کیسه 25 کیلویی گردو را دارد خبر اشتباه است یا خودرو نیسان نبوده؟
۸ تن بار تو نیسان !!!!!
تابی جان ؛ این هشت تن گردو بار ماشین ده تن هست ، نه وانت نیسان ، چون چنانچه هشت تن بار را روی ماشین وانت نیسان بگذاری ، اتاق و شاسی به زمین میچسبد ، یا شاسی و اتاق میشکند . متشکر
نیسان نمیتونه این مقدار بار حمل کنه . هشت تن خیلی زیاده شاسی میشکنه
گردو هم مگه قاچاقه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر