بازدید 12245

پادشاه عمان تمایلی به نزدیکی به امارات ندارد

یک سایت اطلاعاتی فرانسوی گزارش داد که ولی عهد ابوظبی از قدرت گرفتن پادشاه کنونی عمان ناراضی است.
کد خبر: ۹۷۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 04 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سایت اینتلیجنس آنلاین که یک سایت فرانسوی در زمینه گزارش های اطلاعاتی است نوشت: محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی از به تخت نشستن هیثم بن طارق آل سعید پادشاه عمان ناراضی است.

در ادامه این گزارش آمده است: با وجود آنکه بن زاید به بن طارق در ماه ژانویه تبریک گفت اما به نظر می رسد پادشاه عمان هیچ علاقه ای به نزدیکی به امارات ندارد.

در این گزارش تاکید شده است: هیثم بیشتر علاقه دارد که سیاست بی طرفانه عمان را که میراث پادشاه فقید این کشور است در قبال مسائل منطقه ای حفظ کند.

منابع آگاه اماراتی تاکید کردند که مقامات این کشور بیشتر تمایل داشتند برادر هیثم یعنی اسعد بن طارق آل سعید یا پسرش تیمور به تخت پادشاهی می نشستند.

لازم به ذکر است که چند ماه قبل نیز رسانه‌ها در فیلمی بی‌محلی پادشاه جدید عمان را در دیدار با ولیعهد امارات به تصویر کشیدند.

در این فیلم، هیثم بن طارق آل سعید، پادشاه عمان در دیدار با شیخ محمد بن زاید آل مکتوم، ولیعهد امارات در رفتاری معنی دار (درحالی که روی صندلی نشسته است) وقتی ولیعهد ابوظبی (که ایستاده است) برای دست دادن با او دست خود را دراز می‌کند بدون محل گذاشتن به او از روی صندلی برخاسته و می‌رود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی