بازدید 12634

۳ کشته بر اثر سقوط پژو به دره در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه سقوط یک دستگاه خودرو سواری در دره و جان باختن سه تن توضیحاتی داد.
کد خبر: ۹۷۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 30 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا: جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۳۲ دقیقه صبح امروز در پی تماس عوامل انتظامی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران مشاهده یک مورد دستگاه سواری در انتهای دره‌ای واقع در بزرگراه شهید خرازی اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: در محل مشاهده شد یک دستگاه سواری پرشیا با سه سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و پس از خروج از جاده به عمق پیش از ۱۵۰ متری دره مجاور جاده سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه آتش نشانان با تعبیه یک کارگاه و با استفاده از طناب‌های مخصوص خود را به کنار خودرو رساندند، تصریح کرد: پس از جستجو، آتش‌نشانان با پیکر سه نفر مواجه شدند که دو نفر از آن‌ها در فاصله بیشتری از خودرو افتاده بودند و یک نفر دیگر هم در فاصله نزدیک به خودرو بود.

ملکی خاطرنشان کرد: هر سه نفر با تایید عوامل اورژانس مشخص شد که فوت کرده اند. این افراد به سطح جاده انتقال داده و تحویل عوامل انتظامی شدند. محل برای بررسی علت حادثه و مشخص شدن مالک آن و هویت افراد تحویل عوامل انتظامی و مسئولان حاضر در محل شد.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۲:۵۶ دقیقه عملیات به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر