بازدید 11933
۴

هدف‌آمریکا از‌توسعه پایگاه‌نظامی‌در مرز‌های‌ایران‌چیست؟

پایگاه رسمی دولت آمریکا در ۲۶ آوریل ۲۰۲۰ از پیمانکارانی که توانایی طراحی و ساخت باند هواپیما در پایگاه نظامی الحریر در نزدیکی شهر اربیل، واقع در اقلیم کردستان عراق را دارند، دعوت به همکاری کرده است.
کد خبر: ۹۷۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰ 30 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پایگاه نظامی الحریر در ۷۵ کیلومتری شرق اربیل و ۱۱۵ کیلومتری مرز‌های ایران قرار دارد و ضمن آنکه نزدیک‌ترین پایگاه نظامی آمریکایی به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است، مجهز به سامانه‌های دفاعی و جنگنده‌های هجومی و رادار‌های پیشرفته و سیستم‌های شنود آمریکایی می‌باشد.

همزمان شدن جابجایی‌ها و اقدامات جدید آمریکا در عراق با افزایش تحرکات نیرو‌های تروریستی به ویژه عناصر داعش در استان‌های مختلف این کشور، ظنّ تلاش واشنگتن برای ناامن سازی مجدد عراق و ایجاد بهانه برای دور زدن مصوبه پارلمان و تداوم حضور در این کشور را به شدت تقویت کرده است.
هدف آمریکا از توسعه پایگاه نظامی در مرز‌های ایران چیست؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴
اگر مردم منطقه متوجه سوء استفاده آمریکا از مردم منطقه شوند آن روز روز خروج آمریکا خواهد بود
تجمیع پایگاههای آمریکا در اربیل و عین الاسد دور کردن آنها از دسترس متحدین ایران است. در واقع آمریکا با پاتریوت خود را در مقابله با موشک بالستیک مجهز کرده و با انتقال به اربیل در مقابل موشک کوتاه برد و راکت متحدین شیعه. البته نقطه ضعف آمریکا هم ناتوانی در درگیری بلندمدت است درست مثل مشکلی که با طالبان پیدا کرده است.
این کارا نشونه اینه که ترامپ داره خودشو آماده میکنه تا در دور دوم ریاست جمهوری برای تغییر حکومت ایران وارد تقابل نظامی با ایران بشه.
چقدر این خبر کامل منتشر شده ، متحیر شدیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی