بازدید 34867
فوتونیوز

سخنگوی حوزه قم در نامه‌ای به رئیس جمهور: آقای روحانی! عذرخواهی کنید و درهای حرم‌ها را باز کنید / بعیدی‌نژاد: استفاده از نام کامل «خلیج‌فارس» در اسناد سازمان ملل الزامی است

حمید بعیدی نژاد در صفحه توییترش نوشت: دستورالعمل دبیرخانه سازمان ملل متحد در تاریخ ۱۴ می ۱۹۹۹: نام آبراهی که میان جمهوری اسلامی ایران و شبه جزیره عربی قرار دارد، «خلیج فارس» می‌باشد و در اسناد و انتشارات سازمان ملل متحد، لازم است از نام کامل خلیج فارس استفاده شود. روز خلیج همیشه فارس گرامی باد.
کد خبر: ۹۷۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 29 April 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۵۱
من با باز شدن اماکن مذهبی موافقم مشروط بر اینکه در نمازجمعه و سایر اماکن مذهبی جایگاه ویژه مخصوص مسولین و متولیان اماکن مذهبی نداشته باشیم و همه و همه در کنار هم توی مراسم شرکت کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
تا حالا تعطیل بودن اتفاقی در آسمانها و زمین رخ داده؟ نعوذبالله خداوند نیاز به عبادت ما دارد؟ ما نیاز داریم که خداوند را پرستش کنیم آن هم در خلوت هم میشود.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
چرا رییس جمهور باید عذرخواهی کند
آقای سخنگو تو در این مملکت چه جایگاهی داری چرا به نماینده اکثریت مردم امر و نهی می کنی
جواد
| Afghanistan |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
موافقم اما به نظر می رسد کسی که باید از مردم عذرخواهی کند همین اقای سخنگوی حوزه می باشد که شرایط مردم و
جامعه را به درستی نمی شناسد و هچنان بر راه اشتباه و پرخطر اصرار می کند .
مهدی
| Germany |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
مگه داریم؟!مگه هست؟!مگه میشه؟!خودشونم بخوان مردم نمیزارن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
و پس از اتمام هر جلسه ، تا دو هفته همانجا برای عبادت و قرنطینه بمانند
و اجازه خروج نداشته باشند ، که بقیه مردم را مبتلا نکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
آیا ایشان اجازه می دهند تا وزیر بهداشت
در خصوص تخصص ایشان که علوم دینی است
هم اظهار نظر کند
و ایشان را اجبار کند که بخاطر نحوه آموزش
مثلا فلان درس و بحث دینی ، عذر خواهی کنند ؟
چرا فکر میکنید که همه چیز را میدانید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
حتی یک مومن ندیدم از این بسته بودن ناراحت باشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
برادر محترم .سخن گوی عزیز لطفا اول زیارت کردن از قبور امامان را یاد مردم بدید .
ایا اینش هجوم اوردن برای زیارت واذیت و ازار رساندن به مومنین واجب است.?
بفرمائید مراجع تقلید چگونه زیارت می کنند.?
چرا عوام الناس را راهنمایی نمی کنید .
بنده یک بار در زیارت امام رضا ع به خودم گفتم بگذار عوام بشوم و هل دادم رفتم جلو تا اینکه یه نفر گفت تو را به خدا هل نده دارم می میرم .
هنوز صدایش در گوشم است .
هل دادن را رها کردم امدم عقب ایسادم و زیارتنامه خواندم.
خیلی هم لذت بردم و خوشحالم از اینکه دستم به حرم نرسیده.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
واقعا حرم امامان قطعه ای از بهشت است .
اما باید مستحبات و مکر هات زیارت را یاد مردم بدهیم.
به تعبیر شهید مطهری حرم ها را از مردم نگیریم بلکه به مردم توحید بیاموزیم.
عل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
مشکل نحوه زیارت عوام الناس است که اگر دستش به حرم نرسه راضی نمی شه.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
باید زیارت و عبادت را از علمای بزرگ یاد بگیریم .متاسفانه رسانه ها رابطه چندانی با علمای اعلم ندارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
هنوز باورشان نشده مردم به آنها و رفتارشان اهمیتی نمی‌دهند. در شهری که تا سه روز پیش وضعیت سفید داشت بخاطر یک مراسم چشم تولد در وضعیت قرمز قرار گرفته. دقت کردید در هفته‌های اخیر باران این رحمت الهی چقدر بیشتر شده
نمیدونم ارتباط اماکن مذهبی با ریسک پائین شیوع بیماری در آنها چیه ؟
ویروس مگه نگاه میکنه ببینه کجاست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
وقتی ابر به پایین نگاه می کنه برای بارش - ویروس که جای خود دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
تو ندونی بهتره
کامرانی
| Afghanistan |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
مگر حوزه هم سخنگو دارد پس بهتر است اقای سخنگ مراقب اعلام نظر و مواضع حوزه باشد و حرفی بر خلاف منطق و مصلحت نزند
امیر
| Turkey |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
این همون قضیه باز بودن پاساژها تا ساعت ۶ یعنی کرونا کلا شبگرد و روزا میخوابه خستس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
مدتها شیوع ویروس در قم را مخفی نگاه داشتند،که باعث گسترش آن به همه ایران شد.حالا طلبکار هم هستند.کلیه مسئولین ذیربط این مخفی کاری باید محاکمه شوند.عامل مرگ تعداد زیادی از مردم و نیز خسارات زیاد اقتصادی به کشور و مردم شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نظر رسمی کارشناسی در ستاد کرونا اینه که ریسک شیوع ویروس در زیارتگاهها 44 صدم رصد است. اما در مترو و اتوبوس بالاست. حالا شما کارشناسی ؟ یا متخصصین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
ظاهرا پارتی بازی!!!!! در ویروس ها هم شایع شده است
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
ناشناس 12:31 عزیز
من کارشناس نیستم ولی متخصص هستم.
برای همین جالبه که بدونم اون 44 صدم درصد رو چجوری محاسبه کردن که با کل دنیا متفاوت هست ولی در مورد اماکن عمومی مثل مترو یا اتوبوس فقط به این بسنده شده که آمار بالاست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
عاملان و آمران شیوع ویروس باید محاکمه و به جرم قتل نفس مجازات شوند
مدیر حوزه های علمیه مگه سخنگوداره، شغل همگی که حرف زدنه، سخنگوبرای چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
ببینم شغل یک حقوقدان روانشناس ومعلم وجامعه شناس ودهها شغل دیگه که ریشه در علوم انسانی داره چیه؟
مرتضی
| Afghanistan |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
مد شده برای حرف زدن عنوان های قشنگ پیدا کنند ولی چرا علیه سلامتی و بهداشت و مصلحت جامعه اعلام نظر می کنند این دیگه منو کشته
احسان
| France |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
کلی کارمند و منشی و راننده و نگهبان و خدمات و پیک و... هم دارن تازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
چه نطر زیبایی
حاج اقا خدایی چند بار تاحالا تست دادی؟
ایشان نگفته اند عذر خواهی بخاطر چی؟آیا اقدام جهت حفاظت از جان مردم تقدیر و تشکر لازم دارد یا عذرخواهی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
عذرخواهی بخاطر اینکه مترو و پارک و بازار و پاساژا با اون همه ادحام بازن ولی مساجد و حرمها بسته اند.
عذرخواهی بخاطر اینکه آمار مبتلایان قم خیلی وقته که پایینه و بیمارستانهای کرونا جمع شده ولی هنوز حرم بسته س
عذرخواهی بخاطر اینکه زمزمه باز شدن سینماها هست ولی حرم باید بسته بمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
متاسفانه این قبیل از مسولان
خودشان را از مردم بالاتر و ارجح تر میدانند !!؟؟
واقعا تاسف بار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
ناشناس 12:26
در حرم مردم در و دیوار را می بوسند و صورتشان را به همه جا می مالند و بعضا سطوح را می لیسند
یه کم فکر کن بعد حرف بزن
احسان
| France |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
میخان موج دوم هم از قم شروع بشه ظاهرا عین موج اول و لجبازی در مقابل بستن همین اماکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
چرا دروغ میگویید آشنایان گفته ،،«قم هنوز »بیمارستانها کرونایی پذیرش دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
دوست ساعت 13:40 ارجح خودش صفت تفضیلی بوده و ارجح تر اشتباه است
نماینده محترم حوزه علمیه قم اگر مردم کرونا بگیرند مسئولان تشریف میبرن کیش رئیس جمهور باید پاسخگو باشه
وای بحال ما که سخنگوی حوزه به رییس جمهور عتاب می کند. این کشور دیگر هیچوقت یک کشور قانونمدار نخواهد شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
جناب برادر تارکاتچی که دیگه این حرفا را نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
وقتی خود شما و مردم دیگه هر وقت دلتون خواست به رئیس جمهور اعتراض می کنین چرا ایشون نتونن اعتراض کنن؟
ضمنا من اشتباهی مثبت دادم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
حالا فهميديد دولت هاي در سايه و موازي دولت قانوني كجاست و .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
همه به رئیس جمهور و به همه مقامات عتاب و توهین میکنن. فقط ایشون نباید چیزی بگه؟ تازه توهین هم نکرده
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
آقا دارند نمایش دمکراسی میدن ،نگران نباش همه چیز مثل قبل است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نمیدانم پس چرا ؟؟؟
در مورد گرانی فزاینده
و فقر گسترده
و فلاکت بار تر شدن هر روزه مردم
به دولت اعتراض نمی کنند !!!؟؟؟
آقای روحانی چرا باید عذر خواهی کند؟مگر مقررات بهداشتی وفاصله اجتماعی وپروتکل های موجود را ایشان تعیین میکند ویا کادر بهداشت ودرمان.اگر قرار است اعتذاری صورت بگیرد باید توسط کسانی صورت پذیرد که در راه اجرای این مقررات مانع تراشی کرده اند وخدایناکرده ندانسته وناخواسته به بیماری فرصت گسترش داده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
بخاطر اینکه مکانهای عمومی لازم و غیرلازم همه باز شده. مترو و بازار و پارکها بازن بدون هیییییچ رعایتی اما مساجد و حرمها بسته اند. لااقل صحن حرمها رو که میشه باز کرد.
مرکز شیوع بیماری قم نبود چند استان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نماز و مناجات رو میشه در خونه خوند اما کسب و کار و تهیه مایحتاج رو باید بیرون از خونه دنبالش بود .افلا یعقلون
فکر کنم این بنده خدا سخنگوی حوزه علمیه خبر نداره دنیا چه خبره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
جناب! ظاهرا شما خبر ندارین که قم خیلی وقته وضعیت آرومی داره و بیمارستانهای مخصوص کرونا خالیه. باز کرن حرم هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه گرچه قبل از بسته شدن هم مشکلی ایجاد نمیکرد چون بخاطر رعایت مردم حرم بسیار خلوت بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
به برنامه دورهمی که با این ازدحام و همه بدون ماسک و دستکش برگزار میشه اعتراض نداری؟
مشکلت چیز دیگه س
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
ناشناس ۱۲:۴۳ سوال من اینه که شما امار دقیق کرونا رو از کجا داری .امارخلوتی بیمارستانو از کجا داری .بعدشم فرض کن امروز حرم باز شد چه اتفاق بزرگی میفته .یعنی زیارت فقط از تو حرم قبوله ،فقط باید ضریح رو بغل کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
12:43 هستم
ناشناس 15:13 جواب من اینه که اولا من آمار دقیق ندادم.خلوتی بیمارستانهای قم هم اطلاعاتیه که وزارت بهداشت اعلام کرده و دونفر از پزشکان قم که باایشون آشنایی دارم.
ثانیا زیارت فقط توی حرم نیست ولی حرم هم مثل بقیه جاها باید باز بشه. حالا که شرایط بهتره و امکانش هست چرا حرم رو باز نکنند؟ مگه بوستانهای تهران باز نشد؟ قم که شرایط بهتری داره
آقای سخنگوی حوزه، تشخیص اینکه این مکان ها چه زمانی باز شود طبق نظر رهبری بر عهده ستاد کرونا است و همه باید از دستورات ستاد اطاعت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نظر کارشناسی ستاد کرونا اینه که خطر زیارتگاهها 44صدم در صد است. بعد حرمها باید بسته بمونن ولی مترو و بازار و پارک با ریسک بالا باز بشن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
همه؟ همه بجز بازار و مترو. همه بجز دورهمی مدیری. ..
آقای سخنگوی حوزه قم آیا شما میتوانید تضمین کنید کسی در این جمع حاضر شود و دچار کرونا نشود و نمیرد؟ اگر کرونا گرفت و مرد شما میتوانید پاسخگو باشید یا نه چراغ خاموش از کنارش می گذرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
اگه خطر کرونا جدیه چرا دولت محترم نسبت به جاهای دیگه کار جدی انجام نمیده؟! اگه خطرش جدی نیست برا چی در این اماکن بسته باشه؟
درسته مسائل اقتصادی مهمه ولی سلامتی مردم در درجه اوله، شما فقط کافیه به آمار انتقال مریضی در مترو و بازارها مراجعه بفرمائید.ا
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
ریسک امکان مذهبی به مراتب کمتر از بازار و مترو و اتوبوس و تاکسی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
بازار و مترو مردم برای کسب و کار و زنده ماندن و نون درآوردن مجبورند.
ولی مسجد و حرم و حسینیه نروند هیچ طوری نمیشه! حتی اگر ریسک پایین باشه جان یک نفر هم مهمه.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
من نمی دانم بسته شدن اماکن مقدس چه ضرری برای مردم دارد؟. ولی مترو و بازار بسته بودنش مردم را فلج نمی کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
تو دورهمی مهران مدیری که همه چسبیده بهم نشستن و نه ماسک و نه دستکش ندارن کسی کرونا نمیگیره؟ چرا اونجا اعتراض نمیکنی؟
اقای سخن گوی حوزه همانطور که بزرگان بهداشت ودرمان استدلال دارند اگر در تجمع کمتر حضور داشته باشی احتمال ابتلا به ویروس کمتر است اگر باضمانت شما که میگویی ریسک پایینی دارد بنا براین شما خلاف استدلال بهداشت ودرمان است لذا شرکت. در اماکن متبرکه با توجه علاقه مردم امکان رعایت فاصله صفر است نتیجه ان افزایش ابتلا به ویروس بیشتر است نتیجه کلی عجله در بازگشایی این امکان افزایش بیشتر ابتلا به ویروس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
بهتره ازشون تعهد كتبي بگيرن افرادي كه ظرف 21 روز قبل توي حوزه و اماكن مقدس بودن رو هيچ بيمارستاني تحت هيچ
شرايطي پذيرش نكنه اين اماكن بازگشايي بشن .
نميدونم فكر ميكنيد مسلموني به رفتن به اين جور جاهاست ؟؟؟؟ مسلماني جز به خدمت خلق نيست جز به نروسندن آزار به مردم نيست ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
ریسک پایین نظر کارشناسان ستاد کروناس نه ایشون. اخبار نمیخونی؟
باز کردن صحن حرمها مشکلی ایجاد نمیکنه چون هم فضا بازه هم تراکم جمعیت نیست
پولهای مفتی که به فوتبالیستها داده میشه ازهمین بیت المالیه که گفته میشه از تحریمها ضربه دیده، درسته؟
پس چرا یه سری تا ته کیسه دستشان را می تونن ببرن و استفاده کنن؟
بهتر است شما خودتان عذر خواهى كنيد كه از روز اول در مقابل قرنطينه قم مقاومت كرديد و جان مردم را به خطر انداختيد. شما بايد پاسخگوى خساراتى باشيد كه به سبب قرنطينه نكردن قم به مردم وارد شد. قشر كم درآمد متحمل مشكلات اقتصادى شده اند اول شكم مردم را سير كنيد
پاسخ ها
حسن
| Afghanistan |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
خدائیش این را خوب امدی یک بار شما ها به خاطر اشتباهات این چنینی از مردم عذرخواهی و در این ماه رمضان از درگاه خداوند درخواست توبه و بخشش کنید
ناصح
| Romania |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
اینکه کرونا از قم بوده و بایستی قم قرنطینه میشد و عده ای مقاومت کردند و نذاشتند از دروغ های دولتی ها بوده که لان دارند بهش اعتراف می کنند از جمله در مصاحبه اخیر آقای طالب زاده با معاون وزیر بهداشت که معاون بهداشت گفتند که شروع کرونا از قم و طلاب چینی نبوده است . ولت بابت این دروغ گویی ها عذرخواهی کن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
دقیقاً کی مانع قرنطینه قم شد؟ سندی دارید؟ گیریم قم رو اینها نذاشتن.. چرا جلوی سفرهای نوروزی رو نگرفتن؟ چرا مسیر تهران شمال رو نبستن؟ پس این به مدیریت دولت برمیگرده..
تهدبدات حوزه نشان میدهد که عامل مقاومت در برابر قرنطینه قم چه کسانی بوده اند.
بهتره حوزه های علمیه باز شود فقط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
این هم فکر بسیار خوبیه!
چون هم ریسکش بسیار پائینه و اون مقدار کم هم توسط دعا و اثرات روحانی آقایان و خانم ها دفع خواهد شد.
تازه اون ستاد معنوی کرونا هم میتونه داخل اونجا فعال بشه ببینیم تاثیری داره یا نه؟
والي
| Japan |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
ودر همانجا قرنطینه شوند و بمانند
تا بیماری تمام سود
حالا چرا عذرخواهی؟! مگه ایشون چکار کرده؟! خب همه جا بسته بود از جمله مدارس و دانشگاه‌ها. حالا لابد ایشون موقع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هم باید از ملت عذرخواهی کنن؟! یا نخیر عذرخواهی مال افراد خاصه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نخیر عذرخواهی بخاطر اینکه بازار و پاساژا بازن ولی حرم ها تعطیل. حداقل صحنها رو که میشه باز کرد.
بالاخره دست انانى كه با قرنطينه قم مخالفت كردند رو شد.
آقای سخنگو
رستوران و مدرسه و مسجد و مراسم سحر در مسجد و مترو و اتوبوس و مراکز تجاری شلوغ همه پر ریسک هستند . اگر به مردم می گویند بروید سر کار آن هم با مترو بخاطر آن است که دولت پول ندارد به مردم بدهد . هزینه را به مردم تحمیل کرده . عملا بخاطر همین تفکر کرونا از قم در مملکت پخش شد . اینکه آمریکا گرفته باعث اعلام بی گناهی این طرز فکر نمی شود . بگذارید مردم این طرز فکر را در شروع بیماری پای اشتباه و نادانی به موضوع بگذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
دادا با کی حرف میزنی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
کی تشخیص داده اولین مورد کرونا قم بوده
بهداشت جهانی میگه تهران بوده .اون همسر تاجرخانم .چینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
مردم به خاطر نون شب ميرن سر كار و الا كي توي اين اوضاع حاضره جونش رو به خطر بندازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
طبق گفته مسئولان و گزارش پزشکان مرکز اولیه شیوع کرونا فقط قم نبود بلکه در چند استان شروع شد از جمله مازندران و تهران نکته اینجاست که پزشکان قم شهامت داشتند و تست گرفتند
استراماچونی الهی کرونا بگیری دست از کله کشور ما برداری
چرا به جای خلیج فارس، خلیج ایران نگیم؟؟
اگه رسم به اسامی قبلی است چرا از اسامی اصیل روستا و شهرها در آزربایجان و کردستان و مناطق عرب نشین و بلوچ نشین استفاده نمی کنیم و همچنان راه پلهوی را ادامه میدیم؟؟؟!!!
پاسخ ها
Asd
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
با کلیات حرف شما موافقم ولی خلیج فارس نامی تاریخی است نمیشود خلیج ایران باشد چرا که مثل خلیج ع ر ب ی جعلی است. مگر میشود به دریای سرخ بگویید دریای بنفش؟! د
ناشناس
| Belgium |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نام خلیج فارس نامی تاریخی وبا قدمتی چند 10 قرن است وربطی به 57 سال حکومت به قول شما پلهوی(پهلوی) ندارد....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
فارس از پرشین گرفته شده و معادل ایران است تا همین ۵۰۰ سال پیش هم خارجی ها به ایران پرشیا می گفتند پرشیا به معنای یک جای خاص یا قوم خاص نیست و معادل همان ایران است تاریخ طبری را هم بخوانید همه جا از بلاد فارس نام برده که منظور سرتاسر ایران آن زمان بوده است متاسفانه عده ای با جعل تاریخ تلاش می کنند قوم مجعولی به نام فارس درست کنند و آن را روبروی بقیه مردم ایران قرار دهند.
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نظر شما بوی تفرقه می دهد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
چرا اصلا به کسی بگیم عرب یا آذری یا لر..اصلا چرا اسم امریکا آمریکاست اسم روستای شما رو ان نمیزارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
هیچ وقت فارس ایران کنونی نبوده
یکبار در آتش اختلاف مذهبی سوختید
بار دیگر در دام اختلاف قومی نیافتید که بسیار بدتره
چون ریشه و هوییت نه قابل تغییر است نه قابل تسامح
پس کمی یاد بگیرید وقتی ملی صحبت میکنید از اسامی ملی استفاده کنید
جناب سخنگو بهتره هر کسی به کار خودش مشغول باشه.
هنوز نقشه های بروز بیماری در کل کشور و منشاء اش از قم و گیلان رو یادمون هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
نه فقط قم بود الکی گبلان رو گفتند که اونا تنها نباشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
فقط از قم بوده است
یک تاجر قمی که چین رفته بوده
و ۷۰۰ طلبه چینی که در قم بودند
این بلا را به سر همه آوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
تهران هم بود
چند نفرو میشناسم تو تهران قبل از اعلام کرونا، مبتلا شدن و خوب شدن و کسی نفهمید همه هم با از دست دادن بویایی. هیچکدوم هم باهم ارتباط نداشتن که از هم گرفته باشن
اصلا چه لزومی داره باز بشه؟! باز نشه مردم از گرسنگی میمیرند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
چرا پارکها باز شد؟ پارک نباشه مردم میمیرن؟ سینما نباشه مردم میمیرن؟ کنسرت نباشه مردم میمیرن؟
در نهایت مشخص شد آبراه جنوبی ایران از چه زمانی رسما با نام خلیج فارس شناخته میشود.
قابل توجه تاریخ سازان:!!!
جالبه تواین مملکت سه روز پیش مدیر حوزه علمیه مبگه ماتابع تابع دستورات ستاد مباره با کرونا و مسئولین بهداشتی هستیم حالا سخنگوی ایشون این شگلی میفرمایند
چقدر مملکت خوبی داریم
اگر منظورتان حوزه است که مکان فیزیکی سخنگو ندارد و اگر منظورتان رییس حوزه است که او هم به واسطه اینکه کارش فقط سخن گفتن است باز نیاز به سخنگو ندارد.در کل رییس حوزه باید از مردم ایران عذر خواهی کند و عاملان ممانعت از قرنطینه قم هم باید محاکمه شوند.زیرا باعث مرگ بسیاری از مردم بویژه افراد فرهیخته مملکت شده اند.
سخنگوی حوزه قم در نامه‌ای به رئیس جمهور: آقای روحانی! عذرخواهی کنید و درهای حرم‌ها را باز کنید
مگه کلید حوزه قم هم دست حاج حسن آقاست تا حالافکر میکردیم فقط کلید مشکلات اقتصادی دست ایشونه
جناب بعیدی نژاد با توییت یک مسیله رسمی را اغلام نمی کنند بلکه با ارایه اسناد و مدارک به سازمان ملل و حتی شکایت به دادگاه بین الملل چنین موردی را درخواست می کنند.
من هم با نظر سخنگو موافقم. اماکن مذهبی باید باز شوند.
مردمی که به فکر جان خودشون و بقیه نیستن رو نمیشه به زور زنده و سلامت نگه داشت!
شاید هم خیری در این بازگشایی باشد
آخرشم معلوم شد حق با لیسندگان ضریح بود
حالا که کار به معذرت خواهی رسیده حداقل اون بیچاره را هم آزاد کنید
انوقت میگه بودجه و پولهای مملکت کجامیره
اخه همه حوزه علمیه ایها فقط حرف میزنند پس سمت اضافی سخنگوی حوزه علمیه یکی از همان منابع ولخرجی است چون یک معلم‌که بخواهند استخدام کنند کلی ردیف بودجه و تامین بودجه میخواد ولی یکی همینطوری برای جایی که کارش صرفا حرف زدن است برای سخنگویی سمت دارد و طبعا حقوق می گیرد
اقای عزیزی که سخنگوی حوزه علمیه هستید مطیع قانون باشید و بی قانونی نکنید
اخبار را درست منتقل کنید، آقای رفعتی از موضع حقوقی اعلام نظر نکرده، فقط نظر شخصی اش رو گفته، چرا شما از عنوان حقوقی استفاده می کنید:
"آقای رفعتی: به استحضار می‌رساند این نامه کاملا موضع شخصی بوده و ربطی به سخنگویی مدیریت حوزه‌های علمیه ندارد، لذا از همه عزیزان خواستارم عناوین حقوقی و مسئولیتی را در نشر این خبر حذف نمایید و مجددا تاکید دارم این نامه موضع شخص حقیقی اینجانب می‌باشد."
اگر فلان آقای نظام پزشکی می گوید که بهتر است اجازه دهیم تا یک سوم مردم ایران کرونا بگیرند، تا ایمنی جمعی به وجود بیاید، آن را پای نظام سلامت می گذارید؟
من پیشنهاد می کنم کل کشور را به جز قم قرطینه کنید و قم را منطقه سفید اعلام کنید و مدارس و مساجد و اماکن مذهبی آنرا باز بگزارید فقط در ورودی ها وخروجی قم اجازه ندهید به دیگر شهرها تردد کنند تا این آقایان مبادا کرونا بگیرند.
آقای رییس جمهور ،بلی اساس مبارزه باکرونا با مشارکت مردم است ولی دولت هم باید به وظایفش عمل کند بعنوان نمونه درمنطقه ما جوانان جویای کار هم ازخارج وهم ازداخل کشور به محل سکونتشان برگشتند همزمان آمارابتلا رفت بالاچرا این ها راقرنطینه نکردین؟زحمات همه رابه باد دادین بادیدن این وضعیت دیگر خیلی ها جدی نمی گیرن می گن اگرمهمه چرا ایناقرنطینه نشدن فقط جان دانشحویان ووهان مهمه یافقط کارتبلیغاتی بود ازبیمارستان وتقاهتگاه صحرایی چه خبر
اگر خبر سخنگوی حوزه علمیه در خبرگزاری فارس قرار می گرفت (بر خلاف تابناک که نظرات منفی و مثبت را با همدیگر قرار می دهد) هیچ نظر منفی وجود نداشت و همه نظرات تمجیدی و مثبت بود! کلاْ در ایران بجز اندک افراد اثرگذار هیچ کس بدنبال شفافیت و صداقت نیست و اکثریت افراد اثرگذار دنبال فیلتر و بزرگنمایی و کوچک نمایی حساب شده هستند ! فقط این را می دانم که تا وقتی شفافیت و صداقت در کار نباشد و تا وقتی منطق و دانش پشت حرف و عمل ما بخصوص متولیان امور نباشد هیچ مشکلی قابل حل نخواهد بود.
آقای سخنگو شما ظاهرا اطلاع ندارید مردم در امکان زیارتی چطور رفتار می کنن؟
بروی رسیدن به ضریح از روی هم رد میشن اونوقت اینجا به نظر شما امن هستش؟!!!!
دوما این حرفهای شما نشون داد که بر خلاف گفته های دیگر روحانیون فشار بر دولت برای بازگشایی امکان وجود داره
باز کنید همه اماکن زیارتی رو و این آقایان را موظف به حضور در این مکانها کنید . همه مسائل حل خواهد شد
تنها عذرخواهی و حالالیت طلبیدن باید برای عدم قرنطینه قم باشه که کل کشور رو درگیر این ویروس کرد
جهت توجه عزیزان و دلسوزان مذهبی ،خانه خدا که مقدسترین جای روی زمین هست بسته هست.....
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند
]چرا حوزه علمیه را اول باز نمی کنید اگر راست می گویید
بخاطر بسته بودن حوزه های علمیه هزاران میلیارد دلار تا حالا به کشور اسیب اقتصادی وارد شده چرا نمی فهمید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
پارک و کنسرت و سینما چی؟ آسیب اقتصادی بسته بودن اینا چقدره؟
متاسفم که در کره جنوبی زندگی نمیکنم....متاسفم که مسئولان شجاع و مردمی ندارم...در همین کشور کره جنوبی با اجرای صحیح قرنطینه کامل طی چند ماه اخیر توانست مرگ و میر را به صفر و ابتلای جدید هم نداشته باشد...اینجا متاسفانه هر کس یک ساز می زند سرمایه داران و تجار از یک طرف نمی توانند دندان طمعشان را در بیاورند و فشار پشت فشار برای بازگشایی بازار و وو.....حالا سخنگوی حوزه هم برای اماکن مذهبی...فردا ورزشکاران برای امکان ورزشی...پس فردا موسسات اموزشی برای بازگشایی وووالخ.....حالا انتظار داریم ویروس مثل کره جنوبی ریشه کن بشه...نه عزیزان دل برادر نمیشه قول بهتون میدم اخرین کشوری خواهیم بود که هنوز در حال مقابله ناقص با کروناست
بابا ما همه مسلمانیم بخدا ماهم دلمان میخواد حرمها باز بشه و مساجد ولی جواب روزی ۹۰ کشته را کی میخواد بده یک کمی فکر کنید و شعار ندید.
آقای سخنگو آیا زیارت کردن ونکردن شکم مردم را سیر می کنه؟ آیا سرکار رفتن شکم مردم را سیر می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
آیا پارک رفتن شکم مردم را سیر میکند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
آیا پارک رفتن شکم مردمو سیر میکنه؟
نماینده حوزه علمی شما بابت اجازه ندادن به قرنطیته قم درمرگ اینهمه انسان سهیم هستید لذا شما باید عذر خواهی کنید جوابگوباشید شما درباره مسایٔل علمی نمیتوانید نظر بدهید اهل علم تخصصی میتواند نظر بدهد
کسی نیست جلوی این آقا را بگیره مگر مجبوره اعلام موضع راجع به یک موضوع تخصصی بهداشتی و امنیت ملی بکند و مردم را دچار مشکل و هزار بدبختی بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
حالا نه که مردم به نظر متخصصان اهمیت میدن!!!! یادمون نرفته شلوغی جاده ها رو قبل از عید و یادمون نرفته مردم ول توی خیابون بدون ماسک و دستکش که اومدن دور دور و حوصله شون سررفته بود و...
جناب ناشناس دراین منطقه اولین حکومت ماد بوده که بازمانگانش اذریها(نه ترکها) کردها ولرها هستند بعد کورش مادش ماد پدرش فارس اولین امپراتوری جهان را بنیان نهاد که شامل تمام کشورهای فعلی خاورمیانه تا افریقا بود نام خلیج فارس مربوط به هزانساله ازدوران کورش اقوام مختلف از جمله برادران ترک وعرب ونامگذاری سابقه تاریخی طولانی ندارد دردوران به نسبت معاصر نامگزاری محلی شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
تابناک مگه مجبوری نظر را قلع و قمع شده منتشر کنی که معنای آن استنباط نشود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
جناب تاریخدان
همین طرز صحبتت نشون میده که همه علم رو از کی به ارث بردی؟؟؟
تواین قضیه نباید احساسی برخورد کرد.متاسفانه اکثر استفاده کنندگان اماکن مقدس زنان ومردان سالخورده می باشند که یا توان مرابقت از خود واجرای پرتکل الحاقی راندارند ویا اصلا"اگاهی ازاین موضوضوع را ندارند.درمساجد هم که اکثریت مراجعه کنندگان سالخوردگان هستند که اعتقادی به پرتکل ها ندارند ووقتی به انها گفته می شود پرتکل ها را رعایت کنید می گویند هرچه از خدا اید خوش اید درحالی که انتشار کننده ویروس هستند .درضمن از همه نهاد ها واشخاص درخواست می شود که به قوانین احترام بگذارند وتنها مرجع تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرنا است.صحبتهای غیر مرتبط وغیر تخصصی نزنیم .
آقای سخنگو لطفا مثل همه جا اول شما بفرمایید کلاسهای حوزه را برگزار کنید اگر کلاسها تشکیل شد در حرمها را خودتان باز کنید
واقعا" این یک سئوال اساسی است که آیا ما همیشه قهرمان جام جهانی می شویم که باید میلیاردها دلار پول بی زبان را به حلقوم مربی های خارجی بریزیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیایید منطقی باشیم!!
برای تیم ملی ما همین مربیان داخلی کفایت می کند . هم در دسترس تر هستند . هم به راحتی وبا خرج کمتر می شود عوض وبدلشان کرد.
والله دادن پول مردم به مربیان خارجی با این وضعیت کشور حرام است.
چرا از زحمات شخص رییس جمهور ووزراء دیگر در دوماه گذشته تشکر نمیشود بحث پزشکی کرونا یکطرف ونان وآب وبرق وهدایت این مجموعه در زمان کرونا کارمهمی است که باید قدردانی شود
خلیج فارس فقط اسمش مونده و نامی تاریخی است و کشورهای حوزه خلیج فارس پس از پایان جنگ جهانی اول متولد شدن لذا ادب را رعایت کرده و خلیج فارس ابدی را در نقشه ها بکار ببرند و جنگولک بازی در نیاورند در مقابل این همه ادبیات عربی ما بکار می بریم به احترام شما اسامی ما را نظاره گر باشید ا
تناقض در آمار کرونایی؟!!
رییس کمیته اجتماعی وانتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونا میگه:
114 شهرستان از نظر شیوع کرونا بی خطر اعلام شد
رئیس دفتر رئیس جمهور میگه:
127 شهر سفید هستند ومحدودیت برگزاری مراسم مذهبی ندارند
کدومشو باور کنیم؟!!!!!
یه کم هماهنگی هم داشته باشین خوبه آقایان مسئول
چرا انقدر اصرار دارید مساجد و معابد باز شود . یه مدت برید استراحت کنید . خسته نشدید
بالاخره مشخص شد موانع قرنطینه قم در ابتدای شروع کرونا
چهارشنبه دهم اردیبهشت
بورس نورچشمی امروز هم رکورد جدیدی ثبت کرد و بیش از۳۰ هزارواحد رشد کرده( رشدش دادن)
اکنون بورس در استانه فتح ابرکانال ۹۰۰ هزارواحدی است وظرف چند روز اینده از یک میلیون واحد هم عبور خواهد کرد !!! این روزها رشد ۲۰-۳۰ هزارواحدی بورس تبدیل به یک اتفاق عادی شده و چیزی که در سالهای قبل در مدت چند ماه رخ میداد حالا در ظرف چند ساعت اتفاق می افتد !!! هیچکس به هشدارهای اقتصاددانان متعهد و دلسوز درمورد عنقریب بودن انفجار حباب عظیم بورس اهمیتی نمیدهد
باادامه این روند بزودی زود تاریخ در مورد سقوط عظیم بورس نیویورک درسال ۱۹۲۹ و خودکشی ها وسکته های پس از ان تکرار خواهدشد
آقای روحانی بخاطر کرونا از مردم عذر خواهی کنید !!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا که انگار نه انگار که کرونا از قم شروع شد
آقای سخنگوی حوزه قم که نمی دانم اسمت چیست اکثریت ما ایرانی ها مسلمان و شیعه هستیم و به ائمه اعتقاد داریم ولی این دلیل نمیشود که با باز گذاشتن حرم های مطهر جان مردم را به خطر بیندازیم مگر دعا و تضرع و توسل از راه دور امکان پذیر نیست و بعد مسافت ارتباط بین ائمه و اولیاء خدا با شیفتگان و باورمندان فاصله و شکاف می اندازد؟

آقای سخنگو با آنکه من منتقد جدی دولت بی تدبیر و شخص حسن روحانی هستم و او را عامل فقر و بدبختی مردم ایران میدانم ولی این دلیل نمیشود تا به آن بخش از تصمیمات درست بهداشتی دولت و ستاد ملی کرونا دهن کجی کنید و آن کسی که در این مورد باید از مردم عذرخواهی کند شما هستید نه آقای روحانی.
خوشم میاد تا چیزی مطابق میلتون نباشه، تیغ سانسورتون تیز تیزه
آقای سخنگوی حوزه علمیه قم نمیدانم از علم پزشکی چقدر اطلاع دارید و از این ویروس دست ساز دشمنان مردم ایران،
اگر خبر دارید تجمع باعث مرگ میشود وهر کاری که باعث صدمه زدن به بدن شود حرام است غیر از جهاد در راه خدا
بیش ترین عزیزان که نظرباتوهین داده اند یا اصلا نمازخوان نیستند یا اینکه اصل خبر رانخوانده اند درجلسه ای که درستادکرونا بوده مسئولین بهداشتی گفته انداماکن مذهبی 44 دهم درصد امکان ابتلا دارند یعنی ازنصف یک درصد هم کمتر درصورتیکه درپاساژها وبازار سرپوشیده 23درصد است درآن جلسه آقای روحانی حضورداشتند دستور بازگشایی بازار هاراداده اما اماکن مذهبی رانه ضمنا خوداقای روحانی زبان دارند که جواب بدهد وحتی فحاشی کنه ودوم کلی آشنا وربیعی واعظی ومطهری صادقی سلحشوری زیباکلام هستند که جواب بدهند
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
حرف حساب رو یکی از مخاطبین زد اول حوزه های علمیه رو باز کنید بعد اماکن مذهبی این طوری معقولانه است اماکن مذهبی بدون واعظ مفهومی نداره
یک عده که نمی داانند ویا می دانندخودشان رازده اندبه ندانی آخررئیس جمهوربرای چی باید عذرخواهی کند ؟
مانده ام یک سخنکو چگونه میتواند به منتخب مردم یک مملکت ، امرو نهی کند ؟ آنهم بصورت تند و خارج از عرف و ادب . تازه با وجود صاحب نظران متخصص ( پزشکان) اظهار نظر تخصصی کند . !!!!
وقتی جان خانواده های ما در خطر مرگ قرار دارد چه اصراری دارید که اماکن مذهبی بازشوند این احتمال می رود که برخی به دنبال اهداف اقتصادی خود هستند .
قم باز کنیم چی بشه
یکیم بیا بخاطر سکه ۶ میلیونی دلار ۱۵ هزار تومانی پراید ۷۰ میلیونو تورم ۵۰ درصدی بیکاری عرض خواهی کنه
جالبه اکثر کامنت ها که حرف حساب زدن خوب مثبت گرفتن واقعا احتیاجی به صغری کبری نداریم
این همه پافشاری شما ها مشکوک به نظر می رسد
نکنه خدایی نکرده منافع تان به خطر افتاده باشد

خطاب به دوستانی همچون آقای محمد ایوب شما ها که ظاهرا نماز می خوانید یاد بگیرید که دیگران را قضاوت نکنید فکر کنم خدایی تر باشد.

به نظرم بهتره از این دیدگاه به این مسئله نگاه کنید که فکر کنید تمام مردم ایران از نظر مالی در سطح فقر قرار گرفتنند و نمی توانند 5 یا 6 ماه به سفر بروند و یا به زیارت بروند و از راه دور زیارت می کنند که البته فکر می کنم زیارت از راه دور هم قبول باشد . مهم دل ه و نیت است . شما هم پول ها را پس انداز کنید برای روز مبادا
مگر رئیس جمهور درب اماکن مذهبی را بسته که او عذرخواهی کند و تجدید نظر نماید ، نماز جمعه هم در دست رئیس جمهوره ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها