بازدید 33168

دکتر ساینا، سایت مشاوره آنلاین پزشکی

کد خبر: ۹۷۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 30 April 2020

مراجعه به مطب پزشک و بیمارستان پس از شیوع کووید-19 بسیار خطرناک شده است. در صورتی که مشکل پزشکی برای خود یا یکی از افراد خانواده مان پیش آید، دقیقا نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم؟ به بیمارستان برویم یا نه؟ اگر مشکل به وجود آمده جدی نباشد، ممکن است به بیمارستان مراجعه کنیم و در خطر ابتلا به بیماری های خطرناک قرار بگیریم. اگر مشکل جدی باشد و به بیمارستان مراجعه نکنیم ممکن است حالمان وخیم شود. دقیقا چه تصمیمی باید بگیریم.

برای برطرف شدن این مشکل، می توانیم از اینترنت استفاده کنیم. سایت های مشاوره آنلاین پزشکی ، این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده اند. با استفاده از این سرویس ها شما در هر زمان و مکانی به پزشک دسترسی دارید و به صورت آنلاین یا تلفنی می توانید با پزشکان فوق تخصص و متخصص گفتگو کنید.

دکتر ساینا، سایت مشاوره آنلاین پزشکی

با استفاده از یک سایت مشاوره آنلاین، تنها زمانی به بیمارستان یا مطب پزشک مراجعه می کنید که پزشک تشخیص دهد مشکل شما نیاز به مراجعه حضوری دارد. یکی از این سایت های مشاوره آنلاین، استارتاپ دکتر ساینا ( www.drsaina.com ) است.

دکتر ساینا را می توان اولین وبسایت مشاوره آنلاین پزشکی نامید. تمرکز اصلی این استارتاپ روی جذب بهترین پزشکان تخصص های مختلف است تا از این طریق رضایت کاربران افزایش یابد. در ادامه به بررسی خدمات مشاوره آنلاین می پردازیم.

دکتر ساینا، اولین سایت مشاوره آنلاین پزشکی

مراجعه حضوری به پزشک، فرآیندی زمان بر است. از پیدا کردن پزشک خوب تا تحمل زمان زیاد انتظار پشت در اتاق بسته پزشک، همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا برای ویزیت پزشک حداقل یک روز درگیر باشیم.

بهترین پزشکان تخصص های مختلف

پیدا کردن پزشکی که با صبر و حوصله به مشکل ما به گوش داده، به خوبی علت مشکل را تشخیص دهد و به زبان ساده مسئله را برای ما بازگو کند تا از اضطراب رها شویم، کار آسانی نیست. در وبسایت مشاوره اینترنتی پزشکی دکتر ساینا، در 44 تخصص، بیش از 400 دکتر فوق تخصص و متخصص آماده پاسخگویی به شما هستند.

شما می توانید در تخصص مورد نظر خود، لیستی از پزشکان را مشاهده و بررسی کنید. سوابق علمی و تجربی پزشکان در پروفایل شان ثبت شده است. همچنین می توانید بر اساس نظرات مراجعین پیشین دکتر ساینا، عملکرد پزشکان را بسنجید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

با سایت مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا، در یک روز پاسخ تمام سوالات پزشکی خود را دریافت کنید.

ترافیک سنگین، پیدا کردن جای پارک، انتظار پشت در اتاق پزشک باعث می شوند در طول یک روز تنها یک پزشک را بتوان ملاقات کرد. ملاقات با پزشک های مختلف فرآیندی بسیار زمانگیر و خسته کننده است.

در سایت دکتر ساینا، شما می توانید در یک روز، به صورت همزمان، در 44 تخصص پزشکی (مثل: زنان و زایمان، روانشناسی، پوست و مو، کودکان، غدد، قلب و ...)، سوالات خود را از خانه یا محل کارتان از پزشک بپرسید.

دکتر ساینا، سایت مشاوره آنلاین پزشکی

زمان شما با ارزش است، در اتاق انتظار آن را هدر ندهید!

شاید مهم ترین مزیت استفاده از یک سایت مشاوره آنلاین پزشکی جلوگیری از هدر رفتن وقت مان باشد. بدون شک، خسته کننده ترین معضل مراجعه حضوری به بیمارستان و مطب دکتر، انتظار پشت در بسته اتاق پزشک است. گاهی اوقات مدت زمان این انتظار به بیش از یک ساعت می رسد. در این مدت کلافگی و بی حوصلگی تمام انرژی مان را از بین می برد.

شلوغی اتاق انتظار نیز مزید بر علت می شود. بی تابی بچه ها، نزدیک بودن به افراد مریض، کمبود جا برای نشستن و ... ، همگی باعث می شوند در ادامه روز احساس خستگی کنیم.

ولی با استفاده از سایت مشاوره پزشکی دکتر ساینا شما می توانید از روی مبل خانه یا پشت میز اداره تان سوال خود را برای پزشک ارسال کنید و تا زمانی که پزشک پاسخ شما را بدهد، به فعالیت های مفید روزانه خود بپردازید.

دکتر ساینا، سایت مشاوره آنلاین پزشکی

نتیجه:

این نکته بسیار مهم است، مشاوره آنلاین به هیچ وجه جایگزین مراجعه حضوری به مطب و بیمارستان نیست، این دو مکمل یکدیگر هستند. با استفاده از یک وبسایت مشاوره آنلاین مثل دکتر ساینا، شما تنها در صورتی به مطب پزشک مراجعه خواهید کرد که مشکلتان نیاز به مراجعه حضوری داشته باشد؛ به این ترتیب از مراجعه غیر ضروری به بیمارستان جلوگیری می شود. دیگر لازم نیست از مرخصی خود استفاده کرده، در ترافیک سنگین بمانید، دنبال جای پارک باشید و در اتاق انتظار آلوده منتظر نوبت خود بمانید.

همین حالا از طریق لینک زیر با یکی از پزشکان سایت مشاوره آنلاین دکتر ساینا گفتگو کنید.

https://www.drsaina.com/ConsultationDoctor/%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر