بازدید 27600
۱
مشت آهنی به کمک بی خانمان‌ها و معتادان می‌آید

بازگشت مایک تایسون به رینگ بوکس!

مدتی است که تمریناتم را شروع کرده‌ام و می‌خواهم با شرایطی برسم که 3 یا 4 راند برای یک رقابت خیرخواهانه بتوانم مبارزه کنم. تعدادی از موسسات نیکوکاری، حاضرند برای مبارزه من پول خوبی پرداخت کنند تا صرف افراد بی خانمان یا کسانی که مثل من دچار سوء مصرف مواد هستند، بشود.
کد خبر: ۹۷۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 25 April 2020

مایک تایسون، قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان که به «مایک آهنی» یا «مرد آهنی» شهرت دارد از بازگشت خود به رینگ مسابقه برای مقاصد خیرخواهانه خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، تایسون که با قهرمانی در ۲۰ سالگی، جوان‌ترین قهرمان تاریخ بوکس جهان لقب گرفته در ۴۴ مسابقه از ۵۰ مسابقه رسمی خود، حریفانش را با ناک اوت، شکست داده است. مربی پیشین او می‌گوید: اگر مایک حدود ۶ هفته تمرین کند می‌تواند، «دیوتری والدر» قهرمان فعلی بوکس سنگین وزن جهان که از سال ۲۰۱۵ این عنوان را در اختیار دارد در عرض یک دقیقه، ناک اوت کند.

تایسون ۵۳ ساله در این مورد گفت: مدتی است که تمریناتم را شروع کرده‌ام و می‌خواهم با شرایطی برسم که ۳ یا ۴ راند برای یک رقابت خیرخواهانه بتوانم مبارزه کنم. تعدادی از موسسات نیکوکاری، حاضرند برای مبارزه من پول خوبی پرداخت کنند تا صرف افراد بی خانمان یا کسانی که مثل من دچار سوء مصرف مواد هستند، بشود.

مایک تایسون و کریس جریکو در پشت صحنه AEW | طرفداری

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داداش یکم واسه مبارزه دیر شد
ایپ من به رحمت خدا رفته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل