بازدید 12257

یادداشت محسن رضایی درباره پرتاب ماهواره نور

سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی، خطاب به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: قلوب ملت ایران و روح فرماندهان شهید از شما خوشحال خواهند شد و خداوند بر توفیقاتتان بیافزاید.
کد خبر: ۹۷۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳ 23 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن انتشار یادداشتی با عنوان حضور در آسمان در زمینه پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور در سایت شخصی خود نوشت:

اگر تا امروز گستره نگرانی‌های دشمنان ملت ایران صرفا شامل دفاع مقتدرانه سپاه از قلمرو زمینی، دریایی، هوایی و توان موشکی می‌شد پس از امروز با قرار گرفتن ماهواره دفاعی و شناسایی سپاه در مدار مورد نظر و به تبع ارسال گزارش‌های دقیق و راهبردی از تحرکات دشمنان به ویژه امریکا بر اضطراب و پریشانی بدخواهان ایران افزوده شد. وقدرت بازدارندگی ایران افزایش یافت. ملت ایران امنیت بیشتری پیدا کردند.

دقایقی پس از پرتاب ماهواره با برادرم سرلشگر سلامی فرمانده محترم سپاه صحبت کردم، ایشان با ارزیابی مثبت تمامی اقدامات از جمله تست‌ها و طی مراحل سه گانه گفتند: ماهواره به طرزی عالی از پرتاب تا روشن شدن موتور‌ها به موفقیت عمل کرد و در مدار پیش بینی شده قرار گرفت.

این جانب نیز ضمن تبریک و خداقوت به ایشان و یکایک دست اندرکاران این ماموریت بزرگ، گفتم: قلوب ملت ایران و روح فرماندهان شهید از شما خوشحال خواهند شد و خداوند بر توفیقاتتان بیافزاید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار