بازدید 12550

تبلیغ کننده نوشیدن ادرار شتر بازداشت شد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت فردی خبر داد که در فضای مجازی نوشیدن ادرار شتر را تبلیغ می‌کرد.
کد خبر: ۹۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 22 April 2020

 

به گزارش تابناک، سردار ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از بازداشت فردی خبر داد که در فضای مجازی به تبلیغ نوشیدن ادرار شتر می‌پرداخت.

وی با بیان اینکه این فرد با انتشار این کلیپ موجب تشویش اذهان عمومی و گمراهی عموم مردم شده بود، گفت: انتشار این کلیپ موجی از بازتاب‌های منفی علیه ارزش‌های اسلامی و پزشکی در پی داشت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به تهیه این کلیپ در یکی از روستا‌های حوالی کرج ادامه داد: کلیپ مورد نظر ۲۵ فروردین تهیه و به قصد جذب دنبال کننده در فضای مجازی و افزایش مخاطب منتشر شده است.

وی یادآور شد: بعد از انتشار این کلیپ مخفیگاه فرد مورد نظر در اطراف میدان فاطمی شناسایی و با حضور ماموران در مخفیگاه وی مشخص شد که متهم بدون داشتن مدارک تخصصی و تنها با مدرک دیپلم اقدام به تاسیس مطب طب سنتی کرده است.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه متهم با قرار ۳۰۰ میلیون تومانی به دادسرا اعزام شد، به شهروندان توصیه کرد که مراقب سوء استفاده کنندگان در فضای مجازی باشند و به هر مطلب و کلیپی که در این فضا منتشر می‌شود اعتماد نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۱
حقه باز چقدر زیاده تو ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
مشکل بزرگتره. چرا باید به کسی که دکتر نیست اجازه درمون مردمو داد تحت هر عنوانی؟ حکیم و طب سنتی و اینا چیه. میرن دوتا دوره میگذرونن وزارت بهداشت مجوز میده هر چی گندکاریه میکنن به اسم طب سنتی. واقعا فساد تو وزارت بهداشت هم هست. من دیدم پسره قبلا مکانیکی کار میکرد حالا شده حکیم طب سنتی!!!!! تازه پای حرفاش میشینی ادعا داره دکترا نمیفهمن!!!!. آخه این مردم چقدر بدبختن . از همه باید . بکشن.این یارو که اونم نداشت. . اگر حماقت نمیکرد و این کلیپ رو پر نمیکرد تا سی سال دیگه هم مردمو میچاپید و کسی هم بکارش کار نداشت. ماشینشو دیدین؟ همین شتره الان چقدر قیمتش بود؟ بابا یه خورده به مردم رحمتون بیاد.
مخفیگاه فرد مورد نظر
این دیگه کشنه مارو!!!!!!!
مگه طرف مخفی شده بود؟
الکییییه
این فرد رو باید بیاورند در تلویزیون و خودش به حقه بازیش اعتراف کند.
یکی دو روز در اخبار میارن و بعدش ماجرای سحر قریشی رو پر رنگ میکنن و این اقا هم بایگانی میشه!!!
بد نیست یک لیوان ادرار شتر به ایشان بدهند تا مزه اش را بچشد
کاریش نمی کنن . این از جنس اون روحانی مدعی طب اسلامیه که رفته بود بیمارستان و بیماران کرونایی رو بغل می کرد ......
شیادان رو دستگیر کنید تا اجازه بدن علم پزشکی کارش رو بکنه علم پزشکی هر روز داره و هر دقیقه در حال کشفیات جدیده نمیشه اونو بر اساس برخی روشهای صدها سال قبل به صورت ایستا درآورد
کدام تشویش؟؟؟؟
در این کلیپ هر منبعی که اعلام کرد در احادیث و روایات موجود بود. یعنی مسولان می گویند که بیان روایات مشکل دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من میگم صدا و سیما بطور زنده یارو رو با شتره بیاره و همونجا که شتره ادرار کرد ، بده بخوره که مطمئن بشیم آب پرتقال جای ادرار نخورده جلوی دوربین . بعدش بفرستنش تو بیمارستان کرونایی ها ، بدون حفاظ خدمت کنه . شتره رو هم ببندن تو بیمارستان که هرروز ادرار شتر رو بدن بخوره ، اثرش از بین نره..... بشه.بالاخره ادعاش باید ثابت بشه یا نه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل