بازدید 24624
۹

آخرین ‌خبر از افزایش‌حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی گفت: حقوق فروردین بازنشستگان تأمین اجتماعی بدون افزایش حقوق پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 22 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی دهقان‌کیا رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی درباره اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین ماه اظهار داشت: شورای عالی کار افزایش حقوق بازنشستگان را به میزان ۲۱ درصد مصوب کرده که این مصوبه مغایر مصوبه کمیسیون تلفیق بوده است.

وی بیان داشت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق بازنشستگان نباید کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد و این مصوبه مورد تائید شورای نگهبان نیز قرار گرفته است.

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی افزود: بنابراین مصوبه شورای عالی کار مبنی بر افزایش حقوق بازنشستگان با مصوبه کمیسیون تلفیق همخوانی ندارد.

دهقان‌کیا گفت: در مصوبه کمیسیون تلفیق تاکید شده است که حقوق تمامی بازنشستگان چه کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی نباید کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد، اما در اجرا حقوق بازنشستگان لشکری وکشوری به این میزان رسیده است و این موضوع با قانون مغایرت دارد.

وی افزود:‌در ضمن حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی بنا بر قانون باید به میزان نرخ تورم افزایش یابد که متاسفانه به این موضوع نیز توجهی نشده است.

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی بیان داشت: بنابراین حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی بدون میزان افزایش حقوق پرداخت می‌شود و میزان افزایش حقوق بازنشستگان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹
علی برکته اله؟
بی تدبیری فوران کرده!
کارگران دیگر امیدی ندارند
تمام بازنشستگان کشوری و لشگری کما بیش افزایش حقوق بابت فروردین دریافت کردنند الا مستمره بگیران تامین اجتماعی که هنوز بلا تکلیف هستنند تامین اجتماعی که متعلق به باز نشستگانه ولی تنها کسی که حق تصمیم گیری برای اموال ودارایی خودندارد خود بازنشستگان هستنند.
اوضاع مالی بازنشستگان شهرداری تهران که زمانی یکی از بهترین شرایط را در بین بازنشستگان داشت با افول بیش از حد نسبت به دیگر صندوق‌ها و اختلاف غیر قابل قبول دریافتی با شاغلین که بخاطر عدم اجرای طرح همسان‌سازی حقوق‌ بازنشستگان با شاغلین می باشد، اداره و مدیریت مخارج زندگی را برای آنها بسیار سخت، و امید به زندگی را در آنها از بین برده
بنده اعتقاد دارم كه اين حقوق ها نسبت به تورم خيلي پايين ميباشد ولي مسله اين است شايد در اين وضعيت كارگران روز مزد كه نه بيمه دارند ونه فرياد رسي چه بايد بكنند شايد با حقوق بازنشستگي بشود نان خالي خريد ولي كارگرا ان نان خالي را هم ندارند
مگه نگفتين حقوقها پرداخت شده باز هم بي اعتمادي
زنگ خطر برای کشور به صدا در اومده
اگه رهبری با مجلس جدید به داد کشور نرسن دولت با معطل کردن کشور برای مذاکره کشور رو به مرز نابودی می‌کشونه
دلار 16 تومن
حقوق ها که اصلا کفاف تورم رو نمیده
گرونی عجیب کالا ها و مخصوصا ارز وقتی مردم درگیر کرونان و از خرید های متفرقه پرهیز می‌کنن
به داد کشور باید رسید
تامین اجتماعی را به خاک سیاه نشاندن
دولت توان اداره کشور را ندارد و بهتر است کنار بکشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان