بازدید 9248
۱

گروگان ۳۸ ساله در بانه نجات یافت

فرمانده انتظامی کردستان گفت: ۳ گروگانگیر که یک نفر را از سردشت در استان آذربایجان غربی گروگان گرفته و به بانه منتقل کرده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شده و فرد گروگان هم آزاد شد.
کد خبر: ۹۷۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ 19 April 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار علی آزادی اظهارکرد: این سه نفر، فردی ۳۸ ساله را روز ۳۰ فروردین ۹۹ مقابل منزلش ربوده بودند و با خودروی پراید متواری می‌شوند.

وی افزود: بنابر اطلاعات به‌دست آمده از شاهدان این خودرو به سمت بانه در حرکت بود که با هماهنگی‌های میان مسئولان قضایی بانه و سردشت بلافاصله ماموران در بانه تحقیقات را آغاز کردند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه با راهنمایی خانواده فرد ربوده شده سرنخ‌هایی از حضور آنها در بانه کشف شد، اضافه کرد:‌ با شگردهای خاص پلیسی محل گروگان گیران شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی سه گروگان گیر در عملیات غافلیگیر کننده پلیسی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این سه گروگان گیر به ناچار محل اختفای فرد ربوده شده را اعلام کردند که بلافاصله ماموران به محل اعزام و فرد که در اتاقی حبس شده بود را آزاد و با تشریفات قانونی به خانواده‌اش‌ تحویل داده شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه خانواده از اقدام به موقع پلیس تشکر کردند، گفت: متهمان هم در تحقیقات تخصصی انگیزه آدم‌ربایی را اختلافات شخصی و درخواست ۲۰ میلیارد ریال از خانواده فرد ربوده شده، اعلام کردند.

فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد:‌ متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای انجام امور قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اللهم فک کل اسیر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی