چرتکه؛

پشت پرده جوجه‌کُشی به‌جای جوجه‌کِشی

کد خبر: ۹۷۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸ 19 April 2020
تعداد بازدید : 3136
بازدید 10406
با انتشار گسترده فیلم معدوم کردن جوجه‌های یک روزه در فضای مجازی و جریحه دار شدن افکار عمومی، این پرسش پیش آمد که پشت صحنه این تصاویر چیست و چرا اتفاق که سال‌ها در ایران و در کشورهای جهان در حال وقوع است، اکنون رسانه‌ای شده است؟ این گزارش به این پرسش‌ها تا حدودی پاسخ می‌دهد.
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
حتی اگه این مسئله که معدوم سازی این بی زبونها هر سال در ایران و دیگر کشورها انجام میگیره، ولی بدون شک در کشورهای دیگه به این طریق نیست!
پاسخ ها
خويي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
دوست عزيز درهر شرايطي دل ادم به درد مي ايد ديشب بنده فيلمي ديدم كه دركشورهاي خارجي هم جوجه ها را ميكشندانها هم در دستگاه بزرگي مثل چرخ گوشت ميريزند وميكشند يا دراب غرق ميكنند
سلام والا دارید سخت میگیرید.
مگه این جوجه ها بزرگ شدن نازشون میکنید؟باز هم میکشید دیگه
پاسخ ها
babi
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
تو هم بالاخره میمیری ... بزار بهت سخت بگذره..
اگر این جوجه ها به جای اینکه معدوم شوند به قیمت خیلی ارزانتر به اهالی روستاهای کشور فروحته میشد هم در آینده نزدیک شاهد خودکفایی بیشتر در این زمینه در روستاها بودیم و هم میتوانست زمینه سازی یرای قدمهای خیر بعدی باشد.
سلام: .آیا در این وضعیت وانفسا و هجوم ویروس کشنده کرونا و ترس و دلهره مردم و کارمندان از آن ،اگر ساعات کاریی ادارات و بانک ها کم شود و یا چند روزی تعطیل گردد مملکت فلج می شود؟ چون کارمندان با صدها نفر درشهر برخورد می کنند و دوباره آلودگی را به خانه می برند آیا با تعطیلی ادارات به صورت موقت از شیوع و اپیدمی این ویروس کم نمی شود و زنجیره شیوع آن کمتر نمی گردد؟ جان انسانها ی مظلوم ایران چقدر برای رئیس جمهورمی ارزد؟! ظاهراً این روش ساعت کاریی ادارات بدون اعتنا به دیدگاه کارشناسانه ستاد مقابله با کرونا از تدابیر دلسوزانه وبه هنگام شخص رئیس جمهور مدبّر است!!! این تذهبون؟؟؟
تسهیل صادرات تسهیل صادرات تسهیل صادرات تنها راه رونق تولید مرغ کشور و اشتغالزایی ..
همونجور که این جوجه های زبون بسته زجر کشیدن و مردن، خدا باعث و بانیشونو زجر و عذاب و به کشتن بده...
برای رفتن ازاین مملکت ثانیه شماری میکنم بلیت هم دارم دوبار کنسل شده بیصبرانه منتظربازشدن مرزهاهستم
احمدی نژاد درود به شرفت که با همه خرابکاری اما وقتی دیدی سیبزمینها دارند فاسد می شند مجانی دادید به روستاییان وعدهای همین را تا الان وسیله تمسخر شما گرفته اند اما اینها سیب زمینی اضافی را زیر خاک میکنند جوجه یک روزه را زیر خاک می کنند و.... انوقت ژست متمدانه می گیرند که درتمام جهان اینگونه است.ب اگر می آوردید فقط درروستاها ای شهر جویبار با قیمت پایین عرضه می کردید مردم همه را از شما می خریدند.در روستا های جویبار هر ماه هر خانواده چندین جوجه یک روزه می خرند وتوی خونه پرورش می دهند با قیمتی بالای 3 هزار تومان.مخصوصا که الان تا اوایل پاییز که فصل کار وکشاورزی است وکارگر دارند بیشتر پرورش می دهند.
هیچ بهانه ای برای این جنایت نمی تونید بیارید، حتی اگر تمام دنیا اینکار رو می کنن
چرا قبل از به دنیا اومدنشون از بین نبردینشون؟
اگه کار بقیه دنیا در اینجا درسته و باید تقلید کنید چرا از بقیه چیزها تقلید نمی کنید و مرتب در مقابلشون موضع گیری می کنید و اینهمه مشکل برای ملت ایران درست کردید
زمانی میگفتند که امپریالیسم امریکا برای جلوگیری از پایین امدن قیمت گندم در بازار جهانی وحفظ تعادل بازار میلون ها تن گندم را به دریا ریخته است واین در صورتی ست که در نقاط دیگر جان میلیون ها انسان گرسنه وجود دارد.کاری به درستی ویا نادرستی این خبر ندارم...اما اگر این موضوع راست بوده کاری به غایت ناپسند وزشت بوده ....اما ازبین برن چند میلیون جاندار مفبد با هر نیتی که انجام گرفته به مراتب زشت تر وغیر انسانی تر بوده است و این در حالیست که حتی توجیه اقتصادی هم نداشته
من به عنوان یک انسان, این بی تدبیری و سنگدلی را محکوم میکنم و امیدوارم که به جرم سکوت و یا رضایت بر آن در روز رستاخیز مورد بازخواست واقع نشوم.
البته جای تاسف داره اما چرا افکار و احساسات عمومی برای جوجه یکروزه جریحه دار میشود ، برای 40 روزه که همه را ذبحشان میکنند و تبدیل به جوجه کباب میکنند نه ؟؟!!! آدمیزاد ؟؟!!!
مرگتان بادوننگتان بادکه این جوجه های زبان بسته بااین وضع فجیع معدوم میکنید، آیااین مملکت اسلامی نیست؟چرامسئولین ومتشرعین وعلما سکوت کرده اندلطفامردم راقانع کنید!!.
دراینمورد خیلیها اظهار نظر کردند ولی هیچکس نگفت خصوصی در بعضی موارد اشتباه بوده است
گویا شهید مطهری در یکی از اثارش میفرماید اول باید خدا را در جامعه اورد (و بعد اشترکی خودش اجرا میشود ) داخل پرانتز را مطمئن نیستم از شهید مطهری باشد
ما بون اینکه خدا را در جامعه بیاوریم همه چیز را به بخش خصوصی واگذار کردیم این اثارش است
آمریکا برای استعمار کشورهای ضعیف سالیانه میلیونها تن گندم خود را از بین می برد این کار هم از همان سیاست استعماری تبعیت می کند