بازدید 8779
کارشناس هواشناسی:

خلیج فارس متلاطم می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش سرعت وزش باد بر روی دریا و غرب خلیج فارس، تلاطم دریا به طور نسبی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۷۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 18 April 2020

به گزارش تابناک، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از امروز تا روز اوایل روز چهارشنبه، تحت تأثیر عبور متوالی امواج ضعیف ناپایدار از جو استان، آسمان به تناوب ابری باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: طی این مدت احتمال بارش پراکنده باران همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیش بینی می‌شود طی ظهر امروز تا صبح یکشنبه سرعت وزش باد شرقی و جنوب شرقی بر روی دریا و غرب خلیج فارس افزایش و در پی آن تلاطم دریا نیز به طور نسبی افزایش یابد.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با غبار محلی، در برخی مناطق بارش پراکنده باران، رعد و برق، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی بر روی دریا و سواحل استان تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ و در فرا ساحل گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار