بازدید 14085
۲

دستگیری گرداننده کانال غیر اخلاقی در البرز

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: فرد متخلفی که با راه اندازی کانال هفت دریا در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به انتشار مطالب غیر اخلاقی، اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می‌کرد در شهر جدید هشتگرد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 18 April 2020

 

به گزارش تابناک، سردار عباسعلی محمدیان گفت: کارشناسان پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ در پی رصد و پایش فضای مجازی، کانالی را با محتوای تبلیغ علیه نظام و انتشار مطالب غیر اخلاقی و تشویش اذهان عمومی تحت عنوان هفت دریا در شبکه تلگرامی شناسایی کردند.
وی افزود: تحقیقات برای شناسایی گرداننده یا گردانندگان این کانال آغاز شد و با انجام تحقیقات گسترده پلیسی فرد مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در منزل شخصی اش در شهر جدید هشتگرد دستگیر شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت:متهم در بازجویی‌های به عمل آمده منکر هرگونه جرمی شد، اما در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود مبنی بر انتشار مطالب غیر اخلاقی و اکاذیب به منظور تشویش اذهان عمومی و توهین به شخصیت‌ها و مدیران ارشد دولتی در فضای مجازی اعتراف کرد.
سردار محمدیان با بیان این که این کانال تلگرامی با ۶ هزار و ۸۵۰ عضو مسدود شد خاطرنشان کرد: متهم پس از بازجویی‌های تکمیلی همراه با پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با هشدار به افرادی که اقدام به ایجاد و راه اندازی کانال‌هایی با محتوای غیر اخلاقی و انتشار مطالب کذب می‌کنند گفت: پلیس فتا چشم بینای جامعه در فضای مجازی است و اجازه نمی‌دهد که افراد سودجو و هنجارشکن امنیت روانی جامعه را در فضای مجازی به خطر بیندازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
دقیقا جرمشون چی بود لطفا شفاف بنوسید
غیر اخلاقی بود یا چیز دیگری !؟
تشویش اذهان بود یا توهین به مدیران ؟
اين چشم بيناتون در خصوص احتکارکنندگان ماسک و الکل و ... کجا رفت که سر زا ترکيه دراورد فقط براي اشخاص عادي عمل مي کنيد ولي براي محتکران و رانت و ... چشمتان نه تنها بينا نيست شايد چيز ديگري ببيند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی