بازدید 22572
۲

جدال لفظی دو نماینده مجلس

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که امروز مجلس برای سرعت در بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده نطق و تذکر ندارد.
کد خبر: ۹۷۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ 14 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، در جریان نشست علنی امروز مجلس حواشی بر سر رای‌گیری و تشخیص چهره‌ها از پشت ماسک‌ها کم نبود، اما در این میان درست زمانی که عبدالرضا مصری نائب رئیس دوم مجلس در غیاب پزشکیان ریاست مجلس را به عهده داشت در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: برای این که بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده سرعت گیرد امروز نطق و تذکر نداریم و به فردا موکول می‌شود.

او افزود: بسیاری از عزیزان منتظر این قانون هستند تا گشایش‌هایی ایجاد شود بخصوص که امسال سال جهش تولید است که ان‌شاءالله بتوانیم گامی برداریم به همین دلیل نطق‌ها و تذکرات به فردا موکول می‌شود.

همین موضوع موجب شد تا مصطفی کواکبیان نسبت به این مسئله اعتراض کند و با حضور در جایگاه هیات رئیسه خطاب به مصری با فریاد گفت که هیات رئیسه حتی از این موضوع خبر ندارد چطور چنین تصمیمی را گرفته اید.

مصری هم در پاسخ گفت: مگر اینجا سر جالیز است که اینطور داد می‌زنید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
در خیابان لاله زار تهران ؛ یک رستوران کم مشتری در طبقه سوم ساختمانی قدیمی هست که بین ساعت 12 ظهر تا 3 بعد ازظهر ؛ جوانک لاغری داد می زند: کوبیده ؛ برگ ؛ جوجه ؛ قیمه ؛ قرمه سبزی ؛ سالاد ؛ نوشابه ؛ برو بالا ؛ برو بالا!
ساعت 3/5 بعد از ظهر یک پرس کوبیده به اضافه مبلغ اندکی به خاطر ( داد زدن ) و
جلب مشتری به او می دهند!
فکر کردي اين نماينده ها کي هستن و از کجا و چه جوري تاييد صلاحيت شده و اومده ان اينها همان سر جاليز براي رانت و گرفتن هدايان و ويلا و اختصاص پستهاي مادام العمري با حقوق و مزاياي نجومي آمده اند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل