بازدید 27520

مرگ ۳ زن به دلیل مصرف مشروب در مهمانی

تحقیقات پلیس تهران درباره مرگ مشکوک سه‌زن که با مصرف الکل در مهمانی به کام مرگ رفته‌اند در جریان است.
کد خبر: ۹۷۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 12 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه جوان، نخستین مرگ مشکوک را روز چهارشنبه ۲۰‌فروردین‌ماه مأموران پلیس به قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند. مأموران گزارش کردند زن ۲۹‌ساله‌ای به نام شهین در بیمارستانی در شمال تهران به طرز مشکوکی به کام مرگ رفته است. با اعلام این خبر بازپرس جنایی در رأس تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل شد. بررسی‌های تیم جنایی نشان داد زن جوان شب قبل همراه تعدادی از دوستانش در مهمانی شرکت کرده‌است که نیمه‌های شب حالش بد و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شوند. در حالی که تیم پزشکی علت فوت زن جوان را مصرف مشروبات الکلی اعلام کرد مأموران پلیس دریافتند وی در مهمانی همراه دوستانش مشروبات الکلی خورده و حالش بد شده‌است.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت مأموران کلانتری‌۱۵۸ انقلاب دومین مرگ مشکوک به خاطر مسمومیت الکل را به قاضی واحدی اعلام کردند. مأموران خبر دادند این بار دختر ۱۹‌ساله به نام آیدا به خاطر مصرف الکل به کام مرگ رفته است. با اعلام این خبر بازپرس جنایی راهی محل شد و به تحقیق پرداخت. بررسی‌ها نشان داد آیدا در مراسم جشن تولد خودش که تعدادی از دوستانش برگزار کرده بودند دچار مسمومیت می‌شود.

دختر خاله آیدا به مأموران گفت: خاله‌ام علاوه بر تهران خانه‌ای هم در هشتگرد دارد. مدتی قبل به خاطر بیماری کرونا خانواده خاله‌ام به هشتگرد رفتند و قرار بود تا بهتر شدن اوضاع و احوال در آنجا زندگی کنند. نوزدهم فروردین تولد آیدا بود که دوستانش از تهران با او تماس می‌گیرند و می‌گویند برای او در خانه یکی از دوستان مشترکشان جشن تولد گرفته‌اند. پس از این آیدا از هشتگرد راهی تهران می‌شود تا در جشن تولدی که دوستانش برایش گرفته بودند شرکت کند. چند ساعت قبل او با من تماس گرفت و گفت در خانه تهرانشان تنها است و حالش بد شده است. به سرعت خودم را به خانه خاله‌ام رساندم که دیدم او حالش بد است. آیدا برای من توضیح داد که در جشن تولد شرکت کرده و با اصرار دوستانش مشروب خورده است که ساعتی بعد حالش بد می‌شود. من او را بلافاصله به مرکز درمانی بردم و آنجا پزشکی پس از معاینه برای او سرم تجویز کرد و گفت این سرم حالش را خوب می‌کند. وقتی سرم تمام شد او را به خانه برگرداندم که دوباره حالش بد شد و او را دوباره به بیمارستان منتقل کردم، اما این بار آیدا فوت کرد.

سومین حادثه هم که مربوط به مرگ زن ۴۰‌ساله‌ای بود دقایقی بعد از ساعت ۱۶‌عصر روز بیستم فروردین به مأموران پلیس تهران گزارش شد. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد این زن که اهل تهران است در مهمانی که در یکی از باغ‌های شهریار از سوی دوستانش برگزار شده شرکت کرده و در آن مهمانی مشروبات الکلی مصرف کرده است. همچنین مشخص شد این زن جوان پس از اینکه به خانه‌شان در تهران بر می‌گردد حالش بد می‌شود و پس از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۱
زنهای الکلی زیاد شدن!
امان از مشروب!!!! لطفا نخورید. واقعا همه اش ضرره.
برنامه ریزی شده است
ماشالله همه عرق خور شدن
دختر 19 ساله
دختر 29 ساله
زن 40 ساله
مگه مشروب آدمو میکشه؟؟؟
کاری به حرام بودن و مسائل شرعیش ندارم. ولی مشروب نباید آدمو بکشه. اینو مطمئنم
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد در جامعه است همین است
سلام
چه اصراری است که"... به اصرار دوستانش مشروبات الکلی مصرف کرد..."؟!؟!؟!
نخیر عزیز دل! نخیر تابی جان!
واقع بین باشیم!
خودکرده را تدبیر نیست
نخورید مشروب ، ای خام بر اون سرتون
بسیار باعث تاسف است که در کشور عزیزمان با سابقه تاریخی غنی و نجابت مثال زدنی زنان و مردانمان در تمامی دوره های تاریخی ، شاهد مرگ ومیر بالای هموطنانمان در گروههای سنی متفاوت بدلیل مصرف مشروبات الکلی هستیم.
خوش به حالمون.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر