بازدید 3988

مهلت مجدد ثبت نام برای ۴ آزمون کشوری

کد خبر: ۹۷۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 11 April 2020

مهلت مجدد ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد، آزمون های دستیاری پزشکی و دستیاری دندانپزشکی و آزمون دوره فلوشیپ پزشکی در اردیبهشت ماه فراهم شد.

به گزارش مهر، زمان ویرایش اطلاعات و فرصت جدید ثبت نام در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در هفته اول اردیبهشت ماه اعلام می شود.

تمامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

همچنین افرادی که قبلاً در مرحله اول ثبت نام (از ۱۶ آذر تا ۲۸ آذر ۹۸) و یا مرحله دوم ثبت نام (از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸) در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام نکرده‌اند می توانند در این زمان ثبت نام کنند.

زمان و نحوه انجام مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در هفته اول اردیبهشت ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی

مهلت مجدد ثبت نام برای چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت ماه ۹۹ تعیین شد.

داوطلبان می توانند در این فرصت مجدد نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ضوابط و مقررات همان مقررات قبلی و مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام است و تغییری ندارد. تاکنون در آزمون دستیاری پزشکی تعداد ۱۳ هزار و ۲۵۸ نفر ثبت نام کرده اند.

دوره چهل و هفتم آزمون دستیاری پزشکی ابتدا قرار بود ۱۵ اسفند ۹۸ برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و بعد از آن زمان جدید ۴ اردیبهشت ماه ۹۹ بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آزمون دستیاری در اردیبهشت ماه ۹۹ نیز برگزار نخواهد شد.

امکان ثبت نام مجدد در آزمون دستیاری دندانپزشکی

فرصت مجدد ثبت نام در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در روزهای چهارم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۹ فراهم می شود.

ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. شرایط و ضوابط نیز در دفترچه منتشر شده است و تغییری ندارد.

تاکنون ۲ هزار و ۱۳۰ نفر در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ ثبت نام کرده اند.

آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ به صورت الکترونیکی در ۱۷ شهر و ۱۹ حوزه امتحانی در پنجشنبه ۵ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.

امکان ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی

مهلت جدید برای ثبت نام در آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ از اول تا سوم اردیبهشت ماه ۹۹ آغاز می شود.

تاکنون یک هزار و ۲۵۰ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده اند که این تعداد برای قبولی در ۱۵ دانشگاه و ۷۷ رشته تکمیلی تخصصی رقابت می کنند.

مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ به صورت متمرکز و الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ برگزار می شود و مرحله شفاهی در روزهای ۲ تا ۴ تیرماه ۹۹ در یکی از دانشگاه های سطح تهران برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان