بازدید 14900

دستور روحانی درمورد اجرای فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی

رئیس جمهور پس از دریافت گزارش‌های جداگانه‌ای از وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز شنبه و آغاز فعالیت کسب و کار‌های کم‌ریسک در همه استان‌ها به جز تهران، تاکید کرد که این طرح باید با نظارت دقیق و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا شود.
کد خبر: ۹۷۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 09 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فعالیت کسب و کار‌های کم ریسک در تهران نیز قرار است از سی‌ام فروردین آغاز شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این گفتگو گزارشی را از آخرین وضعیت استان‌ها و تهران در روز‌های گذشته و امروز و میزان آمادگی و ارزیابی از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گفتگو با سعید نمکی، ضرورت هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها و نظارت دقیق و جدی از سوی وزارت بهداشت برای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسب و کار‌های کم‌ریسک را در دوره اجرای این طرح، مورد تاکید قرار داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی نیز در این گفتگو گزارشی را از کار کمیته امنیتی و اجتماعی ارائه و بر آمادگی وزارت کشور برای اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی تاکید کرد.

رئیس جمهور در این گفتگو، هماهنگی منسجم‌تر وزارت کشور با وزارت بهداشت برای پیشبرد طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی و بازفعالیت کسب و کار‌های کم‌ریسک از روز شنبه را ضروری خواند و تاکید کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی باید به طور دقیق در همه این کسب و کارها، اماکن عمومی و به‌ویژه در وسایل نقلیه عمومی اجرا و مراعات شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی