بازدید 7701
۱

جنجال برای قتل دختر دانشجو که یک زن ۸۲ ساله بود

کد خبر: ۹۷۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ 09 April 2020

فیلم پیدا شدن جسد یک زن در رودخانه ای در کرمانشاه با فرضیه های زیادی در فضای مجازی دست به دست به انتشار رسید که رییس پلیس استان کرمانشاه با اعلام غرق شدن زن 82 ساله به شایعات پایان داد.

به گزارش رکنا، در روزهای نخست سال 99 فیلمی از بیرون کشیده شدن جسد یک زن در رودخانه نزدیکی میدان امام حسین (ع) شهر کرمانشاه در فضای مجازی پخش شد و اخبار و شایعات زیادی مبنی بر دانشجو بودن این زن و به قتل رسیدن آن در فضای مجازی منتشر شد که باعث تشویش عمومی در شهر کرمانشاه شده بود.

سردار علی جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خصوص این فیلم به خبرنگار رکنا گفت: با اعلام این خبر از سوی سازمان آتش نشانی تیمی از ماموران جنایی برای بررسی موضوع با هماهنگی مقام قضایی در محل حاضر شد وت پس از بیرون کشیده شدن جسد متوفی تحقیقات پلیسی آغاز شد.

وی افزود: مامورا خیلی زود خانواده این زن 82 ساله را شناسایی کردند و در تحقیقات پلیس مشخص شد این زن اختلال حواس داشته و هیچ آثاری مبنی بر ضرب و جرح وقتل روی جسد این زن وجود نداشت.

سردار جاویدان ادامه داد: بررسی ها نشان از آن دارد که این زن به داخل رودخانه افتاده و به کام مرگ فرو رفته است و پزشکی قانونی نیز علت مرگ را خفگی اعلام کرده است و جسد پس از بررسی های فنی در اختیار خانواده وی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا مگه دانشجو 82 ساله نمیشه؟!
شاید واقعا دزدیدنش!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر