بازدید 27699

معرفی بهترین گاوصندوق ها در بازار ایران برای خرید

کد خبر: ۹۷۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ 08 April 2020

 

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین گاوصندوق های ژاپنی ، کره ای ، ایرانی و ... که در بازار ایران موجود هستند بپردازیم و در انتها به این نتیجه گیری برسیم که کدام برند و مدل برای ما مناسب است. بنابراین در صورتی که قصد دارید یک گاوصندوق امنیتی با کیفیت ، متناسب با نیاز های خودتان و با بهترین قیمت تهیه کنید به شما پیشنهاد میکنیم این مطلب را به صورت کامل و با دقت مطالعه کنید.

برای انتخاب بهترین برند گاوصندوق علاوه بر اینکه بررسی تاریخچه سازنده آن بسیار مهم است، تجربیاتی که سایر کاربران از آن برند داشته اند هم بسیار با اهمیت است.

معرفی بهترین گاوصندوق ها در بازار ایران برای خرید

لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین مارک گاوصندوق حتما به مشخصات فنی هر محصول توجه کنید. به دلیل آنکه ممکن است چندین مدل گاوصندوق از چند برند متفاوت از نظر ظاهری شبیه به هم باشند ، اما مشخصات فنی و استاندارد هایی که موفق به کسب آنها شده اند با یکدیگر تفاوت زیادی داشته باشد.

برای مثال گاوصندوق های خانگی هم مانند گاوصندوق های تجاری یا اداری دارای تنوع زیادی هستند.

بعضی از گاوصندوق های دیجیتالی خانگی دارای وزن نسبتا سبکی در حدود 12 الی 20 کیلوگرم هستند.

در نگاه اول شاید برای خیلی از افراد این گونه به نظر برسد که وزن کم این صندوق ها موجب راحتی حمل و سرقت آنها می شود. اما تولید کنندگان برای افزایش امنیت در این گاوصندوق های دیجیتالی و جلوگیری از سرقت آنها راهکاری بسیار حرفه ای و تخصصی را در نظر گرفته اند.

به این صورت که وقتی این گاوصندوق ها در محل مورد نظر قرار می گیرند، با استفاده از پیچ های مخصوصی که برای آنها در نظر گرفته شده است ، از داخل به دیوار یا کمدی که در آن قرار دارند پیچ می شوند و در این حالت جابجایی و سرقت را برای این گاوصندوق ها غیرممکن می کنند.

آنچه از گاوصندوق های نسوز امروزی انتظار می رود ، مقاومت در برابر آتش سوزی های شدید احتمالی است. که این میزان حرارت طبق مقررات سازمان ملی استاندارد ، برای گاوصندوق های نسوز کوچک و سبک باید به مدت 90 دقیقه تا دمای 800 درجه سانتی گراد و یا 180 دقیقه در دمای 600 درجه سانتی گراد می باشد که باید در این مدت زمان در نظر گرفته شده کاملا مقاومت کنند و هیچ تغییری نباید در محتویات گاوصندوق ایجاد شود. مثلا کاغذ های داخل صندوق نباید تغییر رنگ داشته باشند.

لازم به توضیح است که این مقدار در گاوصندوق های سنگین بیشتر خواهد بود.

گاوصندوق های ضدسرقت با توجه به نوع و برند آن دستورالعمل های متفاوتی برای ضدسرقت بودن آنها در نظر گرفته شده است.

بعضی از گاوصندوق های ضدسرقت ، یک لایه درونی در داخل خود دارند که در صورتی که آسیبی به آن وارد شود ، آژیر هشدار دهنده خطر به صدا در می آید و در بعضی مدل ها از طریق اپلیکیشن موبایل به مالک صندوق ، پیامک ارسال می شود تا در صورتی که مالک گاوصندوق در منزل حضور نداشت ، هر چه سریع تر از موضوع سرقت اطلاع پیدا کند.

اگر شما مقداری طلا ، جواهر و ... دارید و می خواهید خودتان آنها را در منزل تان نگهداری کنید ، شاید بهترین انتخاب برای شما ، خرید گاوصندوق کوچک باشد.

برای معرفی بهترین و باکیفیت ترین برند های گاوصندوق در بازار ایران باید به برندهای ایگل کره جنوبی ، لوسل و آیکو ژاپن اشاره کنیم.

شرکت کره ای گاوصندوق ایگل توانسته است با استفاده از تجربه و بکار گیری بهترین مواد اولیه ، جایگاه ممتاز در سطح بین المللی داشته باشد.

همان طور که می دانید تعدادی از مدل های گاوصندوق ایگل ، دکوراتیو هستند یعنی با ظاهری بسیار زیبا طراحی و ساخته شده اند.

شرایط نگهداری و جابجایی گاوصندوق

یکی دیگر از ویژگی های یک گاوصندوق خانگی خوب این است که بتوان آن را در محلی قرار داد که تا حد امکان دید بسیار کمی داشته باشد یا اصلا در دید نباشد.

همان طور که می دانید این ویژگی باعث می شود زمانی که سارقان وارد خانه شما شدند ، به راحتی نتوانند گاوصندوق شما را پیدا کنند.

بنابراین با توجه به این توضیحات قبل از اینکه خرید گاوصندوق خانگی خود را انجام دهید، این موضوع را به صورت دقیق بررسی کنید که آیا این گاوصندوق مثلا در کمد خانه من جا می شود یا خیر و بعد اقدام به خرید نمایید.

موضوع مهم بعدی جابجایی گاوصندوق است. با توجه به اینکه ممکن است به هر دلیلی نیاز به جابجایی صندوق داشته باشید ، بهتر است گاوصندوقی را انتخاب و خریداری نمایید که در آینده بتوانید به راحتی آنرا جابجا کنید و مشکلی از این بابت نداشته باشید.

معرفی بهترین گاوصندوق ها در بازار ایران برای خرید

گاوصندوق اثرانگشتی

یکی از بهترین نوع گاوصندوق های موجود در بازار ایران ، گاوصندوق اثر انگشتی می باشد.

در واقع گاوصندوق اثر انگشتی نوعی از صندوق امنیتی است که قفل آن با فناوری لمسی و تشخیص اثر انگشت کار می کند.

این نوع از قفل ها ایمن ترین مدل قفل ها در ساخت گاوصندوق به حساب می آید.

چند مورد از مزایای اثرانگشتی بودن گاوصندوق عبارتند از :

  • امنیت بسیار بالای آن
  • عدم نیاز به حفظ کردن رمز گاوصندوق
  • به راحتی و با استفاده از اثر انگشت خود می توانید درب صندوق را باز کنید

در مجموع اگر بخواهیم به طور خلاصه به ویژگی های یک گاوصندوق خوب و استاندارد که برای خرید باید به آنها توجه کنیم بپردازیم ، موارد زیر را باید مورد نظر قرار بدهیم :

  • گاوصندوق ضد حریق و ضد انفجار باشد
  • جنس بدنه و قفل گاوصندوق باید ضد دریل ، ضد سوراخ کردن و ضد ضربه باشد
  • مجهز به سیستم هشدار دهنده و دزدگیر باشد
  • ظاهری زیبا و در صورت لزوم دارای طبقه بندی باشد

در رابطه با قیمت گاوصندوق باید به این موضوع اشاره کنیم که قیمت با توجه به برند ، مشخصات فنی و ابعاد هر مدل مشخص می شود.

 

منبع : ویرلن

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس