بازدید 4126

تجدید نظر در مبلغ شهریه

کد خبر: ۹۷۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 08 April 2020

دانشجویان آزاد و پردیس دانشگاه های دولتی از مسئولان دانشگاه ها خواستند با توجه به مجازی شدن آموزش ها، تجدید نظری در مبلغ شهریه صورت گیرد.

به گزارش مهر، با توجه به مجازی شدن آموزش در دانشگاه ها و مشکلات ناشی از آن برخی دانشجویان دانشگاه آزاد و پردیسهای پولی دانشگاه های دولتی در نامه ای خواهان تجدید نظر در مبلغ شهریه شدند.

آن ها همچنین این درخواست را دارند که در راستای همدلی با دانشجویان امسال درصدی به شهریه دانشجویان اضافه نشود.

متن این نامه بدین شرح است:

«با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان در اثر این ویروس و از آنجایی که تماس افراد موجب گسترش این ویروس می‌شود لذا مسئولان کشوری و دانشگاه آزاد بر آن شدند تا کلاس‌های حضوری و تئوری دانشجویان علوم پزشکی را به صورت آنلاین برگزار کنند.

ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و پردیس دانشگاه‌های دولتی خواهان آنیم که با توجه به کسادی بازار و تعطیلی کسبه و همچنین تعطیلی ادارات و مشاغل، تامین هزینۀ دانشگاه برای عده کثیری از دانشجویان مشکل است و این امر سبب شرمندگی پدران و مادران دغدغه‌مندمان در تامین هزینه می‌شود.

همچنین شهریۀ دانشگاه برحسب کلاس‌های حضوری تعیین گردیده‌اند و اکنون که کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌گردد تقاضا داریم تا مبتنی بر قوانین تعیین شهریه واحدها و کلاس‌های غیرحضوری، تجدید نظری بر مبلغ شهریه و واریزی دانشجویان بفرمایید.

طبق روال سال‌های گذشته، شهریۀ دانشگاه‌ها در شهریورماه هر سال تعیین می‌شود که با توجه به شدت وخامت شرایط و با توجه به در نظر گرفتن وضع اقتصادی کشور و تورم موجود، از شما درخواست می‌شود تا جهت همدلی و همدردی با این قشر در حال تحصیل و تحقق عدالت آموزشی که همواره رهنمود دانشگاه آزاد بوده، امسال درصدی به شهریه دانشجویان اضافه نشود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان