بازدید 40549
۲

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه 19 فروردین 99/ نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد عدم تغییر نرخ از سوی صرافی های بانکی کشور است. این در شرایطی است که در بازار آزاد، همچنان شاهد نوسان نرخ دلار در کانال شانزده هزار تومانی هستیم.
کد خبر: ۹۷۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 07 April 2020

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه 19 فروردین 99/ نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه 19 فروردین 99/ نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزیبازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد عدم تغییر نرخ از سوی صرافی های بانکی کشور است. این در شرایطی است که در بازار آزاد، همچنان شاهد نوسان نرخ دلار در کانال شانزده هزار تومانی هستیم.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه نوزدهم فروردین ماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 15600 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 15700 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، تغییری نداشته است.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به نرخ 17000 تومان از مردم خریداری می شود و به قیمت 17100 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، تغییری ندارد.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز از جمله یورو و پوند افزایش و قیمت ۱۰ واحد پولی دیگر کاهش یافت. نرخ دلار و ۹ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه شنبه نوزدهم فروردین ۹۹» بدون تغییر نسبت به قبل ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۱۰۳ ریالی به قیمت ۵۱ هزار و ۵۱۵ ریال و هر یورو نیز با رشد ۵ ریالی به قیمت ۴۵ هزار و ۴۲۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۳ هزار و ۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۱۶۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۵ ریال، روپیه هند ۵۵۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۴ هزار و ۶۳۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۳۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۰۵ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۷۹۳ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۵ هزار و ۳۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۲۴۸ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۲۰۳ ریال، روبل روسیه ۵۵۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۵ هزار و ۶۹۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۲۹ هزار و ۳۴۱ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۸۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۷۳ ریال، کیات میانمار ۳۰ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۴۱۵ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۳۷۵ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۷۱۹ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۳۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۷ هزار و ۸۱۹ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۶۵۷ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۳۰۹ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۵۶۰ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۲۳۶ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۵۵۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۲ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۳۳۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۸۴۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مطابق قانون تاسیس بانک مرکزی، این ارگان مسئول تثبیت ارزش ریال است. ارزش ریال در 40 سال گذشته مرتبا سقوط کرد. ظرف 6 ماه گذشته ریال 30 درصد ارزشش را از دست داد تمام پس انداز ما از بین برده شد. چرا هیچ کس پاسخگو نیست.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
چه عجب یک نفر از مسئولیت قانونی دولتها گفت ! تابناک لطفا کامنتهای این چنینی را سانسور نکند، بلکه دولتمردان به خودآیند که ملت حواسشان هست!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر