بازدید 12929

پزشکیان: می‌توانیم کرونا را با قدرت زمین‌گیر کنیم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با قدردانی از دست‌اندرکاران مقابله با ویروس کرونا گفت: اگر یک ماه با قدرت عمل کنیم می‌توانیم ویروس را زمین‌گیرکنیم .
کد خبر: ۹۷۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 07 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «مسعود پزشکیان» نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه روز سه‌شنبه را برعهده داشت در آغاز جلسه گفت: جلسه امروز بیشتر بحث راجع مساله کرونا است که کشور ما و کل جهان را با آن درگیر کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: از وزرای کشور و بهداشت، و همچنین معاون رییس جمهوری (محمد باقر نوبخت) دعوت شده که در جلسه حضور داشته باشند و گزارشی از وضعیت بیماری ارائه دهند پس از خاتمه صحبت های وی، جمعبندی خواهیم داشت.

پزشکیان سپس با قدردانی از تلاش‌های ارتش، سپاه پاسداران، دولت، کادر درمان و صدا وسیما در مقابله با ویروس کرونا، گفت: آنچه مهم است و باید انجام دهیم این است که اگر یک ماه با قدرت عمل کنیم می‌توانیم ویروس را زمین‌گیر کنیم؛ با اقدامات عالمانه و با مشارکت مردم خواهیم توانست این مسائل و همچنین مسائل اقتصادی، معیشتی و گرفتاری‌هایی موجود را حل کنیم.

وی در ادامه از وزیر بهداشت دعوت کرد گزارش خود درباره مقابله با بیماری کرونا را ارائه کند که وزیر بهداشت در جلسه حضور نداشت.

پزشکیان در واکنش عدم حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزیر قرار بود ساعت ۹ اینجا حاضر باشند الان هم که ساعت ۹ و نیم است و جاده ها هم خلوت است مساله را جدی نگرفته اند.

وی سپس از نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه خواست که برای صحبت در این باره حاضر شود که وی نیز حضور نداشت و پزشکیان گفت که معلوم است که جلسه را جدی نگرفته‌اند و سپس از روسای کمیسیون‌ها خواست که درباره اقدامات انجام گرفته صحبت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۵
آقای عزیز با حرف بله میشه؟؟!!! ولی در عمل با کدام همکاری منسجم و اصولی؟؟!! دولت که بفکر خود است؟؟!! مجلس هم مشغول گذران زمان برای اتمام؟؟!! پس کرونا حالا حالاها هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
فعلا این مجلس امید کشور را زمین گیر کرده است.
نه راستی ها ازتون راضیند و نه چپ ها!
در این مورد فقط پزشکان کافی نمی باشند متاسفانه دولت مردان مشکل اصلی هستند
همونجوری که آمریکا رو زیر پا له کردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
من در راهپیمایی ضد کرونا شرکت می کنم تا مشت محکمی باشد بر دهان کرونای جنایتکار.مرگ بر کرونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
امریکا با این همه ک هزینهنظامی کرده خود به خود له میشه البته هرکسی جلوی خداوند مغرورانه رفتار کنه له میشه نیازی به ما نیست
جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کرونا از این همه قاطعیت و صلابت ترسید. فقط بلدین حرف بزنین. فردا روز هم که کرونا تموم بشه صبح تا شب میاین توو تلویزیون و از رشادتهاتون میگین و از همدیگه تقدیر و تشکر میکنین ولی نمیگین بخاطر مدیریت ضعیفتون چند نفر مُردن و چند نفر بیچاره شدن
باشه. تو خوبی
پس چرا نميكنيد دوماه هست فقط حرف ميزنيد
زمین گیر میکنند به لطف خداوند البته توسط عزیزانمون که نشان فرشتگان آسمانی را بر سینه دارند البته همیشه بخصوص در این ایام (پزشکان و پرستاران)
به خودتون وصلش نکنید و نگید زمین گیر میکنیم شما فقط فامیلیت پزشکیانه
بشینی کنار گود و بگویی لنگش کن .
این جمله با قدرت جناب پزشکیان منو کشته.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل