بازدید 8071
۶

شمار مبتلایان در آلمان به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسید

آخرین خبرها از آلمان نشان می‌دهد با ابتلای ۴۰۲۴ نفر به ویروس کرونا و فوت ۱۳۸ تن دیگر در این کشور، شمار کل مبتلایان ۱۰۰۱۳۲ و تعداد جان باختگان ۱۵۸۴ نفر شده است.
کد خبر: ۹۷۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 06 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از آناتولی، به موازات ادامه مقابله جهانی کشورهای مختلف با شیوع ویروس کرونا، مقام‌های آلمان آمار تازه‌ای از افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های این ویروس ارائه دادند.

داده‌های شرکت «ریسک لِیِر» و «بنیاد فناوری کارلروهه» که برگرفته از اطلاعات حدود ۴۰۰ نهاد درمانی در سراسر آلمان است، نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور از ۱۰۰ هزار نفر فراتر رفته است.

بنا بر این گزارش، این اطلاعات حاکی از آن است که طی روز یکشنبه (دیروز) ۴۰۲۴ نفر به کرونا مبتلا شدند و در مجموع شمار مبتلایان در آلمان به عدد ۱۰۰۱۳۲ رسیده است.

مقام‌های آلمانی همچنین از فوت ۱۳۸ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته خبر دادند و با احتساب این موارد فوتی، تاکنون ویروس کرونا سبب جان باختن ۱۵۸۴ نفر در این کشور شده است.

با توجه به آخرین خبرها، آلمان از منظر شمار مبتلایان در جهان در رتبه چهارم قرار دارد. آمریکا، اسپانیا و ایتالیا در رتبه‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.

از منظر شمار جان باختگان ویروس کرونا در جهان، ایتالیا بدترین وضع را دارد و تاکنون ۱۵۸۸۷ نفر جان باخته‌اند. اسپانیا با ۱۲۶۶۴۱ فوتی و آمریکا با ۹۶۱۸ جان باخته، در رده‌های بعدی بیشترین قربانیان کونا در جهان قرار گرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
آمار وزارت بهداشت خودمان با الگوی شیوع ویروس در جهان اصلا همخوانی ندارد. بعلاوه داده های روزانه با هم همبستگی معنی داری ندارند.
اگر در ایران هم به اندازه اروپا و آمریکا تست کرونا گرفته میشد آمار بسیار بالاتر بود همچنین در چین
تعداد تست هایی که المان انجام داده حدود 1 میلیون می باشد که بیش از 4 برابر ایران است. خوب نتیجه اش معلومه
به نظر من این بیماری مدت ها پیش به اسم آنفولانزا یا ذات الریه در آمریکا و اروپا وجود داشته و اولین بار چین پی به وجودش برده! این که فقط چین تونست مانع از گسترش اون در کل کشورش بشه موید همین موضوعه تا حدودی. کما اینکه در سال گذشته میلادی بنابر آمار مرکز کنترل بیماری های واگیردار آمریکا بر اثر بیماری آنفولانزای فصلی نزدیک به 54 میلیون نفر مبتلا، نزدیک به 1 میلیون نفر بستری و حدود 60000 نفر تلفات داشته!
شما که تا دیروز مبگفتید المان خوب کنترل کرد و تلفات کمی داده
حتما باید ازشون بخواهیم از ما الگو برداری کنند. بنده خدا ها نه متخصص دارند نه امکانات و نه فرهنگ قزنطینه شدن. این آلمانی ها کی هستند؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل