بازدید 50560
۳
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت سکه و طلا امروز شنبه 16 فروردین 99/ رکورد قیمت سکه در بازار امروز

بازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته با وحود نعطیلی واحدهای صنفی، با نوسان قیمت همراه بود. این قیمت گذاری تنها به دلیل اعلام نرخ ارز و نرخ جهانی طلا رقم خورده است وگرنه خرید و فروش به ندرت انجام شده است.
کد خبر: ۹۷۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 04 April 2020

قیمت پایانی سکه و طلا امروز شنبه 16 فروردین 99/ رکورد قیمت سکه در بازار امروز

تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته با وحود نعطیلی واحدهای صنفی، با نوسان قیمت همراه بود. این قیمت گذاری تنها به دلیل اعلام نرخ ارز و نرخ جهانی طلا رقم خورده است وگرنه خرید و فروش به ندرت انجام شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در خصوص اعلام نرخ طلا و سکه در بازار امروز، اظهار داشت: در شرایط کنونی با توجه به تعطیلی بازارها، شاهد ادامه خرید و فروش طلا و سکه در معاملات پشت خطی هستیم و این نرخ گذاری با توجه به قیمت دلار در بازار امروز و نرخ جهانی طلا انجام می شود.

بر این اساس، محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی اظهار داشت: امروز شاهد نوسان قیمت سکه بودیم. به گونه ای که سکه امامی تا رقم 6 میلیون و 700 هزار تومان پیش روی کرد اما در ادامه از این نرخ عقب نشینی کرد. به گفته این فعال بازار، نوسان قیمت ها متاثر از تغییرات قیمت دلار و اونس طلا می باشد و در این میان تقاضای رسمی به صفر رسیده است.

وی در ادامه به آخرین نرخ های بازار طلا و سکه اشاره کرد و افزود: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح چدید (سکه امامی) که در میانه روز تا سطح 6 میلیون و 700 هزار تومان نیز افزایش یافته بود، در حال حاضر به رقم 6 میلیون و 380 هزار تومان رسیده است.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز 6 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است. همچنین هر نیم سکه بهار آزادی در اولین روز هفته به رقم 3 میلیون و 210 و هر ربع سکه بهار آزادی به سطح یک میلیون و 870 هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی نیز، 980 هزار تومان قیمت گذاری شد و هر گرم طلای 18 عیار، به رقم 641 هزار تومان معامله شد. همچنین هر گرم طلای 24 عیار به رقم 854 هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای در ادامه افزود: هر مثقال طلای 17 عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به رقم 2 میلیون و 775 هزار تومان رسید.

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران حباب سکه امامی در حال حاضر 150 تا 200 تومان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مبارک باشد
بیچاره ما مردم با اینهمه افسار گسیختگی...تکلیف اونایی که باید مهریه سکه بدن چیه...
باز ما رکورد زدیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار