بازدید 6950
۲

آمار قربانیان کرونا در اروپا از ۴۰هزار نفر فراتر رفت

خبرگزاری فرانسه با استناد به آمار‌های رسمی دولت‌های اروپایی اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در قاره اروپا به بیش از ۴۰هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۶۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ 04 April 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، خبرگزاری فرانسه روز جمعه با استناد به آمار‌های رسمی منتشرشده از سوی نهاد‌های دولتی در کشور‌های اروپایی اعلام کرد که تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید‌ــ‌۱۹) در قاره اروپا اکنون از مرز ۴۰ هزار نفر عبور کرده است.

ایتالیا با بیش از ۱۴۵۰۰ مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا، بیشترین آمار قربانیان کرونا را بین کشور‌های اروپایی به خود اختصاص داده است و پس از این کشور، اسپانیا با حدود ۱۱ هزار مورد مرگ‌ومیر در رتبه دوم جای گرفته است. این دو کشور در سطح جهانی نیز تاکنون بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا را داشته‌اند.

علاوه بر ایتالیا و اسپانیا، ۲ کشور اروپایی دیگر (مشخصاً فرانسه و انگلیس) نیز از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا، از کشور چین ــ که در رسانه‌های غربی همچنان به‌عنوان مبدأ شیوع کرونا معرفی می‌شود ــ پیش افتاده‌اند.

ایتالیا و اسپانیا از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا نیز رتبه‌های اول و دوم را بین کشور‌های اروپایی دارند. تاکنون حدود ۱۲۰ هزار فرد مبتلا به کرونا در ایتالیا شناسایی شده‌اند و در اسپانیا نیز تقریباً ۱۱۸ هزار مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چين صدايش را در نمى أورد
شايدصد ها هزار مرده اند
یه جوری نوشتید در رسانه‌های غربی چین همچنان به‌عنوان مبدأ شیوع کرونا معرفی می‌شود که انگار دروغ سیزده بدره؟ خوب معلومه چین مبدا شیوع این بیماری بود ، نکنه اینو هم میخواین تکذیب کنید ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل