بازدید 13772
آیت‌الله سعیدی:

دشمن در تبلیغات خود قم را نشانه گرفته است

امام جمعه قم با بیان اینکه توطئه خصمانه دشمن علیه قم برای همگان آشکار شده است، گفت: مردم قم اسوه و الگو هستند به همین علت دشمن در تبلیغات خود قم را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۹۶۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 02 April 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از آستان حضرت معصومه (س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای ستاد اجرایی فرمان امام که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: ملت ایران با رأی ۹۸ درصدی خود به استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران، به رژیم منحوس شاهنشاهی و دیگر رژیم‌های غیر اسلامی رأی منفی دادند و نمره درخشانی را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

وی از فرا رسیدن اعیاد شعبان یاد و اضافه کرد: ما منتظر موعود الهی و ذخیره گرانقدر خداوند متعال برای مردم جهان هستیم و به امید حضرت حق، کارهای جهادی و ایثارگرانه که در راستای مبارزه با ویروس شرور کرونا انجام می‌شود مورد قبول واقع شده و زمینه‌ای برای کار جمعی بزرگ‌تر یعنی حضور در خدمت حضرت ولی عصر (عج) خواهد بود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) گفت: دو رکن اصلی و اساسی وجود رهبری و مشارکت مردم که مدال افتخار ایران است و همه از آن‌ها سخن می‌گویند موجب خواهد شد که در گروه کشورهایی که در مبارزه با بیماری کرونا موفق هستند قرار گیریم.

اطاعت از رهبری یک واجب الهی و تکلیف دینی است

وی ادامه داد: نخست وجود رهبری عالیقدر و عظیم الشأن است که به‌عنوان نائب حضرت ولی عصر (عج) و رهبر، مردم نسبت به فرمان ایشان تمکین دارند و اطاعت از ایشان یک واجب الهی و تکلیف دینی است.

آیت الله سعیدی از حضور و مشارکت مردم به‌عنوان دومین رکن نام برد و تصریح کرد: ما باید از مردمی که پای این نظام و فرمان رهبری ایستاده و همچنان درحال ایستادگی هستند تقدیر کنیم.

وی از شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف یاد کرد و گفت: هر چند این احتمال مطرح شده است که این ویروس ساخته بشر باشد اما هیچ کشوری این بلا و مصیبت را برای مردم خود نمی‌خواهد و امیدواریم زودتر جهان از این ویروس رهایی یابد

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه آمریکایی‌ها متهم به تولید ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: قم حرم اهل‌بیت (س) از حوزه علمیه، مراجع تقلید و اماکن مقدس برخودار است و مردم این شهر اسوه و الگو هستند، به همین علت دشمن این شهر مقدس را هدف قرار داده و در تبلیغات خود نیز قم را نشانه گرفته است.

وی اضافه کرد: بعد از تبلیغات رسوای دشمن، برای همگان آشکار شد که یک توطئه بزرگ خصمانه علیه قم در کار بوده است.

غربی‌ها در مقابله با ویروس کرونا عاجز هستند

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های رسانه ملی، غربی‌ها با شیوع ویروس کرونا امروزه به جان یکدیگر افتاده و در مقابله با این ویروس عاجز هستند، عنوان کرد: در کشور ما علاوه بر خدمات قابل توجهی که به بیماران ارائه می‌شود، تحقیقات گسترده‌ای انجام و برخی از دستاوردها به مرحله تولید انبوه رسیده است.

وی مبارزه با ویروس کرونا را یک امتحان الهی دانست و مطرح کرد: بیشتر مردم در این امتحان الهی از مسئولان امر اطاعت کردند چراکه رهبری بر لزوم تبعیت از دستور مسئولان تاکید داشته‌اند.

امام جمعه قم مطرح کرد: افرادی که اکنون در راه مبارزه با این بیماری، فدایی می‌دهند پزشکان و نیروهای کادر درمانی، بهداشتی و جهادی هستند این افراد امروز لباس سفید رزم بر تن کرده تا مردم بخاطر این بیماری لباس سیاه نپوشند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نسبت به امور خیر اهتمام و اعتقاد داشتند، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام با اقدامات خداپسندانه، مردم را شاد و رضایت امام و شهدا را کسب می‌کند.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر اینکه امروزه برای مقابله با کرونا مردم، کسبه و طلاب و دانشجویان جهادی، نیروهای مسلح و خیرین به میدان کمک آمده‌اند، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند افرادی که در مسیر سلامت جامعه جان خود را از دست داده‌اند شهید هستند که امیدواریم خداوند متعال این تلاش‌ها و مجاهدت‌ها را از آن‌ها بپذیرد و از خداوند متعال بالاترین درجات را برای شهدای سلامت و عافیت و سلامتی را برای بیماران مسألت می‌نماییم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر