بازدید 19155
۸
پنج میلیون یورو کرونایی به حساب فدراسیون می‌رسد؟

نجات معجزه‌آسای فوتبال ایران باکمک ۹۰میلیاردی فیفا

فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد از ذخیره مالی ۲.۵ میلیارد یورویی (۲.۷ میلیارد دلار) خود رقم ۵ میلیون یورو (۵ میلیون و ۴۶۹ هزار دلار) در سال به حساب ۲۱۱ فدراسیون‌های عضو خود اختصاص دهد
کد خبر: ۹۶۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 01 April 2020

فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد کمک قابل‌توجهی به فدراسیون‌های عضوش در بحران کنونی کند.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس گزارش رسانه‌های مختلف جهان، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) روی جزئیات برنامه‌ای خاص در حال کار کردن است که به واسطه آن قصد دارد به فدراسیون‌های عضوش کمک کند تا کمترین آسیب اقتصادی ممکن بابت بحران کنونی در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) را ببینند.

براساس گزارش نشریه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا، فدراسیون جهانی فوتبال قصد دارد از ذخیره مالی ۲.۵ میلیارد یورویی (۲.۷ میلیارد دلار) خود رقم ۵ میلیون یورو (۵ میلیون و ۴۶۹ هزار دلار) در سال به حساب ۲۱۱ فدراسیون‌های عضو خود اختصاص دهد تا این فدراسیون‌ها از این طریق سیستم فوتبال خود را که از شرایط کنونی متضرر شده را نجات دهند. گفته می‌شود از این رقم، مبلغ ۲.۷ میلیون دلار به باشگاه‌ها اختصاص خواهد یافت.

سخنگوی فیفا تأکید کرده فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر وضعیت مالی خوبی که دارد وظیفه خود می‌داند تا به فدارسیون‌های عضو کمک کند. باید دید با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران، آیا این کمک نقدی فیفا به دست فدراسیون فوتبال ایران خواهد رسید یا خیر؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
تحریم فرصت هست!
مطمئن باشین ده برابر اونم به فوتبال ایران بدن هیچ فرقی به حالش نمی کنه دو نفر پیدا می شن هاپولی می کنن میره . مطمئنا از الان نشستن دارن نقشه می کشن چه جوری پولو منتقل کنن به حسابهای خودشون
انشالله که نرسه چون فساد مالی بیداد میکنه
به دست ایرانم برسه قطعا بدست طلبکارا نمیرسه...فدراسیون و وزارت خونه بخور زیاد داره!
امیدوارم به دست ورزشکاران ایرانی برسد
اون موقع که میگفتید تحریم کاغذ پارس حالا تحویل بگیرید
پتج میلیون یورو بین ۲۱۱ کشور باعث نجات معجزه ای فوتبال ما میشود یعنی فدراسیون فوتبال ما با حدود ۲۵ هزار یورو نجات پیدا میکند!! در این صورت بهتر است از فدراسیون قایقرانی یا لژیونرها قرض بکیرد!! اصلا چطور است لژیونرهای ما فدراسیون را یکجا بخرند و ملت را راخت کنند از دست مدیران دولتی بیسواد.
این نصف ضرر هایی نیست که این فدراسیون بی کفایت به کشور زده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر