بازدید 62232
هزار و نهصد و شصت و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

غرضی: مردم اعصابشان را از دست داده‌اند / افزایش خشونت خانگی در روز‌های کرونایی / نظر میرسلیم درباره وظیفه مجلس یازدهم / درگیری با پلیس و اصرار برای ورود به خوزستان!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: سرفه‌های خشک به همراه تب؛ ستاره ورزش ایران کرونا دارد؟ / توئیت کنایه‌آمیز هیلاری درباره توصیه‌های پزشکی ترامپ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷ 25 March 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
توئیت کنایه‌آمیز هیلاری درباره توصیه‌های پزشکی ترامپ

توئیت هیلاری کیلنتون که در آن به طعنه نوشته: «لطفا از کسی که مستقیم به خورشیدگرفتگی نگاه می‌کند، توصیه پزشکی قبول نکنید»، بازتاب گسترده‌ای داشته است. ترامپ چند روز پیش اعلام کرد از یک داروی ضد مالاریا برای درمان بیماری «کووید-۱۹» استفاده خواهد شد.

درخواست هزاران تن از مردم انگلیس برای لغو تحریم‌های ضد ایرانی

بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن: تا امروز ۱۲ هزار و ۸۲۴ تن از مردم انگلیس، دادخواست خطاب به دولت آمریکا برای تعلیق تحریم‌های علیه ایران در دوره‌ی مقابله با کورونا را امضا کرده اند. ️بر اساس قانون، دولت انگلیس لازم است پاسخ خود را به درخواست‌های با امضای بیشتر از ده هزار نفر اعلام نماید. امیدواریم دولت انگلیس در راستای حمایت از خواسته‌های بحق مردم جهان و برای تقویت توان لجستیک و مالی ایران جهت مقابله با بحران ویروس کورونا، اعلام نماید که تحریم‌های آمریکا را رعایت نخواهد نمود و توان سیاسی و‌ دیپلماتیک خود را برای لغو این تحریم‌ها به کار گیرد.

سرفه‌های خشک به همراه تب؛ ستاره ورزش ایران کرونا دارد؟

احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک کشورمان در آخرین مصاحبه‌ای که انجام داده از این گفته که این روز‌ها علائم بیماری کرونا را دارد! ️من الان واقعیتش نمی‌دانم که آیا مبتلا به کرونا شدم یا خیر. ️با توجه به اینکه هم سرفه‌های مکرر دارم و هم از دیشب دچار تب و سردرد شدم و همچنین بدنم خیلی عرق می‌کند، احساس می‌کنم مبتلا به کرونا شده ام. متأسفانه در این چند روز اخیر مراعات نکردم و از خانه بیرون رفتم و در حال حاضر شرایط خوشایندی ندارم. بالاخره ایران هم ورزشکار کرونایی می‌خواهد و من حاضرم به‌جای همه کرونا بگیرم، اما بقیه در سلامت کامل باشند.

آخرین وضعیت دو عضو باشگاه استقلال پس از ابتلا به کرونا

امین نوروزی، عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و معاون پزشکی باشگاه استقلال تهران: متاسفانه آقای ستوده به کرونا مبتلا شده و در حال حاضر بستری است که امیدواریم با پیگیری دقیق روند درمان، هر چه زودتر سلامت کامل خود را به دست بیاورد. همچنین خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه نیز به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران تحت مداواست و برای ایشان نیز آرزوی سلامتی داریم.

درخواست‌ها برای پایان دادن به تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران حال افزایش است

تخت روانچی، نماینده دائم ایران در سازمان ملل در تویتر خود نوشت: دولت‌ها، نمایندگان مجالس (از جمله آمریکا)، مقامات سازمان ملل و سازمان های مردم نهاد، همگی خواستار این هستند که ایالات متحده تحریم‌ها را لغو کند تا ما بتوانیم بهتر با کرونا بجنگیم. اگر ایالات متحده به این ندا پاسخی ندهد، همه باید تحریم‌ها را زیر پای بگذارند.
 
۲۹ نماینده تهران اعتبار نامه خود را دریافت کردند

اعتبار نامه ۲۹ نماینده منتخب حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور استاندار و فرماندار تهران اعطا شد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات دوم اسفند سال ۱۳۹۸ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۳۰ تن از منتخبین تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز چهارشنبه جلسه هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در فرمانداری تهران برگزار شد. در این جلسه اعتبار نامه ۲۹ نفر از ۳۰ نفر منتخب مجلس شورای اسلامی تهران صادر شد و به امضای عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران رسید. لازم به یادآوری است سی امین نماینده منتخب تهران «فاطمه رهبر» به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت کرد.
 
غرضی: مردم اعصاب‌شان را از دست داده‌اند

غرضی به اعتمادآنلاین گفت: مردم حال و روز خوبی ندارند، اعصاب‌شان را از دست داده‌اند و دیگر در این شرایط کرونایی حس و حال خوشحالی کردن ندارند. دولت همان‌ طور که جاده می‌کشد و برای رفاه مردم طرح‌های عمرانی را افتتاح می‌کند و خدمات بهداشتی فراهم می‌سازد، باید در این روز‌ها به کسانی که مشکل مالی دارند، کمک کند. اگر مشکلات حل نشود، در کنار آن‌هایی که بر اثر کرونا از بین می‌روند، عده‌ای هم از غصه‌های زندگی تلف می‌شوند. بدون شک از بین رفتن دسته دوم به مراتب بیشتر باعث شکسته شدن روحیه‌ها خواهد شد. /اعتماد آنلاین
 
افزایش خشونت خانگی در روز‌های کرونایی

اخبار خشونت خانگی در روز‌های شیوع ویروس کرونا، از گوشه و کنار دنیا به گوش می‌رسد.با هشدار دولت ترکیه برای ماندن در خانه طی روز‌های گذشته، ده زن در خانه‌هایشان به قتل رسیده‌اند. گلسوم کاو، سرپرست انجمن مبارزه با جنایات‌ علیه زنان گفت: از آغاز دوران قرنطینه تاکنون ده زن به قتل رسیده‌اند که همه از طرف مردان در داخل خانه کشته شده‌اند. کاو افزود: درخواست کمک زنانی که در معرض خشونت قرار گرفته‌اند هم در ده روز گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است. وی ادامه داد: زنان در گذشته برای در امان ماندن از خشونت خانگی به خارج از خانه فرار می‌کردند، اما حالا به دلیل قرنطینه چاره‌ای جز ماندن در خانه ندارند.
 
درگیری با پلیس و اصرار برای ورود به خوزستان!

سرهنگ دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان: برخی از مسافران و رانندگان خارج از خوزستان اصرار بی‌مورد برای تردد و ورود به این استان را دارند و در برابر ماموران پلیس مقاومت می‌کنند و گاهی باعث درگیری و توهین می‌شوند که توصیه می‌کنیم همکاری لازم را با ماموران مستقر در ورودی‌ها داشته باشند تا این بیماری ازبین برود.
 
ربیعی: کمک‌ها و تجهیزات اهدایی پزشکان بدون مرز را استفاده می‌کنیم

سخنگوی دولت: ضمن احترام به همه کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی که تاکنون پیشنهادهایی درخصوص کمک به ایران در مبارزه با کرونا ویروس مطرح کردند، سیاست ما در خصوص کمک‌های انسان‌دوستانه کشور‌های خارجی و نهاد‌ها این است که هر نهادی به هر مقدار که بخواهد کمک کند آن را دریافت خواهیم کرد. سفر پزشکان بدون مرز به ایران در هماهنگی کامل با دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است. ضمن ارج نهادن به کمک‌های پزشکان بدون مرز، تجهیزات اهدایی آن‌ها در منطقه مورد نیاز وزارت بهداشت استفاده خواهد شد. از همه ایرانیان در داخل و خارج از کشور دعوت می‌شود که در امر مبارزه با کرونا مشارکت داشته باشند و در این شرایط با هر گونه امکانات معنوی، فنی، مالی، دانش و ... خود، نظام سلامت را کمک کنند که این وظیفه دینی، ملی و انسانی همه ماست. / ایرنا
 
بخشنامه وزارت کشور به استانداری‌ها درباره احتمال وقوع سیلاب

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور: اقدامات معاونین عمرانی استانداری‌ها صرفاً ناظر بر گزارش خسارات‌ نباشد و تدابیر پیشگیرانه را با جدیت اتخاذ نمایند. لزوم ارتقای آمادگی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای مقابله با حوادث احتمالی در شهر‌ها و روستا‌ها و پیرو اطلاعیه‌های صادره از سوی سازمان هواشناسی کشور، مبنی بر فعالیت سامانه‌های بارشی از روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه در بخش عمده‌ای از استان‌ها به ویژه نیمه غربی کشور و احتمال بروز سیلاب، آب گرفتگی معابر شهری و روستایی و بروز خسارت در فضا‌های شهری و روستایی. /تسنیم
 
ماجرای شایعه‌سازی ضدانقلاب علیه سپاه پاسداران

خبری در برخی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شد، مبنی بر اینکه سپاه از مردم برای تجمع در مرکز شهر اهواز دعوت کرده است؛ اما واقعیت چیست؟ بنا بر این گزارش، تصاویر منتشره مربوط به عملیات رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی توسط نیروی زمینی سپاه بود که روز گذشته در اهواز برگزار شد. این برنامه بدون دعوت از مردم و جهت ضدعفونی سطح شهر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شد و از تعدادی از عابران که در خیابان ایستاده بودند، خواسته شد که به منازل بازگردند. رزمایش دفاع بیولوژیکی شهدای سلامت با هدف ارتقای سطح آمادگی یگان‌های جنگ نوین در اهواز برگزار شد. سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اقدامات سپاه برای مقابله با شیوع کرونا گفت: در یک ماه گذشته، اقدامات خوبی در جهت پاکسازی مراکز تفریحی، عمومی، فرودگاهی، پایانه‌های مسافربری و فروشگاه‌ها توسط تجهیزات جنگ نوین نیرو زمینی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده که مثمر ثمر بود و خیلی از عملیات‌ تخصصی بوده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: آنچه توسط جنگ نوین سپاه انجام شده عملیات خاص بود، چرا که با تجهیزات مختص به آلودگی‌های خاص پاکسازی صورت گرفته است.
 
نظر میرسلیم درباره وظیفه مجلس یازدهم

میرسلیم درباره اولویت‌ها در مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم باید موجبات بازگشت اعتماد مردم را به حکومت فراهم سازد و نشان دهد که خالصانه به فکر خدمت به مردم است و لحظه‌ای را در این راه از دست نخواهد داد. وی خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم راهکار‌های قانونی برخورد ریشه‌ای با فساد را باید تدوین کند، زیرا بدون حذف فساد اقدامات اصلاحی نفوذ لازم را پیدا نمی‌کند. فساد را باید از ریشه خشکاند و به‌ ویژه اگر به کوچکترین شکل آن در خود مجلس راه یافته باشد، باید بدون فوت وقت چاره‌جویی شود. میرسلیم با بیان این‌که مجلس در رأس امور است، اظهار کرد: یعنی اگر در کشور فسادی باشد، باید رأس آن را در مجلس جست و اگر در کشور پیشرفت و اصلاحی صورت گیرد، لاجرم از مجلس سرچشمه می‌گیرد؛ به این پالایش باید اولویت داد. وی خاطرنشان کرد: البته باید به موازات مبارزه با فساد دربارۀ راه حل‌های خروج از بن بست رکود و تورم و سقوط ارزش پول ملی و اشتغال جوانان و استحکام خانواده، با استفاده از سیاست‌های کلی ابلاغی، اقدام فوری و مؤثر انجام داد. این عضو حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این‌که در سال جدید دولت و مجلس چگونه باید کشور را اداره کنند، بیان کرد: دولت و مجلس باید در این یک سالی که از عمر دولت دوازدهم باقی مانده است، مبنا را بر تفاهم بگذارند.
 
وجود بخش مبارزه با اجنه در وزارت اطلاعات تکذیب شد

یک منبع آگاه در دفتر وزیر اطلاعات با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص راه اندازی بخشی در وزارت اطلاعات جهت مقابله با اقدامات اجنه تاکید کرد: خبر منتشر شده در خصوص راه اندازی بخشی در وزارت اطلاعات جهت مقابله با اقدامات اجنه، جعلی و غیر واقعی است و وزیر اطلاعات تاکنون مصاحبه‌ای در این زمینه انجام نداده است. این منبع آگاه با اشاره به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص راه اندازی بخشی در وزارت اطلاعات جهت مقابله با اقدامات اجنه اظهار کرد: فردی با انتشار مصاحبه جعلی از وزیر اطلاعات با یکی از خبرگزاری‌ها در فضای مجازی، چنین موضوعی را مطرح و تصریح کرد: خبر منتشر شده در خصوص راه اندازی بخشی در وزارت اطلاعات جهت مقابله با اقدامات اجنه جعلی و غیر واقعی است و وزیر اطلاعات تاکنون مصاحبه‌ای در این زمینه انجام نداده است.

سرنخ های جدید از منشا کرونا در ایران
معاون بهداشت وزیر بهداشت سرنخ‌های جدید درباره منشاء بروز کرونا در ایران گفت: از روزی که اولین مورد بیماری را در قم پیدا کردیم، تیم اپیدمیولوژی قوی مطالعات‌شان را در این زمینه شروع کردند. بر اساس مطالعات انجام شده، این بیماری در قم واضحا و مشخصا در ارتباط با چینی‌هایی بود که در این استان بودند؛ تعدادی کارگر چینی که در بهمن ماه رفت و آمد داشتند و همچنین یک سری دانشجو که در قم بودند. دکتر علیرضا رییسی در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین یافته‌های وزارت بهداشت در زمینه منشاء بروز بیماری کرونا در کشور، گفت: از روزی که اولین مورد بیماری را در قم پیدا کردیم، تیم اپیدمیولوژی قوی مطالعات‌شان را در این زمینه شروع کردند. بر اساس مطالعات انجام شده، این بیماری در قم واضحا و مشخصا در ارتباط با چینی‌هایی بود که در این استان بودند؛ تعدادی کارگر چینی که در بهمن ماه رفت و آمد داشتند و همچنین یک سری دانشجو که در قم بودند. وی افزود: ابتدا احتمال می دادیم منشاء اولیه بیماری از قم بوده که به جاهای دیگر نیز سرایت کرده است. اما اکنون این احتمال را هم می‌دهیم که منشاء در دو نقطه بوده؛ هم در قم و هم گیلان. تاکید می‌کنم که در ارتباط با گیلان هنوز اطلاعات‌مان کامل نیست و در این زمینه به سر نخ‌هایی رسیدیم که تعدادی از دانشجویان ساکن ووهان، قبل از قرنطینه ووهان به استان گیلان بازگشته‌اند و این احتمال در این مورد وجود دارد. تاکید می‌کنم اطلاعات‌مان هنوز در این زمینه کامل نیست، به محض تکمیل اطلاعات، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون استاندار: حضور زائران پاکستانی در قم کذب است
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: کلیپی که مربوط به حضور زائران پاکستانی در این شهر منتشر شده را تکذیب می‌کنم. بیژن سلیمان پور روز چهارشنبه در گفت‌وگویی افزود: کلیپی که از حضور زائران پاکستانی در فضای مجازی منتشرشده، صحت ندارد، زیرا اتوبوس‌های کشور پاکستان شکل خاص خود را دارد، ولی اتوبوس‌هایی که در این کلیپ دیده می‌شود، وی آی پی و مربوط به ایران است. وی اضافه کرد: افرادی که در این کلیپ دیده می‌شوند، ۲۶۰ زائر پاکستانی هستند که از مدت‌ها قبل در قم حضور داشتند و ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته پنجم فروردین‌ماه با هفت‌دستگاه اتوبوس برای خروج از کشور به فرودگاه انتقال داده شدند. وی تاکید کرد: پذیرش توریست یا زائر جدید طی یک ماه گذشته از هیچ کشوری در استان قم موضوعیت نداشته است. روز گذشته کلیپی در فضای مجازی از زائران پاکستانی که در حال ترک شهر قم بودند، منتشر شد که با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت.

زالی: شاید لازم باشد برای برخی افراد از اقدامات قهری استفاده کرد
دکتر زالی، ٖ با تاکید بر اینکه همکاری مردم در مقابله با کرونا نقش اساسی دارد، گفت: در کنار تمامی اقدامات خود مردم در مقابله با این ویروس نقش اساسی دارند. اقناع مردم راهبرد بسیار مهمی در این زمینه است. ما در روز گذشته که گشتی هوایی در تهران داشتیم متاسفانه دیدیم که برخی از مردم در بوستان هایی که فاقد حصار و ورودی بوده مستقر شده و پیک‌نیک برگزار کردند. این نشان می دهد که بخشی از مردم اهمیت موضوع را درک نکرده اند. شاید لازم باشد در خصوص این گروه از افراد که اقدامات اغنایی و نصیحت اجتماعی بر روی آنان موثر واقع نشده، از اقدامات قهری و بازدارنده استفاده کنیم. به عنوان نمونه ما دیروز از مجموعه عزیزان در نیروی انتظامی و تعزیرات استفاده کردیم و به تعطیلی اماکنی پرداختیم که نباید تا ۱۵ فروردین باز می‌شدند و جزو گروه کسب و کارهای غیر ضروری بودند.

سفر پزشکان بدون مرز با هماهنگی وزارت اطلاعات صورت گرفت
ایسنا نوشت: ایجاد یک بیمارستان صحرایی ۴۸ تخته توسط سازمان پزشکان بدون مرز، توسط وزارت بهداشت و وزارت کشور با هماهنگی کامل وزارت اطلاعات صورت گرفته و وزارت امور خارجه تنها اقدام به صدور ویزا به درخواست نهادهای ذکر شده کرده است. بر اساس پیگیری های ایسنا، موافقت با ایجاد یک بیمارستان صحرایی ۴۸ تخته توسط سازمان پزشکان بدون مرز، توسط وزارت بهداشت و وزارت کشور با هماهنگی کامل وزارت اطلاعات صورت گرفته و وزارت امور خارجه تنها اقدام به صدور ویزا به درخواست نهادهای ذکر شده کرده است. همچنین بر اساس یافته های ایسنا ،میزان بار حمل شده توسط سازمان مزبور ۲۶ تن شامل تجهیزات کامل بیمارستانی برای ۴۸ تخت شامل تجهیزات یک اتاق آی سی یو، و یک ژنراتور برق است که مجموعا به بیش از ۹۵۰ هزار یورو بالغ می گردد. لذا اقلام تحقیرآمیزی که برخی ذکر کرده اند صحت ندارد. همچنین هیچکدام از پزشکان همراهِ تجهیزات ارسالی، آمریکایی نیستند و نهادهای ایرانی به ویژه وزارت امور خارجه با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب برای هیچ پزشک آمریکایی ویزا صادر نکرده اند و هیچ تجهیزات یا دارویی از آمریکا نپذیرفتند.

علی مطهری: وزیر بهداشت دلایل لغو برنامه "پزشکان بدون مرز" را به مردم اعلام کند
علی مطهری در پیامی توییتری به اقدام وزارت بهداشت نسبت به لغو برنامه پزشکان بدون مرز انتقاد کرد. علی مطهری نوشت: وزیر بهداشت دلایل لغو برنامه "پزشکان بدون مرز" را به مردم اعلام کند. تصمیم گیر در این موضوع وزارت بهداشت و دولت بوده است یا نهاد دیگری و چه نهادی؟ نیز توضیح دهد که این رفتار چه تناسبی با تعلیمات اسلام درباره رفتار با غیرمسلمان و نیز نجات بیماران و حق مردم دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۷۱
این مردم بی فرهنگ (چندمیلیون نفری که باوجود دیدن مرگ هموطناشون وبخصوص پزشک هاوپرستاران ازجان گذشته درکمال بیخیالی به سفرتشریف بردند)فقط باید زوربالای سرشون باشه والسلام نامه تمام !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
کسانی که با خودرو به مسافرت می روند را از روی پلاک
شناسایی و یارانه شان را قطع کنید همچنین به خودروهایشان جریمه های سنگین بدهند

چرا اکثریت مردم رعایت کنند و در خانه بمانند اما یک اقلیت بی خیال و بی رحم مثل تروریست ها بمب ویروس را در بین استانها جا به جا کنند؟
ثقفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
متاسفانه مغصر اصلی دولت هست که داره قطره چکانی تصمیم می گیره انگاه باید 1000 نفر از هم وطنان بمیرند تا دولت متنبع شود که جلوی این انسانهای که به واقع .قاتل خودشان و عزیزانشان هستد را بگیرد. اگر از روز اول می گفتند هر خود روی که از شهر خارج شود روزی 1 میلیون تومان جریمه می شود دیگر کسی به مسافرت نمی رفت .
ناشناس
| Australia |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
فقط زور نه، چماغ !


دوما هم، آقای غرضی شما مطمئنی این مردم عصبی فقط ساکت ساکت می شینن تو خونه هاشون تا دق کنن؟؟؟ هیچ احتمال دیگه ایی نمی دی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
هر کسی یک تدبیر درست فقط یک تدبیر درست از این دولت دیده ذکر کنه
آقا این ملت فرهنگشون نشون دادن که پایینه ببندین مبادی ورودی شهرهارو‌قرنطینه کنید جونه مردم شوخی نیست آقای رییس جمهور!!
پاسخ ها
محسن
| Belgium |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
با سلام دولت باید خروجی های شهرها را ببنده نه ورودها را که باعث نشود مسیر طولانی را بروند و بخواهند برگردند که زورشان بیاد.
ناشناس
| Australia |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
قم همچنان نمی ذاره!!‌ تازه کلی منبرهاشون تعطیل شده عزاست....
اقای روحانی شمابعنوان رییس جمهورکشور برای جلوگیری ازشیوع بیشترکرونا جزشعار وگفتن باید چنین وچنان شود هیچ کاردیگری نکردید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
اقای رئیس جمهور شنبه خبر دار میشن
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
آنها که تشیع جنازه راه انداختند کار اصلی را کردند
دولت جاده را برای مردم می کشد نه برای خوش گذرانی جاده نباشد بیچاره ایم
آیا قبول ندارید اجنه را ؟ پس قول قرآن چه میشود ؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
شما نگران این مطلب نباشید چون در بیانیه وزارت اطلاعات
آمده است که وزیر اطلاعات تاکنون مصاحبه‌ای در این زمینه انجام نداده است. این یعنی ایشالا در آینده در اینباره مصاحبه میکنن
درحالی که اکثرکشورها چندهفته پیش قرنطینه جدی راشروع کرده اند درکشورما هیچکس به فکر مهار جدی و واقعی کرونا نیست نه مسوولین ونه مردم بیخیال
آقای میرسلیم برای شروع قیمت بنزین رو کاهش بدید.
به وضعیت اقتصادی مردم و ارزش پول ملی رسیدگی کنید.
اگر صداقت دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
بهترین کار این است که : جناب میرسلیم استعفا بدهید
و وقت مردم و کشور را بیشتر از این تلف نکنید
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
آقای میرسلیم در تحقیقات موتور چه کرد؟ایشان با حمایت مدیرعامل نالایق آن محمد زالی و خرج میلیونها دلار ارز مملکت وبهدف ساخت موتور ملی ،عاقبت یک موتور طراحی آلمانی با قطعات وابسته را وار کشور کرد
رضا
| Germany |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
قیمت بنزین باید بشود لیتری ۱۰ هزار تومان تا اوباش خیابان گرد بتمرگند توی خانه هایشان جدا از اون جماعت کثیری که صبح ها از غرب به شرق می روند و عصر از شرق به غرب چند نفر کار واجب دارند و به عبارت بهتر تردد چند درصدشان منشا، خیری در اقتصاد ملی است شاید ۱۰ درصد بقیه یا علافند و یا اینکه
سرکارند اگر غیر این بود رشد اقتصادی کشور منفی نبود
با تمام وجود و از ته قلب از خداوند می خوام کساییکه برای تفریح این مدت مسافرت بین شهری داشتند از زندگیشون خیری نبینند.
آقای میر سلیم لطفا قانون منع واگذاری املاک بیت المال خصوصا شهرداری را سریع تصویب کنید.
۲۰۰ میلیارد دلار خسارت سالیانه دشمنی با آمریکاست، برای چی باید این دشکنی بیهوده ادامه پیدا کند؟
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
جناب!!
شما اون ور آب مثلا خیلی اطلاعات و امار دقیق داری؟
بفرما اون عهد و پیمانی که برای برنامه هسته ای با آمریکاو... بستیم و سازمان ملل تایید کرد، کی زد زیرش و پیمان را پاره کرد؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
واقعا اکثریت مردم در انتخابات چنین نظری داشتند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
جون من این اراجیف ر کی توی کلتون می کنه؟ پمپئو؟ روناک خانوم؟ یا اون گیس بریده مو پریشون علی نژاد؟ خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
آمریکا به زودی مقام اول مرگ و میر و ابتلای به کرونا را به خودش اختصاص خواهد داد.
بزودی مردان تفنگ بدست فقیر آمریکایی برای نجات جانشان به خیابانها خواهند آمد.
اردیبهشت پر غوغایی در آمریکا خواهیم داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
خوبی!!؟؟؟چقدر ساده هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
دوست عزیز این اکثریتی که میفرمایید موقع انتخابات تو خونه بودن،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
آقای 23:46 واقعا نفهمی یا خودتو واسه منافعت به نفهمی زدی؟؟؟؟؟ا
این خبر آخری جوک بود؟!!!کلی خندیدیم! مرررررررسی:-)
استاندار خوزستان دیروز اعلام کرد که ۴شنبه تعطیل هست برای اکثر کارمندان. مدیر عامل منطقه ویژه پتروشیمی های ماهشهر هم دیروز نامه داده بود که فردا کارکنان ستادی تعطیلن اما متاسفانه برخی پتروشیمی های ماهشهر کارکنان ستادیشون درمحل کاربودن علیرغم میل باطنیشون ولی چون میدونن تفکر رییس واحدهای اونها درموردشون عوض میشه و تبعات مالی مثل اضافه کار وشایستگی و ... داره براشون ناچارن درمحل کارحاضر شدن.
چطور آخه میخایین قانونو اجرا کنین با برخی ازین مدیران قدیمی که از خونه هاشون فراری هستن و حتی اگه بزاریشون شب هم میخان توی محل کار بمونن و خروجی کارشون هم هیچ نیست فقط انگار از خونه بیرونشون کردن که تازه بتعث میشن بنیان خانوادگی کارمندهتی جوانتر هم ضعیف بشه.
چطور انتظار دارین با مدیری که مدیریت تایم کاری خودشو نداره واز ساعت۸ تا ۵عصر نمیتونه کارها رو انجام بده بعد انتظار داره کارمندها تا مثلا۸شب بمونن
پس خانواده هاشون به کارمندها نیاز ندارن؟
زن وبچه ندارن
بیمارن برخی روسا
اصلا راندمان کتری هم ندارن فقط با رابطه روی کاراومدن
متاسفم کا توی این روزهای کرونایی هم حاضر نیستن رفتارشون رو تغییر بدن تا باعث مرگ برخی کارمندها یا خونوادهاشون نشن.
برین پیگیری کنین ببینین کدوم شرکتهای منطقه ویژه ماهشهر کارمندهای ستادشون درمحل کاربودن و از روسای اون واحدها توضیح بخایین که چرا درمحل کاربودن علیرغم تعطیلی استاندارو مدیریت منطقه ویژه
اجنه وجود دارد. ولی مشکل از جایی شروع می شود که برخی از ما بیش از حد معقول به انها اهمیت دهیم. مثلا ما تا بحال مصدومان بسیاری را در بیمارستانها دیده ایم ولی حتی یکبار هم مصدومی را ندیده ایم که بر اثر کتک کاری با اجنه زخمی شده باشد. خداوند انسان را از جنبه های بسیاری بر جن برتری داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
سوره جن را بخوان خواهی دید خداوند فرموده کافران از آنان کمک میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
خدا شفاتون بده
در دوره ای از زندگی مثل همه انسانها دچار سختی زیاد شدم اما پیشنهاد کمک کسی را نپذیرفتم زیرا "غرور"و "عزت نفس" بمن اجازه انرا نداد.ان دوره سختی باعث شد تا بیشتر کار کنم و بهتر فکر کنم و بحمدالله بعد از گذر از ان دوران سختی اوضاع برایم روبراه شد.میخواهم بگویم اینکه کمک پزشکان بدون مرز یا هر کمک دیگری را رد کنیم شاید در کوتاه مدت به ضرر ما باشد اما در دراز مدت به لحاظ اینکه کارهایمان را خودمان انجام میدهیم و مشکلاتمان را یاد میگیریم تا خودمان حل کنیم به ماهو خیلی هم بد نخواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
جان یکنفر هم که شاید این پزشکان نجات می دادند از این خودخواهی جنابعالی مهم تر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
ولی توی دراز مدت جان بیشتری می گیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
با احترام.در مسیر حفظ عزت نفس شما چند نفر جونشون رو از دست دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
خداوند شفای عاجل عنایت فرماید

باباتم مریض شه بازم غرور داری؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
اخه گروهی که توش کلا دوتا پزشک داشته می خواستند چی کار کنند؟
ناشناس
| Thailand |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
تعدادی با وسایل بیایند و بعد بگوییم به کمکتان نیاز نداریم یعنی چه؟ همان اول درخواستشان را رد می کردیم. اونا سرخود که نیامدند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
مسولان اگر دربرابر مردم احساس مسولیت کنن سرشون جلوی آمریکا خم نمیکنن. اما شرایط را هم باید در نظر داشت. مثلا اخراج پزشکان بدون مرز چه ارتباطی با آمریکا داشت.
برای شستشوی حمام و دستشویی وایتکس را با اب گرم مخلوط نکنید بسیار خطرناک است
اعصاب داغون مردم داغونتر شده

انشاالله روزهای سخت تر را پس از پایان تعطیلات تجربه نکنیم

اوضاع و احوال بودجه ی خانوارها خراب است
دولت باید پول و هزینه ی ۳ هفته ی خانوارها را پرداخت کنه . مطمئنا همکاری مردم بیشتر خواهد بود .
با توجه به خوردن انواع غذاهای حرام مانند خفاش وزغ سوسک کرم و جنین انسان و هشت پا و خرچنگ و...توسط چینی و احتمال بروز بیمارهای عفونی جدید توسط آنها باید رفت و آمدها به چین تحت شرایط خاصی صورت گیرد.
تابناک اخیرا ممیز ترسو وکج فهمی را مسئول درج ویا غیر قابل انتشار کردن کامنتها کرده اید 5تا کامنت منو پش سرهم غیر قابل انتشار کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
مملکتی که خبرگزاریش این باشه و بقیشم اونا خوب تکلیفش معلومه
اعصابمون رو از دست دادیم چون مقصر فقط و فقط شما هستید آقایون نه به قرنطینه آقایون مصلحت آقایون نه به تعطیلی آقایون نه به لغوپروازها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
آقایون با شماست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
آقایون؟! مگه ما چندتا آقا داریم؟
در سالی که مردم از هر لحاظ ضرر کردن. بانک مرکزی چه حقی دارد تا بیست درصد تورم اعلام کند.
در حالیکه دنیا ذخایر بانکی خود را برای حمایت از بازار و جلوگیری از تورم به شبکه تزریق می کنند. ما ذخایر کشور را نمی خواهیم ولی دولت و در کنار ان بانک مرکزی حق ایجاد تورم اجباری ندارد.
40 روزه خانواده من قرنطینه شده اند در خانه. ملت باید خودجوش ورودی و خروجی شهرها را ببندند والسلام......... قرار نیست تاوان عده ای ...مسافر را من و امثال من بدهند...........
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
آقای محمد ما مردم دیگه اینقدر بی عار و درد شدیم که حتی زمانی که میبینیم خطری در کمینه که ممکنه یکی از اعضای خانوادمون نابود کنه بازم بی تفاوت نشستیم عین جنگ دیگه الان صاحب منصبان و خانواده ها در قرنطینه های لاکچریشونن و مدت هاست خبری ازشون نیست اعتراض و اغتششاشی هم نیست که بخوان براش هزینه کنن
نکته اي که آقاي غرضي گفته است؛ بسيار مهم مي باشد. بايد در اين زمينه هم دولت و هم صدا و سيما و هم متخصصين دست به کار شوند.
دولت بايد به حمايت هاي مالي و بستر سازي روابط اقتصادي و حتي دور کاري و دور اقتصادي (کسب و کار اينترنتي) براي همه مردم با سطوح مختلف دانش کمک کند. صدا و سيما از برنامه هاي آموزنده با کمک متخصصين براي آموزش مردم استفاده کند. در کنار آن نيز از برنامه هايي که مايه افسردگي و بيماري روحي مردم مي شود پرهيز تمايد و اميد و نشاط را به مردم هديه کند (البته اميدوارم). متخصصين نيز بايد دانش مديريت فردي, روابط و ارتباطات فردي در شرايط بحراني, روابط اقتصادي؛ شيوه ايجاد يک بنگاه اقتصادي از طريق کار در خانه و يا کسب و کار کوچک و خدمت دهي به بيرون در شرايط ايزوله را ياد بدهند.
اگر مردم بتوانند در کنار خانواده هاي خود درآمد کافي داشته باشند و آرامش روحي داشته باشند؛ قطعا بحران هاي داخلي و گرفتاري هاي بعدي را نخواهند داشت و يا کمترخواهد بود.
کمک معیشتی و وام باکارت یارانه را کی میدید؟ گرفتاریم! مبلغ زیادی هم نمیخواد خدارو شکراکثرملت حقوق بگیر دولت هستن، طلبه، بسیجی، کارمند، آزاده،کمیته امداد، بهزیستی... یه عده بازاری هم که نسبتا اوضاع مالی خوبی دارن ظاهرا فقط ماکارگران ساختمانی گناه کبیره کردیم!!بخدا گرفتاریم خواهشا درک کنید حساب بانکیمونو چک کنید هرکی نداره یه مبلغی از پول نفت کثیف به ماهم بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
خدایی کاش این سایت منحوس و نون به نرخ روز خور به جای اخبار اراجیف و بی سر وته و دروغ یه راهی معرفی میکرد برای مشارکت مردم برای کمک به هموطنایی که فعلا بیکار هستن اگه حالا پول کمک مردم غیب نمیشد یه چیزی به دست این بندگان خدا هم میرسید
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
چقدر درست فارسی نوشتی.مطمعنی کارگر ساده ساختمانی هستس؟با این سطح سواد و رعایت تمام اعراب و رسم الخط یکم بعیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
بیا آدرس بدم تو هم برو بسیج ثبت نام کن که بهت حقوق بدن
بعضی ها چه تابلو خودشون رو به نفهمی میزنن
ببخشید اما این تقاضای اکثر مردم است که پلیس باید پدر هر نفهم را که به مقررات توجه نمیکند و با پیت حلبی خود اینور و انور میرود و ناقل ویروس میشود، در بیاورد. به این احمقها رحم نکنید چرا که آنها به زندگی وسلامت دیگران رحم نمیکنند.
فکر نمیکنین تیتر "افزایش خشونتت خانگی در روزهای کرونایی" باید اصلاح بشه؟

جوری تیتر نزنید که باعث بشه مردم ایران هم ....

تیتر باید مشخص کنه که مردم ایران اینطور نیستن ، حتی در صورتی بودن نباید با این تیترها موجب افزایش شد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
دوست عزیز ناراحت نباش ، تابناک هم شاگرد همان استادهایی بوده که خبرنویسی و روزنامه نگاری را اینجوری یاد میدهند.
قران را بخوان بخصوص سوره فلق را. انجا که میگوید "و من شر النفاثات فی العقد" از شر روزنامه نگاران و سایت نویس ها به خدا باید پناه برد.
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
دوست داری دروغ بشنوی. دوست داری ا ونی که دوست داری بشنوی.
آقای غرضی ما که مشکل نداریم خیلیم عالی, از روزی که نشستیم تو خونه تا حالا فقط خوردیم و خوابیدیم خیلیم عالی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
اقلا میگفتی که بابات کلی برات ارث و میراث گذاشته. یا از آقازاده ها هستی و اصولا مخارجت بیزحمت گیرت میاد
با پر غو هم بزنیمش, بازم فمینیستا میگن مردا اعصاب ندارن خشونت رفته بالا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
قو
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
املای قو صحیح است
ناشناس
| Italy |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
قوقولی قوقول
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
مرد دستش روی زن بلند نمیشود این کار فقط از نامردها بر می اید
غرضی جون, اعصاب خوردی کدومه ما خیلیم آرومیم جون غرض, واقعا چه غرضی داری که مردم به این آرومی رو می گی اعصاب ندارن ؟ ما مشگل نداریم خیلیم عالی.
خبری در برخی رسانه‌های ضدانقلاب منتشر شد، مبنی بر اینکه سپاه از مردم برای تجمع در مرکز شهر اهواز دعوت کرده است) حالا اون مال ضد انقلابه اینکه برای تشییع سردار اسدالهی تریلی می اورند هم ضد انقلابه
توییت کنایه آمیز هیلاری به ترامپ ...... چقدر دمکراسی در امریکا سر جاش هست . بعد از سه با انکه رقابت سختی با ترامپ در انتخابات داشته بعد از پیروزی به ترامپ تبریک گفته . بعد از سه سال فقط یک توییت زده ؟ بیاد ایران بعد از انتخابات حتی بهم تبریک نگفتند
خواب خوش کانون کرونا شهرهای اصفهان و تهران هستند و شهرستانها سالمتر مانده اند فردا اصفهانیها سمیرم و گلپایگان و فریدن را نابود خواهند کرد و تهرانی‌ها دماوند و فیروزکوه و ...
کاربرلن در این نظر مشارکت کنند که وقتی در ترکیه بخاطر قرنطینه زنان و مردان مجبور بودند در منزل بمانند و باعث کشته شدن ده زن شد . حالا به این سوال پاسخ دهیید که کسانیکه از تعدد زوجات تا چهار زن پشتیبانی فکری و مالی میکنند واقعا در شرایط اضطراری مثل کرونا واقعا زندگی با چهار زن سخت نیست . این فرهنگ بیخودی نیست . حالا فرق یکی با چهارتا چی هست . سوال دوم اینکه جطور احمدی نزاد طرحی در مجلس و هیت دولت تصویب کرد که ازدواج های دیگر و بعدی اجازه زن اول شرط نیست . احمدی نزاد و گروه فکری ایشان در مورد دختر و پسر خود چگونه میندیشند . اندیشه این افراطی در باب بیماریها جنسی و کرونایی از یک فرد به فرد دیگر که بشدت سرایت میکند چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
اگر خانواده ای پر جمعیت باشه چی ؟ دوست عزیز به جای سیاست زدگی سعی کن با مبنای درست نظر بدی در مورد مصوبه دولت احمدی نژاد هم نمیدونم از کجا آوردی چون شرط رضایت همسر اول برقرار بوده وهست
من از دولت جمهوري اسلامي فقط يك درخواست دارم اين بيماري را سياسي نكنيم چون به نفع مانيست
1-فرض كنيم اين يك بيوًتروريست باشد كه نيست التماس ما به امريكا از طريق مردم لندن كشور روسيه جمعيت هاي مختلف نشان ميده ما در نقطه اي هستيم كه امريكا ميخواد
٢- اگر اونطور نباشه امريكا باز از سر در گمي ما و اينكه اعتبارات ما درست يا غلط واقعيت يا كذب صرف كارهايي نميشه كه امريكا دوست نداره اون رو راضي ميكنه وًتحريم ها وا برنميداره
دولت اشتباه ميكنه اگر فكر ميكنه از كشته در كشور پشته ساخته بشه حس ترحم كشورهاي دنيا بخصوص امريكا به نفع ما خركت ميكنه پس كمكهاي دولت امريكا را اشتباه كرد كه رد كرد بنابر اين به مردم رسيدگي كنه وًنزاره مردم طلف بشن و راهي براي استي با دنيا پيدا كنه الان مشگل ما امريكا نيست مشگل ما كاناداست كه برادر من چرا همونموقع جعبه سياه هواپيما را ندادي مشگل ما انريكاي جنوبي است مشگل ما افريقاست مصر هست مشگل ما ژاپن و كره وًهند و حتي چين هست اعظم مشگلات ما روسيه است كدام يك از اين كشورها ما را دوست دارن ؟ حتي ما را در جلسه جهاني كرونا دعوت هم نكردن دولت سياست خارجيش را اصلاح كنه
چندبارگفتم راه کار اسلحه است گوش نکردید حالا هزار بار بنویسید راه کار اسلحه است .این جور که نمیشه با تهدید جهانی مقابله کردکجان کارشناساتون؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
چقدر خشنی داداش، مگه ملت می رن برای بزرگداشت
، کوروش که جاده رو با توپ و تانک ببندن
دارن می رن تفریح همین
در ایران از خانه بیرون می آید کرونا شما را تهدید می کند در خانه صدا و سیما به جان مردم می افتد دولت هم کمک اقتصادی نمی کند رفاه تفریح آزادی اینها حق مردم است
بنظر میرسد مطابق اعلام منابع علمی و تخصصی تولید این میکروب توسطامریکا صورت گرفته و مردم دنیا در حال بسیج علیه امریکاهستند تا پس از رفع این مشکل امریکا را نابود کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
تو هنوز بلد نیستی اسم خودتو بنویسی
ناشناس
| Italy |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
کاری به ت هماتت ندارم ولی اسم خودت رو هم که غلط نوشتی
غرضی . مردم اعصاب خود را از دست داد اند . چند دلیل دارد . رای که از مردم گرفتند در موقع انتخابات یه چیز میگن بعد مردم فراموش میشن . منتخب مردم از طریق احزاب شکل نمیگیرد . سیاسیون از قدرت کنار نمیروند بلکه سخنرانی و قیافه تکراری و سیاست تکراری مردم را خسته کرده است . در صورتی حسن دمکراسی این هست که چرخش قدرت و آدمهای سیاسی وجود داشته باشه تا مردم خسته نشن . در کشور اصلا شادی وجود نداره . افسردگی در حال گسترش هست . اقتصاد خصوصی نیست . با ۹۰ درصد دول دنیا تندروها مشکل سیاسی و ایدولوزیک دارند . مردم در دعوای شخصی مسولین سهیم نیستند . فاصله ها زیاد شده . .....مجلس ناکارمد شده . رییس جمهور فقط جنبه نمادین داره . ... مردم سیاست های کلی کشور سهمی ندارند . یعنی در هر انتخابات باید بروند از فرد پیروز سوال کنند که آیا مردم رای دادند که بودجه کشورش در ده کشور خاورمیانه و خاور دور تر هزینه بشه در صورتی روستایی اسفالت نشده ؟
جالبه ! پول و تجهیزات پزشکان بدون مرز رو قبول میکنن اما خودشونو میگن شرمنده نمیشه بیاین داخل ایران!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
چون از فرانسه بارها ضربه خورده اند
کرونا وقتی درمان نداره . نمیشه با آر پی جی زد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
با موشك نقطه زن بايد بزنيش
معنی جنگ بیولوژیک را تازه فهمیدم . پرتاب مواد شیمایی با سرشیلنگ موتور سم‌پاشی بطرف مردم ..... حالا چرا جنگ ؟ بهتر هست گفته بشه پاکسازی .
واقعا چه غرضی داری می گی مردم اعصاب ندارن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
بالاخره باید حرفی بزند
جناب مهندس غرضی ما شما را از دست دادیم که تو انتخابات ریاست جمهوری شما را انتخاب نکردیم.
وزیر مخابرات روحانی اینقدر باهوشه کلاه سر شیطان می گذارد. 20 گیگ اینترنت سه ماهه به فرهنگیان هدیه داده. اگر شما خودت یک ماهه 20 گیگ اینترنت داشته باشی اول اون 20 گیگ هدیه مصرف میشود ولی نمی توانی از حجم خودت استفاده کنی و بعد از یک ماه هم که زمان تمام میشود. یعنی شما 50 هزار تومان پولت را می دهی منت هم بر سرت می گذارند.
برای مردم اعصاب نگذاشته اید
اخبار ساعت ۲۰،۳۰ در مورد پزشکان بدون مرز تحلیل داشت و گفت انها با امکانات محدود و ابتدایی با ظرفیت ۵۰ تخت صحرایی میخواستند بیماران را درمان یا تحقیق پزشکی کنند . پزشکان هم تخصص لازم و کافی را نداشتند . در صورتی ما ده هزار تخت داریم که خالی هست ....... با خودم گفتم داداش ۲۰،۳۰ این پزشکان از دولت ها پول نمیگیرند . انها روزی ۴ میلیون بشکه نفت صادر نمیکنند . انها گاز و برق و اب پشت سدها را نفروختند که ثروت مند باشند . انها را خیرین دنیا پشتیبانی مالی میکنند ...... انها مالیات چند تریلیون تومانی ندارند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
کلا ۲۰.۳۰ از همه زمین و زمان طلبکاره
ساحل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
نزدیک یک میلیون دلار وسایل اورده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
شماها واقعا تلویزان میلی و بدتر از آن 20:30 را نگاه می کنید؟
این مجلس هم با مجالس دیگر هیچ تفاوتی نخواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
بدتر هم عمل خواهد کرد!
نمیشه یه دوماه پول آب و برق وگاز مردم رو ببخشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
مگه پول آب و برق دو ماه چقدره
تحریمها!! ممکنه شما،منظورم مسئولین هست،شما ممکنه تحریمهای ملت را بردارید؟! و اجازه دهید همه مردم از هر عقیده و مرامی در خدمت کشور باشند!!!
پزشکان بدون مرز باید خاک کشور را ترک کنند . چون هم تجهیزات و لوازم و داروی پزشکی انها و هم خودشان بخاطر مصرف و شرب خمر آلوده هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
مثل اینکه خودتم بعله!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
مخ شما بیشتر الوده است
واقعا جالبه ، صدا و سیمای میلی تمام امکاناتش رو بسیج کرده برای تکذیب خبرهای کرونایی ؟؟ دقیقا مثل وقتی که داشت وجود کرونا تو کشور رو تکذیب میکرد ؟؟ تا کی دنبال فریب ملت خودتون هستید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
معاون استاندار: حضور زائران پاکستانی در قم کذب است.
بعد می گوید 250 زائر پاکستانی را با اتوبوس می بردیم به فرودگاه که عده ای فیلمش گرفتن
هر کس با رفتار خود باعث گسترش بیماری شود باید قهرآمیز برخورد کزد
یعنی چه در ورودی خوزستان با پلیس درگیر و یا توهین می کنند
پلیس باید این روزها با این افرادی که نفهم اند با کتک برخورد کند تا متوجه بی شعوری خود شوند
پزشکان بدون مرز برای جاسوسی آمدند . نه برای درمان و کمک به بیماران . بلکه دستگاهای انها الوده به نوع دیگری از ویروس باشد که چرخه درمان را بعدا مشکل تر کند ........ سوال ؟ با این تفسیر آنوقت خودشان آلوده نمیشن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
نه دلیلش این نیست.همونطور که شما بعنوان یک زنبوردار نگران کندوهات میشی وقتی میبینی پرنده زنبورخوار اطراف کندوهات پرسه میزنه،کسانی هم هستن که باید نگران امنیت کشور باشند.فرض محال هم محال نیست گیریم ۱ در میلیون چند نفری از پزشکان بدون مرز بخوان اطلاعات مربوط به نحوه درگیری بیماران، درصد مرگ و میر سن و جنس و نحوه اثر این ویروس رو ایرانیها رو به خارجیها بفروشن.بنظرت چرا وقتی خودمون میتونیم و خودمون عالی هستیم به دیگری تکیه کنیم؟اون فرانسویها بزودی در امار تلفات مثل ایتالیا و اسپانیا از ایران هم جلو میزنن.اگر بلد بودن که درمان کنن اوضاعشون بهتر از این بود دوست من
خوزستان پر از مسافر نوروزی شده...
آقاى غرضى شما كنار گود ايستادى و ميگى لنگش كن
درسته كه مردم اعصابشان را از دست داده اند و از خانه نشينى و بيكارى زانوى غم بغل گرفته اند
شما راه حلى را پبشهاد بديد چه بايد كرد ؟اظهار نظرهاى احساسى دردى را دوا نميكنه .
آقاى غرضى شما كنار گود ايستادى و ميگى لنگش كن
درسته كه مردم اعصابشان را از دست داده اند و از خانه نشينى و بيكارى زانوى غم بغل گرفته اند
شما راه حلى را پبشهاد بديد چه بايد كرد ؟اظهار نظرهاى احساسى دردى را دوا نميكنه .
آقای علی مطهری حرفهایتان را چند سال شنیدیم
فعلا سکوت کنید
خسته هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
مطهري چون حرف حق ميزنه شماتوان شنيدن آنرا نداري
دندان اسب پیشکشی را نمیشمرند گر چه ۴۸ تخت دردی را دوا نمیکند ولی عمل اخراج آنها ناشایست است کاش کسانی که باعث اخراج آنها شدند در مصدر تصمیم گیریها دخیل شوند تا این افتضاحات کمتر شود
ضمنا رزمایش اهواز و وردآورد هم از همین دست کارهاست که سوژه دست خارجی ها میدهد
خیلی ممنون جناب میرسلیم از شعارهای زیبای شما بدان که قبلی ها بهتر از شما شعار دادند و به خاطر همین است که فقط ۲۵ درصد تهرانی ها در انتخابات شرکت کردند چون از شعار خسته شده اند و از این ساختار سیاسی فشل هم عمل بر نمی اید.خدا وکیلی کره شمالی و چین هیچ ایا قدرت این را دارید که مثل فرانسه و ایتالیا دمکراتیک با اقتدار مردم را در خانه نگه دارد؟
میرسلیم می خواهدبروددرمجلس ........خدا یا فکری به حال مامردم بکن خودت به این مردم رحم کن....گرفتارشدیم پروردگارا خودت به دادوفریادما واین مملکت برس......
به دریوزگی افتادیم .نهادهای بین المللی و .... درخواست لغو تحریمها!!!!!!!!!!!!!!!1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
نگو این حرف و .تحریم ها نعمت هستند نعمت
مذاکره هم سم است سم
خراسان جنوبی کرونا رو به گوشه رینگ برده و تا هفته اینده ناک اوت خواهد کرد ؟
این حاج حسین شریعت چکاره مملکت هست که تو همه امور دخالت میکنده ؟؟ ۶ ساله میخاد دریافتی خودشو در معرض عموم قرار بده خبری نشد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
اخه حقوق دریافتی هم غیر قابل انتشاره ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
اخه انقدر کم که ریا میشه
آقا فرمودن هیج دارو آمریکایی قبول نکنید نه از آمریکا نه از غرب فقط دارو اسلامی چون احتمال آلوده بودن داروهای فرستاده شده به ایران زیاد است
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
نود در صد داروهای ما فرمول اصلیش یا امریکاییی یا اروپایی
با ورود کرونا در کشور در حقیقت یک تلنگر کوچکی بود هم برای مسولان و هم برای مردم . تلنگر سیاسی و فکری برای اینکه چرخش قدرت بین خودیها مشکلات مردم را حل نمیکند بلکه خود این تفکر زایده مشکلات بیشتری در قدرت و سیاست و ثروت خواهد بود . تلنگر اقتصادی این بود که با زبان کرونایی بیان کرد که پول و اقتصاد و تولید و توزیع نباید دست دولت نباشد . تلنگر پزشکی این بود که باید بیمارستانهای ایران از نظر امکانات پزشکی و علمی بروز شوند و اندیشه خرافات به حاشیه رفت از اینکه بشود در عصر جدید با علف کوهی صد تا بیماری را درمان کرد . بیماریها و ویروس ها هم‌پیچیده شدند
باتوجه به ممنوعیت فعالیت مشاغل غیرضروری . دایربودن مراکز فنی خودروها که تا15 اردیبهشت هم مهلت آن تمدیدشده ازنظر وزارت کشو وستادمباززه باکرونا چه معنی دارد.چون مسئول کنترل آنجا بایستی براِِی معاینه هرخودرو داخل اتومبیل شده وبعد داخل اتومبیل دیگر بشود وهمین باعث انتقال ویروس میگردد
میرسلیم درباره اولویت‌ها در مجلس یازدهم گفت:
اگر واقعا میخواهید مجلس را بجایگاه اصلیش برسانید همسانسازی حقوق بازنشستگان را عملی کنید
ایا حاضر هستی فقط یکماه با حوق بازنشستگان ( کارشناسی ) قبل از 86 زندگی کنید
از ایران متنفرم، متنفر. لعنت به روزی که در این مملکت به دنبال آمدم
آقای اعصاب خراب به چلوکبابی رفت و فریاد زد: یک چلوکباب با نوشابه تگری!
گارسون گفت چه خبره داد می زنی؟ کوبیده می خوری یا برگ؟
اعصاب خراب گفت: به خودم مربوطه!
میر سلیم سواد دانشگاهی دارد اما سواد سیاسی ندارد . برای اینکه فردی سیاسی باشد دروس زیادی را باید بخواند تا سیاستمدار شود . اینکه فردی با دانشگاهی با شکل و شمایل خاصی از صورت یا لباس یا طرز بیان به دنیای سیاست پا بگذارد مورد قبول نیست . ایشان اصلا سیاستمدار نیست .
اقای معاون وزیر چرا اسم دانشجو را خراب می کنی دانشجوی چینی نبودند طلبه و اخوند چینی بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
ببخشید کدوم دانشگاه بین المللی در قم هست با چه رشته ای؟
سالها پیش دو خانواده با هم دعواشون شده بود. پاسگاه به محل رفت. چون صلح نکردند مردان دو طرف دعوا سوار بر وانت پاسگاه به سمت ژاندارمری هدایت شدند. در بین راه یکی از طرف دعوا شروع به دود کردن چپق شد ( چپق نمونه اولیه پیپ) طرف دوم دعوا گفت فلان فلان شده باخودت دعوا کردم با چپقت که دعوا نکردم، چپقت بده بکشم.
شده مثل ماجرای پزشکان بدون مرز.
من مدت چند سالی هست که در مورد تفکرات متعدد در سیاست تحقیق میکنم . یعنی چه ان تفکراتی که در رسانه ملی از طریق مسولان و چه از طریق افرادی که در شهرم در موقع خرید یا کار برخورد میکنم . به این نتیجه رسیدم که گروه فکری اصولگرایی و نو اصولگرایی ..... اخلاق و رفتار خوب . سخنان خوب . برخورد خوب . احترام . عزت شهروندی . اداب برخورد و معاشرت . سیاست . کمک . نوع دوستی .... در ذات بالفطره آن وجود ندارد بلکه به خودشان فشار وارد میکنند زور میزنند که به طرف مقابل توجیه کنند که من فرد خوبی هستم . ولی فرد خوبی نیست . به خودش فشار روحی وارد میکند که من مهربان هستم ولی نیست . این پارادوکس کلا در سیاست و برخورد با مردم اصولگرایان را دچار دردسر کرده . سوالم این هست چه لزومی دارد که طرف همیشه عصبانی هست ولی وانمود میکند که فرد خوب و خوش اخلاقی هست
اقای میرسلیم تو دراین مجلس یازدهم باهمکارانت فقط یک کار انجام دهید مردم دعاگو میشوند قیمت مسکن رابه سال ۹۶ برگردان فقط همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
عزیزم فکر کردی از افزایش قیمت مسکن کی سود میبره من خونه ای ۶۰ متری دارمزا اونهای که ۵۰۰ تا ۵۰۰ اپارتمان دارن اونا قیمت بیارن پایین؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
برادر هر وقت شما در سال ۹۹ معادل سال ۹۲ حقوق گرفتی،قیمت خانه در ۹۹ هم به نرخ ۹۶ باز خواهد گشت .برادر کشوری که افزایش قیمت مسکن و ارز ندارد ،افزایش حقوق و سود بانکی بالای ۲ درصد هم ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
بهترین کار همین کاری است که بقیه مجالس کردند !؟
بخوابید و چرت بزنید
و واسه خود و خانواده تان کار کنید
ولی لطفا خواهشا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا اصلا
هیچ قانونی را تصویب نکنید
با هزار سپاس
اطفا تابناک از الان برای سیزدهم فروردین مطلب منتشر کنه و داخل اون پیشنهادهایی برای دولتمردان ارایه کنه که با قدرت جلوی تردد را بگیرن مثلا هر پلاک پنج میلیون تومان جریمه و ممنوعیت از درب منزل
مقصر ش کسی که مانع از قرنطینه کشور شده اینکه عده ای همه زندگی شون تعطیل کردن و خونه نشین شدن و باقی مردم با ازادی دارن ویروس پخش می کند مقصرش مسئولین هست که قرنطینه نکردن و باعث طولانی شدن زمان این قرنطینه شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
این بیماری یک امتحان بزرگ بود
و نشان داد که چقدر در کشور از همه نطر ، مشکلات بزرگی داریم
و چقدر اسیر شعارهای بزرگ شده ایم
انقدر که از داشته های حداقلی نیز بی بهره هستیم !؟
بزرگترین دروغی که دولت ها به مردم می گویند این است که کرونا قابل پیشگیری است. فقط بوریس جانسون حقیقت را گفت که این بیماری را باید 70 درصد مردم بگیرند. وقتی شاهزاده بریتانیا کرونا گرفته یعنی گریزی از این اپیدمی نیست. مثل بقیه بیماری های واگیردار. فقط مشکل این است کهه واکسن ندارد. الان هم هر کی می میرد از سرطان دیابت یا هر بیماری دیگری در حقیقت دارد از کرونا می میرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
یک سری به بیمارستان امام علی ع کرج بزنید
و ببینید بیماران و پزشکان و پرستاران و کادر خدماتی آنجا با چه کمبودهای اقلام ساده و معمولی
و مشکلاتی بزرگ و خطر ناک ، دست به گریبان هستند و چطور زجر می کشند !؟
ملت سالهاست روانی شده اند.
چه جالب به جای کارگر افغانی تو قم کارگر چینی هست دانشجو هم هست فقط طلبه چینی اصلا نبوده عجب !!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
لعنت خدا به این کارگران چینی عامل بیماری اصلاً لعنت به چینی ها
میر سلیم سود بانکی را دو درصد کنند . مردی و راستی
دلمون باید به چی خوش باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
هيچ چي
آقا میر سلیم فعلا کرونا حاکم است. برای آینده نمی توان حرف زد. واگر هم رفتید مجلس تازه متوجه می شوید. ای بابا!!!از این خبرها نیست. که مجلس در راس امور است !!
مقصراصلی و واقعی آقای روحانی است هنه چی را رها کرده .
خوب وقتی دشمنانی از جنس جن داریم!!!!!!! چرا نباید برای مقابله با آنها وزارت اطلاعات فعال شود
جناب میرسلیم شما برای اعتمادسازی ازخودت شروع کن .
1-کلیه اموالی که قبل ازانقلاب داشتی و الان شما و خانواده تان دارند برای مردم کاملا روشن و واضح منشر کنید
2-کارهای مفیدی که جنابعالی برای مردم انجام داده اید از اول انقلاب تا کنون منتشرکنید
3-کلیه پستهای که از اول انقلاب تا کنون داشته اید برای مردم روشن کنید
4-کلیه دریافت های که بعناوین مختلف دریافت کرده اید را منتشرکنید
5-مرد ومردانه اگردر طرح ویا پروژه ای شکست داشته اید را اعتراف کنیدو میزان خسارتهای وارده از عدم موفقیت را هم ذکر کنید.
مطمن باشید اگر این مطالب راخودت منتشر نکنی درآینده ای نه چندان دور دیگران منتشر خواهندکرد.
با سلام کسانیکه امروز احترام به قانون کشور نمیگذارند وحاضر نیستند تابع قانون بهداشنی وپزشکی باشند وبدنبال خوش گذرانی به رفتن بیرون از شهر وسفرکردن هستند وبراحتی به پلیسی که برای حفظ جان آنان تلاش میکنه ودلسوزی میکنه توهین میکنند همان افرادی هستند که قبلا هم آنها را در چهره اغتشاشات دیده ایم اینها همان افرادند که تابع قانون نیستند تاسفانه دولت ماهم خیلی ضعیف عمل کرده تا الان وباید این افراد را سر جاشون بنشونند
با سلام امیدوارم برای حضور فیزیکی کارشناسان نصب و خرابی اینترنت های خانگی فکری بشه زنجیره انتقال ویروس به منازل مردم قطع نمیشه انگار
درگيري با پليس؟!!!

اگر حكومت چين به اين حالت شرايط را اداره ميكرد امكان نداشت بتواند كنترل ١،٣٩ ميليارد نفر را كنترل كند.

فقط خدا را صدهزار مرتبه شكر كه آمريكا با بيوبانيك پليگ و ايبولا بهمون حمله نكرده وگرنه با اين سيستم اداره كورونا همگي يك هفته اي جانمان را از دست ميداديم.
دولت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دولت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دولت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دولت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
بابا دولت ظاهرا قدرت تصيم گيري ندارد .يا اين حق را بهش نمي دن
اقاي رييس جمهور تو اسفند اعلام مي گرديد پمپ بنزين ها روزانه حق 10 ليتر بنزين به خودرو را ندارند يا به عبارتي كارت ها را محدود در حد درون شهري .
يا مثلا مراسم فلان عزيز مثل بقيه مردم عادي ممنوع
بنده دیروز لرزی در پایین بدنم حس کردم و فهمیدم که کار اجنه است و بعدش دیدم که یک جن کوچکی داخلم شده است و چند بار پریدم و خارج شدش...
هیچ عاملی وهیچ حادثه تاریخیی به اندازه ویروس ریز کرونا تا کنون نتوانسته به این خوبی وصراحت نقاط مثبت ومنفی مسولین را برای مردمشان روشن کند
احتمالاً آقای غرضی گرفتاری زیادی در خانواده داره. درسته که نباید از مردم گرفتار غافل شد و هوای اونها رو داشت ولی اینطور تیتر زدن و مردم رو اینطور آشفته و عصبی نشان دادن اصلاً درست نیست. از نظر آماری هم که نگاه کنید اکثر مردم را خیلی هم سازگار و آرام خواهید دید. در تمام اقشار اهمیت بهداشت و سلامت، توجه به نقش اجتماعی و رفتار در این شرایط بحرانی به خوبی قابل مشاهده است. البته تعداد قلیلی هم ممکن است رعایت نکنن که انشاالله آنها هم به راه راست هدایت خواهند شد.
به جای پزشک بدون مرز جن گیر بدون مرزبرای ما بفرستید!
بیشترین دلیلی که اعصاب مردم خوردمیشه:
خبرنگارامریکایی:انتقادازبیمارستانهای امریکا
خبرنگارانگلیسی:انتقادازبیمارستانهای انگلیس
خبرنگارفرانسوی:انتقادازبیمارستانهای فرانسه
خبرنگارشبکه خبر:انتقادازبیمارستانهای امریکاوانگلیس وفرانسه
وانداختن تقصیرهمه مشکلات به گردن ملت ایران!!
لطفا
1_با این عده مردم بی فرهنگ برخورد جدی کنید بالای سر بعضی ها باید مسلسل بذارید تا مسافرت نرن
2-به حساب سرپرستان خانوار کمک معیشتی واریز کنید تا مجبور نباشن واسه کار برن بیرون
آقای میرسلیم بنده ازقشر ضعیف بازنشستگان کشوری از شما تمنا داریم در بدو ورود به مجلس در مقابل ظلمی که آقای نوبخت طی سالیان متمادی باعدم اجراونخصیص اعتبار برای همترازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری براین قشر ضعیف روا می‌دارند ،اقدام نمایید و دعاهای خیر این قشر سالخورده وناتوانی را بدرقه راهتان کنید
کی از مردم تست اعصاب گرفتی؟
با این اداء و اطوارها تحربم برداشته نخواهد شد.
ای خدا چقدر تحمل کنیم. صاحبخانه آمده میگه اجاره ها 50 درصد افزایش پیدا کرده. تازه دارم خیلی تخفیف میدم. حقوق من بزور 15 درصد افزایش داته تازه مالیات و غیره.... تا کی ؟ تا کی ؟
ای خدا چقدر تحمل کنیم. صاحبخانه آمده میگه اجاره ها 50 درصد افزایش پیدا کرده. تازه دارم خیلی تخفیف میدم. حقوق من بزور 15 درصد افزایش داته تازه مالیات و غیره.... تا کی ؟ تا کی ؟
منظور از دانشجویان چینی در قم طلاب دینی چینی هستند دیگر!! الان شدند دانشجو؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار