بازدید 5822
۱

افزایش ۱۷.۳ درصدی تردد در محورهای برون شهری

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: در شبانه‌روز گذشته تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۱۷.۳ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۹۶۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 25 March 2020

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام روز چهارشنبه این مرکز، در شبانه‌ روز گذشته آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین و آزادراه قزوین - کرج پرترددترین جاده کشور بود.

در حال حاضر، رصد تردد خودرو در جاده‌ها نیز از طریق ۲ هزار و ۳۱۷ دستگاه ترددشمار انجام می‌شود که طبق اطلاعات این تردد شمارها، کل تردد ثبت‌ شده در شبانه‌ روز گذشته نسبت به روز قبل ۱۷.۳ درصد افزایش دارد.

در همین مدت، سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۰.۷ درصد بوده و بیشترین تردد بین ساعت های ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت های ۴ تا ۵ صبح انجام شده است.

همچنین رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق ۲ هزار و ۳۱۷ دستگاه تردد شمار انجام می‌شود که طبق اطلاعات این تردد شمارها، کل تردد ثبت‌ شده در شبانه‌ روز گذشته نسبت به روز قبل ۱۷.۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، با توجه به کاهش سفرها، محدودیت ترافیکی در ایام نوروز به طور موقت در محورهای مواصلاتی اجرا نمی‌شود.

البته در خصوص محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند، محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود که بر اساس آن، از ساعت ۷ روز پنج‌شنبه ۷ فروردین ۹۹ تا ساعت ۷ روز شنبه ۹ فروردین ۹۹ و نیز از ساعت ۷ روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ تا ساعت ۷ روز شنبه ۱۶ فروردین، تردد محموله‌های ترافیکی در جاده‌ها ممنوع است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، هم اکنون ۲۵ جاده به دلیل نبود ایمنی و بروز سیلاب مسدود است که می‌توان به محورهایی نظیر یاسوج - باغچه سادات، رودبار - قلعه‌گنج، آزادراه چالوس - مرزن‌آباد، کمربندی دیر در استان بوشهر، محور قدیم باغچه - مشهد، جاده ثلاث - سرپل ذهاب، محور جم - ریز در استان بوشهر و محور جوانرود - پلنگانه در استان کرمانشاه اشاره کرد.

همچنین محورهای روانسر - کامیاران، پل زال - اندیمشک، خلخال - اسالم، خرم‌آباد - پلدختر، پونل - خلخال و شمشک - دیزین از محورهای مسدود کشور است.

این مرکز با توصیه به مردم برای خودداری از سفر و ماندن در خانه اعلام کرد: در شبانه‌روز گذشته تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۱۷.۳ درصد افزایش داشت.

طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، در مبادی ورودی و خروجی شهرها، پایانه‌های مسافری، ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها معاینه مسافر انجام می‌شود و از سفر مسافران دارای علائم بیماری جلوگیری خواهد شد.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
نه ۱۷ نه ۱۸درصد دقیقا ۱۷.۳ چقدر آماراتون دقیقه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل