بازدید 3013

رشد نتایج کیفی کروز در سالی که گذشت

کد خبر: ۹۶۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 24 March 2020

شرکت صنایع تولیدی کروز در سال گذشته با همت 12هزار پرسنل خود نتایج کیفی بسیار مطلوبی بدست آورد.
کروز در سال گذشته سیستم مدیریت کیفیت خود را از ویرایش ISO(2008) به نسخه جدید 2015 ارتقاء داد و توانست گواهینامه IATF 16949 را اخذ کند، همچنین دامنه کاربرد استاندارد ISO 17025 در مجموعه آزمایشگاه های کروز گسترش یافت و همراه با اخذ گواهینامه از مرکز ملی صلاحیت ایران، این مجموعه به عنوان آزمایشگاه همکار اداره کل استاندارد استان تهران برگزیده شد.
کروز توانست گرید A در ارزیابی های متفاوت از جمله جامع تامین کنندگان ساپکو (ایران خودرو) منطبق بر الزامات جدید (ISSR) ، تامین کنندگان سازه گستر و مگا موتور سایپا را اخذ کند.
این بنگاه اقتصادی در سال گذشته گواهینامه های استاندارد اجباری قطعات مبتنی بر استانداردهای 85 گانه خودرویی شامل مجموعه قطعات چراغ، آینه، سیستم ترمز و کلید پدال ترمز را بروزآوری و ارتقاء داد، علاوه بر آن توانست گواهینامه E-Mark از موسسات معتبر بین المللی در مجموعه قطعات چراغ، آینه، سیستم مدیریت موتور (ECU) و مجموعه ضد سرقت خودرو (ایموبلایزر) را اخذ کند.
کروز در سال گذشته با اتخاذ رویکردهای جدید اقدام به ارتقاء و بروز رسانی بسیاری از سیستم ها همانند سیستم تکوین محصول جهت اطمینان از کیفیت و رضایت مشتریان از محصولات جدید و همچنین سیستم مدیریت تغییرات در سیستم ERP کروز (SAP) جهت اطمینان از تحت کنترل بودن تغییرات کرد. این شرکت قطعه سازی سیستم انتقال اطلاعات فنی و کیفی به پیمانکاران (داده های خرید) و همچنین سنجش عمکلردشان به کمک سیستم SAP را بازنگری و ارتقاء داد.
کروز جهت افزایش بهره وری، سیستم پایش عملکرد کیفی کلیه پرسنل خود را بر اساس اهداف کلان سازمان ارتقاء و پایش آن را به صورت هفتگی توسط داشبورد های کیفی به انجام رساند.
کروز در سال گذشته توانست با کاهش تعداد قطعات برگشتی نزد خودروسازان، خدمات پس از فروش و نمره منفی آدیت خودرو موجب افزایش عملکرد کیفی نزد مشتریان از جمله ایران خودرو و سایپا شود که حاصل اجرای برنامه های بهبود محصول و فرآیند در سال 1398 توسط کارگروه های بهبود کیفی بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر