بازدید 4068

لغو پروازهای بین‌المللی آفریقای‌جنوبی تا ۲ ماه آینده!

کد خبر: ۹۶۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۸ 22 March 2020

تمامی پروازهای بین‌المللی آفریقای جنوبی تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا تا تاریخ ۳۱ ماه مه سال جاری میلادی به حالت تعلیق درخواهد آمد.

به گزارش ایسنا، از آنجاکه بسیاری از کشورهای جهان هم اکنون درگیر گسترش ویروس خطرناک و مرگبار کرونا هستند، تصمیمات جدیدی را به منظور کنترل و مقابله با شیوع و انتشار بیشتر آن به داخل مرزهای خود اتخاذ می کنند که از جمله مهمترین آنها لغو پروازهای بین المللی، تعطیلی فرودگاه‌ها، محدودیت‌های جدی در ترددهای درون شهری و تعلیق هرگونه حمل و نقل درون مرزی است.

حالا بر اساس گزارش وبسایت Anadolu Agency، شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی (South African Airways) روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای از لغو و تعلیق تمامی پروازهای بین المللی خود تا تاریخ ۳۱ ماه مه سال جاری میلادی (دو ماه آینده) که به منظور حفظ سلامت و بهداشت جامعه و جلوگیری از شیوع و انتقال این ویروس به مرزهای این کشور صورت گرفته، خبر داده است.  

زاکس راماسیا، مدیر ارشد اجرایی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی در این بیانیه خاطرنشان کرده است: ما به منظور همراهی با دولت آفریقای جنوبی و همچنین حفظ سلامت و بهداشت خلبانان و خدمه پروازی، مسافران و عموم مردم، تمامی پروازهای خود را تا پایان ماه مه ۲۰۲۰ میلادی لغو کرده و به حالت تعلیق در خواهیم آورد.

وی در ادامه این بیانیه تاکید کرده که همه مردم نه تنها دولت باید در جلوگیری از گسترش این ویروس خطرناک و قطع زنجیره انتقال آن کمک کنند.

بر اساس آمارهای منتشر شده، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا یا بیماری کووید-۱۹ در آفریقای جنوبی تاکنون به ۲۰۲ نفر رسیده که البته به نظر می رسد هنوز این ویروس هیچ قربانی در این کشور نگرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر