بازدید 6909

احتمال نرخ بیکاری ۲۰ درصدی در آمریکا به دلیل کرونا

وزیر خزانه‌داری آمریکا هشدار داد که همه‌گیری ویروس کرونا ممکن است نرخ بیکاری در ایالات متحده را به ۲۰ درصد برساند.
کد خبر: ۹۶۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 18 March 2020

شبکه خبری سی‌ان‌ان بامداد چهارشنبه به نقل از یک منبع در سنای آمریکا گزارش داد که «استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری این کشور در دیدار سه‌شنبه خود (به وقت واشنگتن) با سناتورهای جمهوریخواه این موضوع را مطرح کرده است.

منوچین با بیان این مطلب از سناتورهای جمهوریخواه خواسته است که از لایحه بسته کمک مالی دولت فدرال برای تحریک اقتصاد آمریکا که به ۱ تریلیون دلار می‌رسد، حمایت کنند تا جلوی چنین پیامدی گرفته شود.

وزیر خزانه‌داری آمریکا همچنین در این دیدار گفته است که احتمال دارد پیامدهای همه‌گیری کووید۱۹ برای اقتصاد آمریکا بدتر از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ باشد.

رهبران جمهوریخواه سنا هفته گذشته بسته پیشنهادی دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا را رد کردند. از آن زمان به بعد، خسارات وارده به شرکت‌هایی که مجبور شده‌اند به دلیل شیوع کرونا فعالیتشان را تعطیل کنند و همچنین ایالت‌های تحت قرنطینه، افزایش یافته است.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خواستار کاهش یا تعلیق مالیات‌های کسر شده از چک حقوقی همه آمریکایی‌ها حداقل تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است.

اما دموکرات‌ها و کارشناسان مسائل اقتصادی می‌گویند تمرکز بر مالیات حقوق‌بگیران، باعث نادیده گرفته شدن کارگران اخراجی، از کار بیکار شدگان و افرادی می‌شود که به صورت ساعتی حقوق دریافت می‌کنند.

براساس آخرین آمارها، تاکنون بیش از ۵ هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و دست‌کم ۱۰۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱
جان هر کسی رو دوست دارید به فکر بیکاری 90 درصدی ایران باشید آمریکایی ها خودشون بلدن چه طوری از پس مشکلاتشون بربیان
شما دوست عزیز که نرخ بیکاری آمرکیا رو پیش بینی میکنی ، بیکاری کشور خودمون رو هم پیش بینی کردی ؟ میدونی توی همین یکماهی که بیماری اومده چند نفر بیکار شدن ؟ چند تا مغازه و رستوران و غیره بسته شدن ؟ چند راننده تاکسی و موتوری پیک بیچاره شدن ؟؟
چرا همش فکر میکنین ما خوبیم بقیه مشکل دارن ؟ شما ورشکستگی اصناف رو در اوایل سال آینده به دلیل همین بیماری تخمین زدی ؟؟ هم ماخوبیم بقیه اه اه ...
شما میدونی ثروت آمریکا چقدر هست و این کشور تحریم نداره !! و اینکه ما توی تحریم هستیم . و البته ثروت زیادی داریم که متاسفانه در اختیار مردم نیست ...
در ایران چند درصد؟ 80؟
چقدررررر آمریکا بدبخته.... خوش به حال ما که در یک کشور امن و آزاد همراه با عدالت و درستی و شفافیت و مردم سالاری و رفاه زندگی میکنیم
جالبه اینجور خبرها فقط برای آمریکاس.ی نگاه به کشور خودتون بندازید بعدا اونجا.ی سوزن به خودتون بزنید ی جوالدوز به دیگران
شما به آمار بیکاری آمریکا چه کار دارید؟ تو کشور خودمون کسب و کارها دارن روزبه روز بیشتر تعطیل می شوند و مردم بیکارتر. می خواهید بگید شما خوبید انها مشکل دارند؟ بس کنید این مسخره بازیها رو. کاری که عرضه ندارید بکنید نمک رو زخمامون نریزید
خدا کنه ترامپ رایی نیاره
واقعا بدبختید !! چکار به آمریکا دارید تو ایران بیکاری نزدیک ۵۰ درصد بود با این بیماری خدا میدونه چی میشه !!
قطعا این جور هست کرونا برای آمریکا باعث افزایش بیکاری بالای 20 درصدی خواهد شد ولی برای ما نعمته این کرونا و اصلا سبب بیکاری نشد و حتی مردم با چند بار خریدن لوازم بهداشتی مانند ماسک و دستکش و الکل و فروختن آنها دو کوچه آن طرفتر به قیمت گران تر سبب افزایش بالای 20 درصدی کار و در آمد برای مردم ما شد خلاصه کرونا برای آمریکا بلا و برای ما نعمت و کاهش بیکاری شده.
اگه بیکارهم بشن،دولت حقوقشونومیده.مثل اینجانیست که دولت دستش توجیب مردم باشه.
کاش مسئولین ما هم به همین شفافیت گزارش میدادند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل