بازدید 4921

وزیر دفاع آمریکا و معاونش قرنطینه می‌شوند

با مبتلا شدن ۳۷ نفر از اعضای پنتاگون و ارتش آمریکا به ویروس کرونا، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور و معاون وی قرنطینه می‌شوند.
کد خبر: ۹۶۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۰ 18 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز دوشنبه خبر داد که «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا و معاون وی قرنطینه می‌شوند.

سخنگوی پنتاگون گفت که تا کنون ۳۷ مورد ابتلا به کرونا در مجموعه وزارت دفاع آمریکا ثبت شده که ۱۸ نفر آن‌ها مربوط به نیرو‌های ارتش است.

هفته پیش یک مقام پنتاگون هشدار داده بود که آمار رسمی شمار نظامیان این کشور که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند با آمار واقعی تفاوت دارد.

این مقام ارشد نظامی آمریکا در این باره گفت: «با توجه به آنچه که در جهان شاهد هستیم و این واقعیت که ما افرادی را در سراسر جهان داریم پس باید مبتلایان بیشتری به کرونا وجود داشته باشد.»

هفته پیش نیز «کریستوفر کاوولی» فرمانده نیرو‌های آمریکایی در اروپا که به دلیل شرکت در کنفرانسی در اروپا ممکن بود به کرونا مبتلا شده باشد، خود را در قرنطینه قرار داد.

مقامات آمریکایی آمار مبتلایان ۲۴ ساعت گذشته این کشور به ویروس کرونا را ۴۸۵ نفر اعلام کردند تا مجموع مبتلایان به کرونا در آمریکا به ۴۱۶۵ نفر برسد.

با مرگ ۴ نفر از مبتلایان به کرونا در آمریکا، مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به ۷۴ نفر رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر