بازدید 11634

دانلود فیلم مطرب با تعرفه نیم بها

مطرب سرانجام منتشر شد، فیلم ایرانی مطرب ساخته مصطفی کیایی که با عبور از تگزاس 2، متری شیش و نیم و صد البته هزارپا به رکورد پرفروش ترین فیلم سینما دست پیدا کرده است امروز 26 اسفند 98 به شبکه نمایش خانگی رسید.همچنین گفتنیست دانلود فیلم مطرب بصورت قانونی با تعرفه نیم بها است.
کد خبر: ۹۶۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 15 March 2020

مطرب سرانجام منتشر شد، فیلم ایرانی مطرب ساخته مصطفی کیایی که با عبور از تگزاس 2، متری شیش و نیم و صد البته هزارپا به رکورد پرفروش ترین فیلم سینما دست پیدا کرده است امروز 26 اسفند 98 به شبکه نمایش خانگی رسید.

دانلود فیلم مطرب

بعد از خانه نشینی همگانی برای مقابله با بیماری اپیدمی کرونا و هجوم عموم به دنیای اینترنت برای سرگرم کردن خانواده و پر کردن اوقات فراغت، شرکت دارای حق پخش قانونی این فیلم در اقدامی بسیار هوشمندانه مطرب را روانه شبکه نمایش خانگی کرد تا با فیلم های کمدی ایرانی و مناسب با فرهنگ خانواده های ایرانی اسلامی مردم را تشویق به خانه و سینمای درون خانه ای کند.

همچنین گفتنیست دانلود فیلم مطرب بصورت قانونی با تعرفه نیم بها است.

کارگردان مطرب مصطفی کیایی پیش از این عنواینی هم چون «چهار راه استانبول (حادثه پلاسکو)» «خط ویژه» «عصر یخبندان» در کارنامه اش دیده می شود که این بار با اثری متفاوت ، تاریخی و کمدی به میدان آمده است.

مطرب به گریزی 41 سال قبل و  در بحبوبه ی انقلاب 1357 داستان فیلم هم چون پازلی شکل می گیرد، شخصیت اصلی فیلم ابراهیم خوش لحن با هنرنمایی استاد پرویز پرستویی فردیست خواننده یا بقولی مطرب که با وجود انقلاب اسلامی دیگر نمیتواند مثل قبل فعالیت کند یا حتی کنسرتی داشته باشد.پس مدتی مغموم و ناراحت روزگار می گذراند تا اینکه دخترش زیبا که شرایط پدر بسیار او را آزرده می کند با هماهنگی و کلی مشقت برنامه ای کنسرت وار برای پدرش در ترکیه تدارک می بیند. ابراهیم پدر زیبا بی درنگ به ترکیه رفته و پسرش که از قضا دستی در خوانندگی دارد و سبک کاملا متفاوت با پدر، به دنبال خانواده راهی استــانبول می شود اما این شروع یک دردسر پیچیده برای خانواده خوش لحن (خوش سینه) است..

نقش بازیگران مطرب:

پرویز پرستویی در نقش (ابراهیم خوش لحن)

الناز شاکردوست (زیبا خوش لحن)

محسن کیایی (فواد خوش لحن)

مهران احمدی (مارشال)

عایشه گل جوشکن (نازان)

حسین امیدی (شهاب)

امین مقدم (پارسا)

پرویز پرستویی و الناز شاکردوست زوج هنری خوبی در کنار هم بوده و هستند. این خود مزید بر علت است که مخاطبان زیادی این اثر به همراه داشته و این سبک فیلم ها را استاد پرستویی به خوبی ایفای نقش کرده است، کارنامه او «مارمولک» ،«لیلی با من است»، «بادیگارد» هنوز که هنوزه از آثار به یادماندنی اوست.

جهت دانلود فیلم کمدی مطرب کلیک کنید

 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر