بازدید 12580
۵

درمان تلویزیونی کرونا توسط کشیش آمریکایی!

کشیش محافظه‌کار اوانجلیست آمریکایی در برنامه تلویزیونی خود در اقدامی عجیب از بیننده‌های برنامه خواست دستانشان را به هنگام قرائت دعا از سوی وی روی صفحه تلویزیون بگذارند تا از بیماری کرونا شفا پیدا کنند!
کد خبر: ۹۶۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 15 March 2020

 

به گزارش تابناک، به نقل از نیوزویک، کنث کوپلند، کشیش اوانجلیست آمریکایی که با بیش از ۸۵۰ میلیون دلار ثروت خالص (سال ۲۰۲۰)، یکی از ۱۰ چهره مذهبی ثروتمند دنیا لقب گرفته است، طی برنامه زنده از مخاطبانش خواست دست روی صفحه تلویزیون بگذارند و همخوان با او از بیماری کرونا شفا پیدا کنند.

این کشیش آمریکایی در کانال تلویزیونی خود به نام کانال ویکتوری برنامه‌ای به نام "ایستادگی در برابر کروناویروس" را اجرا کرد. او در بخشی از این برنامه در ضمن قرائت دعا دستش را به سمت دوربین دراز کرده و گفت که از بینندگان می‌خواهد نزدیک بیایند و صفحه‌های تلویزیونشان را لمس کنند.

او در صحبتهایش گفت: از مسیح متشکریم. او شفای تو را دریافت کرد.

این کشیش از بیننده ها خواست تکرار کرده و بگویند: "من آن(شفا) را دریافت می‌کنم. من آن را دارم. آن مال من است. من از شما به خاطر آن تشکر می‌کنم و شما را ستایش می‌کنم."

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
مردم آمریکا را خر کرده.
جلوه ای دیگر از سواستفاده از افراد ضعیف و بدبخت توسط خزعبلاتی که زاییده تقدس مآبی است
همه جا شياد هست. براي ما روغن بنفشه جواب ميده براي اونها تلوزيون
فرادرمانی
گویا کرونا مامور شده تا خل و چل ها را بفرستد آن دنیا ! خدا یا ما را از جهل و خرافات و کلیه بلایای جدید و قدیم حفظ کن . آمین یا رب العالمین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر