بازدید 11280
۲

شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونا در ترکیه

دولت ترکیه پس از شکستن سکوت خود در مورد ویروس کرونا و تلفات ناشی از آن اعلام کرد که یک مورد از ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۶۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 11 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از خبرگزاری آناتولی، وزارت بهداشت ترکیه بامداد چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از ثبت یک مورد از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

این اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ترکیه است که وزارت بهداشت این کشور شناسایی آن را رسما تایید کرده است.

شکستن سکوت آنکارا در قبال بیماری کرونا در ترکیه، در شرایطی است که این ویروس تقریبا در همه همسایگان این کشور مشاهده شده است.

این در حالی است که منتقدان دولت ترکیه به عدم ثبت کرونا در این کشور با توجه به تعداد زیاد توریست‌‌ها و مسافران آن به دیده تردید نگاه می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲
ضربدر 10000 نمایید
وقتی ترکیه مرزهاشو به روی اکثر پروازها و مسیرهای زمینی بسته و کنترل شدید اعمال می کند چه توجهی به توریست می تواند داشته باشد خود دولت و رسانه های ترکیه مرتب از عدم تردد مردم در اماکن شلوغ می گویند پس سکوت به خاطر جذب توریست معنا ندارد. به نظر می رسد ترکیه با اقدام بموقع در کنترل مرزهایش دیرتر از سایر کشورها مبتلا به این ویروس شد و با آمادگی بیشتری به مقابله کرونا می رود. چونکه اونجا یک نها متولی و تصمیم گیر در این زمینه وجود دارد و آنهم وزارت بهداشت است و هرچه اظهار نظر می شود از طرف وزیر بهداشت بوده و بقیه فقط همکاری می کنند و کار درست یعنی همین.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل