بازدید 10703
۴
کنترل جدی مسیر‌های ورودی و خروجی استان

دستگیری توزیع‌کنندگان الکل‌های تقلبی در اهواز

استاندار خوزستان با بیان این که آن افرادی که الکل‌های تقلبی را در استان پخش و توزیع کردند دستگیر شدند، گفت: اگر مواردی هم باقی مانده است، بازهم با آن‌ها برخورد جدی و قاطع خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۶۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ 11 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی امروز، ۲۰ اسفند درخصوص آخرین وضعیت موجود در استان باتوجه به شیوع کرونا ویروس در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: شورای تامین استان در ۲ جلسه اخیر خود، بحث‌های مفصلی داشت و در این جلسات به این نتیجه رسیدند که از مردم ایران بخواهند که باتوجه به شرایط مختلفی که در کشور و خوزستان وجود دارد، در ایام عید نوروز به خوزستان سفر نکنند.

به گزارش ایسنا، وی با تشکر از مردم ایران در حمایت از مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و در موانع و بحران‌های اخیر مانند ریزگرد‌ها و سیل، گفت: تصمیم گرفته شده برای حفظ سلامتی و جان تمام مردم ایران و خوزستان است و تاکید نیز بر این است که باتوجه به شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز سفر نکنند، در خانه بمانند و نوروز بی سفری داشته باشند.

استاندار خوزستان بیان کرد: بر این اساس نیز مسیر‌های ورودی و خروجی استان خوزستان را با استقرار نیرو‌های بسیج، نیروی انتظامی و نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر، کنترل جدی خواهیم کرد و به طور ویژه نیز تک تک افراد را کنترل می‌کنیم.

وی با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها تا پایان فروردین ماه سال ۹۹، ادامه داد: همچنین مقرر شد که مراکز خرید در برخی شهرستان‌ها با نظر دانشگاه علوم پزشکی تعطیل شوند. ضمن این که تالار‌ها برای انجام مراسمات مذهبی، شادی، فرهنگی و اجتماعی تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود. همچنین مقرر شد آرایشگاه‌های زنانه نیز تعطیل شوند.

شریعتی با بیان این که مهمانسرا‌های ادارات نیز نمی‌توانند هیچ خدماتی ارائه دهند، گفت: از شهرداری‌ها هم خواسته شده که به هیچ مسافری امکان استقرار چادر در پارک‌ها را ندهند، ضمن این که شب‌ها نیز تمام پارک‌ها تعطیل خواهند بود. همچنین مقرر شد پارک‌ها در روز‌های تعطیل نیز بسته باشند و از مردم می‌خواهم روز‌ها به پارک نروند، زیرا ویروس روز و شب نمی‌شناسد و منتقل می‌شود. مصوب کردیم که شهرداری‌ها و نیروی انتظامی با محوریت فرمانداری‌ها از ورود مردم به پارک‌ها حتی در روز ممانعت کنند تا از این طریق کرونا را کنترل کنیم.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش نیز حق ندارد، امکان استقرار مهمانان و مسافران نوروزی را فراهم کند و همچنین تاکید کرده ایم که هیچ دستگاهی حق انجام این کار را ندارد. همچنین اصرارمان بر این بود که سفر‌های داخل استان هم صورت نگیرد و مردم بین شهر‌ها حداقل تردد را داشته باشند. پس مردم در خانه بمانند و به جز انجام کار‌های ضروری از خانه خارج نشوند.

استاندار خوزستان با بیان این که مقرر شد برای برخی شهر‌ها تدابیر جدی تری اندیشیده شود، افزود: تاکنون توانسته ایم ویروس کرونا را کنترل کنیم و این کنترل جز با همراهی، همیاری و خود مراقبتی، خود مردم نبوده است. البته اگر ذره‌ای غفلت شود، ممکن است با یک آتشفشان مواجه شویم و از این بابت نیز از مردم خواهش می‌کنم که در خانه‌ها بمانند، به دید و بازدید نروند و سفر نداشته باشند. ما نیز در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم و تمام همت ما بر این است که هر آنچه برای حفظ سلامتی مردم لازم است، انجام دهیم و غفلت نمی‌کنیم.

وی با اشاره به تعطیلی قطار مسیر اندیمشک به دورود برای مدت یک هفته، گفت: همچنین ورود و خروج مسافران به قطار‌ها باید گندزایی شود و در این مسیر باید کار شود.

شریعتی در ادامه با بیان این که با توزیع کنندگان الکل تقلی نیز برخورد جدی داریم، عنوان کرد: آن افرادی که این الکل‌های تقلبی را پخش و توزیع کردند، دستگیر شدند و اگر مواردی هم باقی مانده است، بازهم با آن‌ها برخورد جدی و قاطع خواهیم داشت. برای حفظ جان انسان‌ها و شهروندان مان در استان خوزستان به صورت تمام قد و اثر بخش وارد کار می‌شویم. همچنین به تمام دستگاه ها، نیروی انتظامی، بسیج، اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی دستور داده ام و تاکید کرده ام که به این موضوع قاطعانه ورود کرده و برخورد کنند تا سلامت شهروندان و هم استانی‌ها را به نحو مناسب حفظ کنیم. باید تلاش کنیم تا این بحران را هم پشت سر بگذاریم و شرایط آینده را بهتر زندگی کردن شهروندان خوزستان فراهم کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
سریعاً اعدام شوند .
اگر بتونن جرا کنند خیلی خوبه
توزیع کنندگان مشروب تقلبی باید به مجازات قصاص محکوم شوند و زندگی و ممات آنان در دستان ولی دم فرار گیرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر