بازدید 8105
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

تا پایان سال افتتاحیه نخواهیم داشت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: اگر ستاد مرکزی شهرداری تهران تصمیماتی را در رابطه با پروژه های عمرانی اتخاذ کنند، قطعا ما از این تصمیم تبعیت می کنیم. تا به این لحظه دستورالعملی برای محدود کردن فعالیت های پروژه عمرانی ابلاغ نشده است.
کد خبر: ۹۶۴۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 09 March 2020

به گزارش  تابناک به نقل از تیترشهر، شیوع ویروس کرونا در همه ابعاد زندگی شهروندان تاثیرگذاشته است، ساعت کاری ادارات کمتر شده، مراکز فرهنگی تعطیل هستند و بسیاری از افراد به صورت دور کاری فعالیت می کنند. شهرداری تهران نیز به عنوان یکی از بخش های مهم برای مبارزه با کرونا تمرکز خود را بر روی مقابله با این ویروس گذاشته است. اما نباید در این شرایط از پروژ‌ه هایی که وعده افتتاح آن ها داده شده بود غافل شد. به همین بهانه به گفت‌وگو با معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پرداختیم تا در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهر تهران آگاه شویم، مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می خوانید.

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار تیترشهر، در پاسخ به این پرسش که وضعیت پروژه های عمرانی شهرداری تهران با وجود شیوع ویروس کرونا چگونه خواهد بود گفت: تا به این لحظه مشکل جدی در پروژه ها وجود نداشته است و طبق روال سابق در حال انجام هستند. البته به طور عمومی نگرانی هایی در جامعه وجود دارد.

فعالیت پروژه های عمرانی ادامه دارد

وی با تاکید بر اینکه همه همکاران ما نکات بهداشتی را تا حد ممکن رعایت می کنند و کسانی که سرما خورده باشند در کارگاه حضور پیدا نمی‌کنند گفت: در حال حاضر خوشبختانه مورد رسمی گزارش نشده است، اما اگر ستاد مرکز شهرداری تهران تصمیماتی را در رابطه با پروژه های عمرانی اتخاذ کنند، قطعا ما از این تصمیم تبعیت می کنیم. تا به این لحظه دستورالعملی برای محدود کردن فعالیت های پروژه عمرانی ابلاغ نشده است.

رستگارمقدم سال آینده به بهره برداری می رسد

صبوری در خصوص پروژه های باقی مانده شهرداری تهران برای سال 98 گفت: افتتاحیه دیگری در سال 98 نخواهیم داشت و آخرین پروژه در سال 98 زیرگذر گیشا بود که هفته گذشته افتتاح شد و ریزه کاری های آن باقی مانده است.

وی در ادامه افزود: فاز دوم پروژه شهید رستگار مقدم، قرار بود که در اسفند ماه افتتاح شود، اما به دلیل اینکه تعدادی از معارضین همکاری نکردند، نیاز به زمان بیشتری دارد.

صبوری خاطرنشان کرد: دو راه حل برای حل این موضوع وجود دارد، یکی به صورت توافق و دیگری به صورت اعمال ماده 9 صورت می گیرد. اما ما دوست نداریم کاری را از طریق اعمال ماده 9 انجام دهیم و ترجیح می‌دهیم به صورت توافقی این مشکلات حل شود.

وی در ادامه پایان گفت: تا به امروز 700 پلاک در این پروژه خریداری شده است و تعداد پلاک های باقی مانده کمتر از 10 پلاک است. و در حال مذاکره با مالکین هستیم، با توجه به شرایط موجود در جامعه و شیوع ویروس کرونا و نزدیک بودن به عید نوروز، سعی کردیم کمی صبر کنیم اما این پروژه نیز خیلی زود بهره برداری می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر