بازدید 24892

در تلویزیون با کرونا دورهمی نگیریم و شوخی نکنیم

کافی است یک یا چند تن از آنها مبتلاء باشند تا به صورت بالقوه زمینه ابتلای گروهی از حاضرین فراهم باشد و چه بسا در چند ساعتی که این گروه به صورت متراکم یک جا نشسته‌اند، ممکن است اتفاق تلخی برای این گروه از تماشاگران که به دلیل عدم آگاهی کافی در چنین شرایطی در استودیوی این برنامه‌های تلویزیونی حضور یافته‌اند، بیافتد.
کد خبر: ۹۶۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ 07 March 2020

در تلویزیون با کرونا دورهمی نگیریم و شوخی نکنیمکشمکش بر سر تولید و عدم تولید شماری از برنامه‌های تلویزیون که با حضور گروهی تماشاگران در استودیو همراه است، در شرایطی بالا گرفته که چنین به نظر می‌آید باید از تولید این برنامه‌ها دست‌کم با حضور تماشاگران صرف نظر کرد، چرا که هر نوع تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شود، باز هم تراکم قابل توجهی از جمعیت در یک فضای محدود برای چند ساعت، یک بستر مساعد برای انتقال بیماری است؛ موضوعی که با هشدار وزارت بهداشت و درمان نیز همراه شده و دقیقاً به همین دلیل فضاهای فرهنگی تعطیل شده است.

به گزارش «تابناک»؛ با فراگیری کرونا، روند تولید شماری از برنامه‌های استودیویی که با حضور طیف وسیعی از تماشاگران ضبط می‌شد از جمله برنامه «اتفاق» محصول تازه رضا رشیدپور و فصل تازه برنامه «عصر جدید» محصول احسان علیخانی متوقف شد؛ برنامه‌هایی که قرار بود واپسین روزهای سال هزار و سیصد و نود و هشت و ایام نوروز هزار و سیصد و نود و نه پخش شود اما برخی برنامه‌ها نیز با نادیده گرفتن همان ملاحظاتی که منجر به تعطیلی سایر برنامه‌ها شد، با حضور گسترده تماشاگر اقدامات به ضبط برنامه کردند که «دورهمی» با اجرای مهران مدیری نمود عینی آن بود و این اتفاق نیز نقدهای گسترده‌ای را در فضای مجازی در پی داشت.

این نقدها منجر به واکنش‌های از سوی مسئول روابط عمومی صداوسیما و همچنین انتشار کلیپی شد که نشان می‌داد تماشاگر در حین ورود به محل ضبط برنامه دورهمی، دمای بدنشان چک می‌شد و اظهار شد این موضوع با تاییدیه مقامات مرتبط بوده اما مشاور وزیر بهداشت و یکی از مسئولان اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا در توییتر نسبت به این موضوع اعتراض کرد؛ اعتراضی که قابل پذیرش بود، چرا که علائم کرونا در دوره نهفتگی مشخص نیست و مبتلا ممکن است روزهای پیاپی اساساً علائمی نداشته باشد و در دوره نهفتگی بیماری، بدون اینکه حتی تب داشته باشد، در معرض جمع وسیعی قرار بگیرد و آنها را آلوده به کرونا نماید. بنابراین اساساً استفاده از تب سنج به عنوان تست تایید سلامت برای حضور در این برنامه‌ها، یک اقدام غرعلمی و غیرحرفه‌ای برای توجیه چنین عملی است.

در تلویزیون با کرونا دورهمی نگیریم و شوخی نکنیم

در این شرایط برخی دیگر از برنامه‌سازان که در تصمیمی درست از تولید برنامه‌های دارای تماشاگر تا زمان کنترل بیماری کرونا صرف نظر کرده‌اند، به شدت تحت فشار قرار گرفتند و حملات رسانه‌ای نیز متوجه‌شان شده است. این در حالی است که قاعدتاً انتظار می‌رفت در یک وحدت رویه شاهد توقف تولید این برنامه‌ها تا زمان کنترل کامل شیوع کرونا باشیم و در واقع صداوسیما از تیم‌های تولیدی‌اش با این رویکرد محافظت می‌کرد و به جای اصرار بر تولید برنامه در چنین شرایطی، سراغ برنامه‌های تامینی می‌رفتند و تمرکز عمده بر استفاده حداکثری از برنامه‌های تامینی باکیفیت می‌شد که «تابناک» در گزارشی مجزا به آن خواهد پرداخت.

باید بار دیگر متذکر شد، پشت صحنه فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و محصولات شبکه نمایش خانگی به شکل اجتناب ناپذیری با حضور انبوهی از هنرمندان و تکنیسین‌ها همراه است؛ فیلمبردار، صدابردار، نورپرداز و کارگردان به همراه دستیاران‌شان بالاجبار در پشت دوربین حضور دارند و به این گروه طراح صحنه و لباس و دستیاران‌شان، گریمور و دستیارانش و... افزوده می‌شوند که مجموعه این عوامل در پشت صحنه گاهی تا سی نفر در سر صحنه و ده‌ها تن در اتاق‌های مجاور همراه می‌شود که به آماده سازی گریم و لباس و... مشغول هستند. بنابراین صحنه‌های تولید فیلم‌ها و سریال که در بسیاری از اوقات فضاهای بسته‌ای است، از تراکم جمعیتی بالایی برخوردار است که بستر مناسبی برای انتقال و ابتلای به بیماری چون کروناست.

حال به این وضعیت چندصد تن از مردم را بیافزایید که صرف تب نداشتن و دیگر علائم ظاهری نظیر سرفه را به عنوان افراد غیرمبتلا کنار هم قرار می‌گیرند. حال کافی است یک یا چند تن از آنها مبتلاء باشند تا به صورت بالقوه زمینه ابتلای گروهی از حاضرین فراهم باشد و چه بسا در چند ساعتی که این گروه به صورت متراکم یک جا نشسته‌اند، ممکن است اتفاق تلخی برای این گروه از تماشاگران که به دلیل عدم آگاهی کافی در چنین شرایطی در استودیوی این برنامه‌های تلویزیونی حضور یافته‌اند، بیافتد. با توجه به این موقعیت خطرناک، انتظار می‌رود در تلویزیون با کرونا دورهمی نگیریم و شوخی نکنیم و اگر اصرار بر به خاطر انداختن جان برنامه‌سازان است، دست‌کم مردم را وارد این بازی خطرناک نکنیم.

در همین زمینه علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در نامه به رییس سازمان صدا و سیما، همراهی و هماهنگی بیشتر این سازمان به منظور مدیریت بیماری کرونا را خواستار شد. در بخشی از متن نامه زالی درباره برگزاری این سبک برنامه‌ها تاکید شد: «هرچند که اصل برنامه جذاب و نشاط‌آور دورهمی در ایجاد محیطی شاد و فرح بخش در جهت ماندن مردم در منزل بسیار موثر است، اما تهیه این برنامه در حضور تماشاگران زیاد در یک سالن، مورد انتقاد پزشکان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌هاست. لذا استدعا دارد تهیه این برنامه با تدابیری و بدون حضور و تجمع تماشاگران حاضر برگزار شود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۶
فقط پول مهمه و بس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
سیمای میلی در اختیار و تملک جبهه پایداری است
و کار خودش را می کند
و اصلا ارزشی برای سلامتی و اعصاب و مال و اعتبار
مردم و کشور قائل نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
آقای ماسک زده بود و دو صندلی بغلش خالی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
سیمای میلی در اختیار دارودسته مرحوم رفسنجانی و کارگزارانی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
دورهمی باید تعطیل شه درست ، ولی چرا تولیت استان قدس رضوی برای مدتی حرم
امام رضا را تعطیل نمی کند ، یکی از آشنایان ما کهبه زیارتامامرضا رفته بود در مشهدکرونا گرفته
تمام زندگیم رفته به فنا..
از استرس کرونا برای اطرافیانم و بعد خودم دارم از پا در میام...
واقعا صداوسیما فکر کرده من یک بچه ۵ ساله هستم که با چنین برنامه ای که در اون با یک انتقاد کوچیک به مسئولین هوررای همه در میاد تمام بدبختیمو فراموش میکنم؟
در هیچ کشوری به اندازه ی ایران کرونا این قدر شیوع پیدا نکرده،تمام کشور درگیره حتی سوراخ موش.
من برای انتقاد کوچیک هوررا نمیکشم و خوشحال نمیشم،اگر وضعیت کشور اینه اولین مقصر مسئولین هستن.
روزمو دارم با این کامنت شروع میکنم،دیگه خودت تا تهش برو چقدر روحیه داریم!بسیار پرانرژی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
هوای آلبانی چطوره ؟
خیلی ها دوست دارن پخش شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
تو هم تو خونه تیمی نشستی داری کانت میزلری پول میگیری دری بری بگی به بقیه مزدور تویی بالکانی نشین
فعلا "دور از همی" بگیرید تا ببینیم چه میشود
سوال این است که مهران مدیری و صدا وسیما شاید توجیهاتی اقتصادی برای برگزاری این برنامه داشته باشند ،
اما آن تماشاگران آیا دلیل منطقی دارند که شرکت می کنند ؟
آیا این همه توصیه ها را که در جمع ها شرکت نکنید راندیدند و نشنیدند ؟
بد ترین شیوه در مقابله بار هر مشکل اجتماعی نبودن رویه واحد در برخورد با ان است .نمیشود کارشناسان از رسانه ملی به مردم توصیه کنند که دراین شرایط حتی به دیدار نزدیکان خود نروید ودر هرجا هستید فاصله یک تا یک و نیم متری را از هم مراعات کنید اما در همین رسانه جماعتی درو هم وکنار هم جمع شوند ...مگر ازسینماها وتاتر ومساجد وسایر اماکن خواسته نشده که موقتا برنامه های خود را تعلیق کنند...مردم از برخورد دوگانه چه برداشتی دارند؟
مصداق کامل واژه ابتذال.
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
شما استعدادش رو داری بیا ی برنامه بی ابتذال بساز تا سرگرم بشیم
چرا بساط این آدم های "سود جوی بی سواد" رو جمع نمی کنند؟

اخه توی این شرایط که وزارت بهداشت فریاد می زنه که از خونه بیرون در نیایید و اگر بیرون آمدید باید فاصله 2 متری از همدیگر رو رعایت کنید، بساط دور همی یعنی چی؟ این همه ادم سبیل به سبیل کنار هم نشستند که چی رو ثابت کنند.

اینجوری قصد داریم که زنجیره ویروس رو بشکنیم؟ به فکر خودمون نیستیم باید حداقل به فکر مردم و هزینه هایی که برای جامعه و دولت ایجاد می کنیم باشیم.

اگر با یک دماسنجی ساده می تونستند ناقلین ویروس کرونا رو سناسایی کنند که الان وضع دنیا اینجوری نشده بود!! آقای مدیری تقصری نداره چون به جز لوده بازی کار دیگه ای بلد نیست و سوادی نداره.

ظاهرا با حضور بی سوادان سودجویی چون مهران مدیری و رامبد جوان ویروس کرونا تا ابد مهمون شهرهای ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
لوده بازی رو خوب اومدی. برنامه قبلی امثال این ادم رو یادتونه. الان شدن منتقد و مصلح جامعه. کی باورش میشه.
014
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
لوده بازی چیه
ظاهر امر اینه که یک عده بدشون نمیاد ملت همیشه درگیر باشند. حالا این درگیری با بیماری مهلک هم باشه چه بهتر.
بهتر میتونتد زیر لحاف این بیماری به کارهای سری خودشون برسند.
اقا بلاهت حدی دارد. فکر میکنند با این کارهای با نیت خیر (البته پول هنگفت برای مجری و ...) سر مردم گرم میشود. خیلیها اصلا نگاه نمیکنند خصوصا انهایی که خانه نمی مانند و مسافرت می کنند.
خوب شد یک کرونا اومد شما خبرنگاران مشغول بشید هیذحال مردم بگیرید حالا گیردادید به یک برنامه موفق
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
موفق از درب پشت البته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۳
نه موفق تویی با قالی با این ادبیات پلشتت
خطاب به 17:34
حالا که قرار است با یک چک درجه حرارت، جلوی کرونا گرفته بشه! جرا فوتبال رو تعطیل کردید؟
اونجا هم ضدعفونی و چک درجه حرارت میگذاشتید، موضوع به همین راحتی حل میشد!

واقعا بقیه دنیا چقدر نادانند که نتونستند به این موضوع ساده پی ببرند!
هنوز دست از مسخره بازی بر نیمی دارد تلویوزیون .. خجالت بکشید با وزارت همکاری کنید بگذارید تا عید این واوضاع کمی ارام بگیرد.............بس کن تلویزیون خیانکار
این چه برنامه ای که پول بیت المال را به جیب که مهران مدیری می ریزید ومبالغ هنگفتی صرف دکور وسایر امورش می نمایید محتوی این برنامه بدرد کجای کشور می خورد که عده ای را در این موقعیت بحرانی دور هم جمع کنید تا مردم از خطر کرونا بی خیال باشند .وهرینه گسترش سرایت این ویروس را تسریع نماید.
به مردم میگین بشینید توی خونه ، با تولید برنامه های حذاب و سرگرم کننده هم که مخالفید . پس دارید غیرمستقیم به مردم میگید برن سراغ ماهواره .
حسینی بای در برنامه ای در شبکه های اجتماعی گزارش تهیه کرده که مردم را ه صف میکنند که بفهمند با دستگاه دما سنج مجاورتی یا لمسی چند درصد کرونا دارند . آیا این روش ها اشتباه نیست . چرا به مردم آگاهی داده نمیشود که خودشان صف نبندند و داوطلب چنین ریسکی نباشند . واقعا مردم ایران‌چرا این شکلی شدند . واقعا روحیه ها از بین رفته . دوم اینکه ۱۵۰۰۰ معترض زندانی امسال که جوانان تحصیلرکده هستند بخاطر خطر کرونا آزاد کنید . چون جرم سیاسی در دنیا زندانی ندارد یا موقت هست
یک بام و دو هوا . مطلب "جز توصیه .... " را خواندم . در آن جا ستاد مبارزه با کرونا بر استقرار تیم های ارزیابی در مبادی ورودی شهرهای مختلف کشور به منظور شناسایی موارد مشکوک کرونا تاکید چند باره فرموده اند . سوال این است 1- چطور تو مبادی شهرها میشه بیماران کرونایی رو تشخیص داد ولی تو دورهمی نمیشه 2- اون مقام مسول تو وزارت بهداشت که برای این اقدام تو دورهمی معترض بودن چطور خودشون تو ستاد مبارزه با کرونا موافق این تصمیم برای مبادی شهرها هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
مبادی شهر دیگه طرف اومده. حداقل با دماسنج میشه ۵ درصد هم غربال کرد. ولی دورهمی رو میشه نساخت. میشه نرفت
بیشترین شوخی و مسخره بازی را دولت انجام داده.
هیچ کاری برای مردم نکرد این دولت فخیمه ی کریمه ی عظیمه
اصرار به تولید برنامه هم از دیگر تصمیمهای مدیریتی در شرایط بحران است .در شرایطی که جلسات ستاد مدیریت بحران کرونا با ماسک برگزار می شود عوامل تولید برنامه های تلویزیونی بی دفاع بهداشتی در حال ضبط برنامه های نوروزی هستند و از همه عجیبتر اینکه به تولید برنامه با حضور تماشاچی اصرار می کنند ؟!
خب چیکار کنیم در و دیوار رو نگاه کنیم؟سر کار نریم مسافرت نریم شما هم که فیلم و سریال و برنامه طنز نسازید فیلم های قدیمی هم که تا جایی که جا داشته پیش از این کردید تو حلقمون اونقدر که الان شما بگی فلان سریال فلان دقیقه چه اتفاقی میفته ملت از حفظ برات توضیح میدن
الان شما بگو ما چه غلطی بکنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
جم ببین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
عزیز من سامورایی با بازی آلن دولن ببین.
نه آخه تو صدا و سیما همه چی خوبه ، اونجا کرونا یه سرما خوردگیه سادست ، آمریکا هم نابود شده ، تو انگلیس همه دنبال یه لقمه نون هستن ، بی کفایتی تو همه دنیا موج میزنه و ۲۰:۳۰ با اون مجریان .... خیلی زحمت میکشه.
از ماست که بر ماست ، حقمونه.
مگر در فرودگاه ها از چه تستی استفاده میکنید؟؟؟ آن موقع که ویروس گسترده در چین پخش شد و پرواز های ماهان به چین ادامه داشت چه تستی میگرفتند؟؟ اینها به کنار .
در قرنطینه چه کنیم؟؟
مدیری نمونه کساییه که انتقاد نمایشی و دستوری رو قشنگ اجرا می کنن ولی در درون خودشون سو استفاده گر تر و منفی تر از هر کسی هستن . مرد حسابی دو ماه دیرتر برنامه بیرون میدادی چی می شد ؟ حتی حتی حتی اگر فقط یک نفر بخاطر برنامه تو فوت کنه تو مرتکب قتل عمد شدی
با سلام .وقتی برنامه رو تماشا میکنی نگران ازدحام جمعیت میشی.مسافران چینی هم موقع ورود با کنترل دما وارد می‌شدند این عاقلانه نیست لااقل از تعداد مردم در برنامه بکاهند ویا کلا همشون ماسک بزنن فاصله هارو زیاد کنن
واقعا درسته!
مهران مدیری همیشه خود خواه بوده و هست.
و مردم باید خود آگاه باشند و نروند
هنر آقای مدیری خنداندن با مسخره کردن بدبختی های مردم است و ناراحت کننده ترین بخش برنامه چاپلوسی دو نفر دعوت شده به روی صحنه برای جایزه و تحقیر آنها توسط آقای مدیری است
یچیزی دست این خارجیا تو فیلما به اسم ترمومتر دیدن فکر میکنن دیگه همه مریضی با تب مشخص میشه و دیگه تهه تشخیصن الان...
این مردم را به سادگی میتوان به تلویزیون کشاند ولی در ایامی که حتی دید و بازدیدهای عید باید مجازی برگزار بشه این کار درسته؟ یه ذره خلاقیت هم چیز خوبیه. اونقدر روشهای مختلف بدای ساخت برنامه هست اونوقت اینا فقط یاد گرفتن دویست سیصد نفر رو دور مهران مدیری جمع کنند اون هم لودگی دربیاره.
همش بخاطر پول. تلویزیون میلی 1000 تومنی رو روی هوا میزنه بعد میاد این برنامه هارو تعطیل میکنه تا ضرر چند میلیاردی بده؟
این برنامه بدون حضور تماشگران برگزار کنند.
هم مردم سرگرم می شوند و هم مردم بیماری کرونا را جدی می گیرند.
جالبه سالن دورهمی پر تماشگر در چندین ساعت بعد بقیه مردم از سفر رفتن و یا سینما و ...محروم می کنیم، این تناقض اشکار دارد
این موارد نشانده بحران و عدم انسجام در مدیریت ستاد مبارزه با ویروس کرونا است. خبط و قصور بزرگی صورت گرفته است که بیانگر اینست که مدیران از جمله صدا و سیما، شهرداری و آتش نشانی و دیگر دستگاه ها که مجوز صدور برنامه دورهمی با این همه تماشاگر را دادند هنوز درک درستی از بیماری ویروس کرونا و چگونگی شیوع و انتقال آن ندارند. از این قصور بزرگ، وضع هرج و مرج افسار گسیخته در مدیریت ویروس کرونا در کشور کاملا آشکار و هویدا است.
آقای مدیری که به همه ایراد می گیرد و تمسخر می کند بهتر است نگاهی به خود بیاندازد ببیند که خود خالی از عیب نیست و گاهی نیز باید خودش را به سخره بگیرد. چرا که او برنامه اش که تجمع افراد را دارد کنسل نکرده است...
برای مهران مدیری وامثالهم مردم چه اهمیتی دارند اینها فقط وفقط به پول می اندیشند .تابناک جان خواهش میکنم پخش کنید
بادرود،تراخدااین دورهمی رادراین شرایط حساس برگذارنکنید ،اصلاهیچ سنخیتی که نداردبلکه دهن کجی به قوانین وضوابط وتوصیه هادارددرحالیکه راههابرای شهرهای شمالی وتوریستی بسته می شود که عمل صحیحی است ولی اصلا بعضیها حلیشان نیست که چه اتفاق بزرگی دردنیا افتاده است.
خب چرا اجازه ی انجام همچنین برنامه های گروهی را میدید.این همه مردم تو جاهای مختلف به خاطر سلامتیشون مراعات میکنند که این ویروس بلکه به امید خدا ریشه کن بشه اونوقت بعضی‌ ها به خاطر منافعشون سلامتی مردم براشون مهم نیست... اینا همش مربوط میشه به باند بازی صداوسیما
صدا و سیما در تمام این سالها خلاف منافع ملی و بر ضد مردم عمل کرده است!
سلام،بدترازدورهمی گزارشهای خبری بخش های مختلف اخباراست که آقای سلامی ودیگر همکارانش تهیه میکنند،وارد محیط الوده وقرنطینه بیمارستان می شوندمصاحبه می کنند خدا می داند با این تجیهیزات الوده ،دوربین،میکروفن چقدر مردم رادر کوچه وخیابان هنگام مصاحبه الوده کرده اند.این وسایل همکارهای خودشون ومسولین راهم آلوده میکندو.....
مهران مدیری برای خودش یلی شده کسی هم جلوش رو نمیتونه بگیره متاسفانه خوشبختانه نمیدونم
وقتی پول و منافع جای وجدان و اخلاق کار رو بگیره بیش از این نمیشه انتظار داشت.
این کارها رو می کنید که مردم خیلی عادی خیلی این شرایط رو جدی نمیگیرند
این برنامه و عمال تولید آن باید هرچه سریعتر دستگیر و به اشت مجازاتهای اعدام برسد. تا در زمان داغدار بودن مردم خنده پراکنی نکند
bازیه طرف به مردم میگن قرنطینه خانگی از یه طرف تو تلویزیون هزار نفر را دورهم جمع میکنن. بعد انتظار دارن مردم به توصیه های مسولین عمل کنن و شمال نرن....
چرا دارید همه چی را عادی جلوه می‌دهید؟؟؟؟
البته حذف چنین برنامه های که قالب طنز دارد در این شرایط هم درست نیست همه شدیدا به شادی نیاز دارند اما میشه بدون تماشاگر یا با تماشاگر کم که بشه فاصله بهداشتی را رعایت کرد برگزار بشه به نظرم مشکلی پیش نمیاد.
من مادرم واسه کرونا بستری هست، من همش دور همی و خندوانه میذارم ببینه ، و هی میخنده، خدا خیرت بده آقای مدیری ، خیلی مردی که جونت رو کف دستت گرفتی تا روحیه مردم بالا بره
پاسخ ها
،،،
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
جون چی؟! اون دور وایساده ازگوشی هم بهش میگن چی بگه
برنامه دورهمی نمونه بارز دو رویی و ریاکاری کشور است .مثل فروش طرح ترافیک و ....
همون مثال معروف خودشو بیار اسمشو نیار
دورهمی دراین شرایط رتب خورده کی منع رتب کند،حقیقتا مخرب است وتویت توجیهی مدیرروابط عمومی صداسیما بشدت پراشتباه وپرانتقادبود.
وقتی برنامه ریز وبرنامه هردوتحت سیطره مراکز امنیتی ‌اطلاعاتی باشند ازآن چیزی بهترازاینجوربرنامه ها (دورهمی)درنمیاد!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
ن بابا... این اطلاعات رو از کجا کشف کردی.. باریکلا
این مهران مدیری نه سواد داره، نه تخصص داره و نه حرفه ای بلده! فقط بلده لوده گری در بیاره!
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
گلی گلی ؛ تو منگلی یا .. خلی؟
مهران مدیری که معلوم الحال است! اما آن مردم تماشاچی باید افسوس خورد به حالشون!!!
به خاطر کرونا خیلی از مشاغل تعطیل شد ن.وپدران ومادران خانه نشین شدن شب عیدی.ولی بالاخره آقایان دورهمی وبقیه مفت خورها خرج دارند شب عیدی .
اون شرکتی نرم افزاری( اپلیکیشن موبایل) که وابسته به فلان جاست و چنبره زده روی تلویزیون اون داره اعمال نفوذ میکنه نه مدیری یا علیخانی ! مدیری و علیخانی فقط یک برنامه ساز معمولی هستن و حقوقشون رو میگیرن سود اصلی جای دیگه است.اون شرکت سرمیه گزاری کرده حالا میخواد سود برداشت کنه
ول کنید دورهمی رو بابا.. سرگرم شدیم باوو.. هرکس نمیخواد نره.. همش ترس و واهمه.. جمع کنید بابا با این کرونا
اگر گرفتن تب افراد اقدام غیرحرفه ای و غیر علمی هست پس چرا شما تا چند مدت پیش مسافران از مبدا چین و سایر کشورهای را با همین روش کنترل می کردید؟؟؟ آیا اونها دوره نهفته ندارند؟؟؟
مهران مدیری نشان داد که فقط قشنگ حرف می زند. اگر مرد است برنامه را تعطیل کند. واسه پول حاضر است سلامت مردم را به خظر بیندازد.
چرا این رو انقد بزرگش کردین
دکانی باز کرده برای خودش مدیری
پاسخ ها
،،،
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
توی سودش شریکن
این همه آدم از سراسر تهران آمده اند با اتوبوس و مترو و خودرو شخصی آمدنداگر خودشان کرونایی نبودند حتما گرفته اند آنوقت با کدام دم و دستگاهی مشخص می شود کرونای ساعات اولیه ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر