بازدید 11966
۳

واکنش همتی به محدود شدن دامنه نوسان بورس

رئیس کل بانک مرکزی گفت: تصمیم هیات مدیره بورس درخصوص محدود کردن دامنه نوسانات، تا بررسی بیشتر ابعاد موضوع به تعویق بیفتد.
کد خبر: ۹۶۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 06 March 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «عبدالناصر همتی» امروز (جمعه) در پاسخ به پرسشی در مورد تصمیم هیات مدیره بورس در خصوص محدود کردن دامنه نوسانات، افزود: دغدغه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار را درک می‌کنم و تلاش‌های وی برای مدیریت بازار قابل تقدیر است.

رئیس کل بانک مرکزی از مذاکره با وزیر اقتصاد در این خصوص خبر داد و گفت: وزیر اقتصاد نظر مشورتی اعضای شورای عالی بورس را مدنظر دارد و لذا با توجه به مجموعه دیدگاهها، تاکید وی نیز تعویق این تصمیم در شرایط امروز است.

همتی خاطرنشان کرد: معتقدم تا بررسی بیشتر ابعاد موضوع، تصمیم هیات مدیره سازمان به تعویق بیافتد.

در ششصد و بیست و نهمین جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، مقرر شد «دامنه نوسان قیمت در کلیه نماد‌های معاملاتی در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران از روز شنبه هفدهم اسفندماه به دو درصد کاهش یابد»

دامنه نوسان قیمت در نماد‌های معاملاتی تا پیش از این پنج درصد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
قبلا هم گفته بودم اينها تصمصمات احساسي است . وابتدا مي فروشند با قيمت بالا بعد با قيمت مفت از ملت ميخرند. شرم به اين نوع سرمايه گذاري و نحوه پول خوردن .
با توجه به دشمنی های بشمار کشورهای متخاصم در دنیا علیه ما مسئوالان در تصمیماتشان به هوش باشند. رسانه ها و شبکه های مجازی دنبال بحرانهای عظیم سیاسی در ایرانند لطفا با دستکاری روزانه و هفته در معاملات اتش بیار معرکه نشید. به حد کافی فضاسازی علیه انجام شده اینشالله مسئولین هفته اینده اجازه بحران زایی ندهند. مسئولین باید بفهمند مردم را کشاند به بورس و بعد به بهانه ها و تجیهات مختلف از پشت خنجر زدن یعنی چه. البته دور کردن احساسات و هیجانات فوق العاده پسندیده است ولی راه حل دارد نه مصوبات شبانه . ما ماه گذشته شاهد تغییرات و مصوبات از من دراوردی بودیم. لطفا به هوش باشید.
باید حواسمون به این نوع مدیران که یهو یک تصمیم شوک برانگیز میگیرند باشه!!!هر بچه ای هم میفهمه که اینگونه تصمیمات قصد ش هجوم به بازار ارز و طلا بود که از نطفه خفه شد.؟؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار