نمایندگان تلاش کردند کشور بدون بودجه نماند

کد خبر: ۹۶۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 04 March 2020

عضو فراکسیون امید در مجلس گفت: دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا به دلیل نگرانی‌های احتمالی عامل عدم برگزاری جلسات علنی مجلس بود اما نمایندگان تلاش کردند کشور بدون بودجه نماند.

داود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌با اشاره به دریافت اذن رهبری ازسوی لاریجانی برای ارسال مستقیم لایحه بودجه ۹۹ بعد از تصویب در کمیسیون تلفیق به شورای نگهبان، بدون بررسی در صحن علنی مجلس، گفت: نمایندگان آمادگی کاملی برای تشکیل جلسات مستمر بررسی بودجه سال آتی داشتند اما ستاد ملی مبارزه با کرونا بدلیل نگرانی های جدی و همچنین شرایط جسمانی مشکوک برخی از نمایندگان که احتمال تسری ویروس به مردم و مراجعه کنندگان را تشدید می کرد، دستورالعمل جلوگیری از برگزاری جلسات را صادر کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بودجه تعیین کننده و زیربنای تمام برنامه ریزی های یک سال کشور محسوب می شود و از این رو به هیچ عنوان نمی توان کشور را بدون بودجه اداره کرد.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه به مشکلات کنونی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با این بیماری مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات، چاره ای جز تصویب بودجه با دریافت اذن رهبر انقلاب و سپس ارسال آن به شورای نگهبان وجود نداشت.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: باید اذعان کرد با توجه به اذن رهبر انقلاب در خصوص بودجه سال ۹۹، به لحاظ قانونی ایرادی به آن وارد نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها