بازدید 25717

امهال سه ماه اقساط تسهیلات بخاطر شیوع کرونا

رئیس کل بانک مرکزی نوشت: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار اقساط تسهیلات و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین اردیبهشت و ۹۹ بدون وضع هرگونه جریمه و کارمزد به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴ 03 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، عبدالناصر همتی در یک یادداشت اینستاگرامی نوشت در جلسه عصر امروز ۹۸.۱۲.۱۳ شورای پول و اعتبار تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کار‌ها خصوصاً فعالیت‌ها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند و مصادیق آن توسط دولت تعیین می‌شود (نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها، بخشی از حمل‌ونقل و امثال آنها) اتخاذ کرد.

به این صورت که اقساط تسهیلات و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحنسه کلیه اشخاص طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین اردیبهشت و ۹۹ بدون وضع هرگونه جریمه و کارمزد به زمان انتهای اقساط آن‌ها منتقل بشود.

کلیه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی مؤظف هستند براساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری مساعدت لازم را به عمل آورند. بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران محترم بانک‌ها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیبانی لازم را از آن‌ها به عمل خواهد آورد.

به امید خلاصی هرچه زودتر ملت بزرگ ایران از این ویروس و عادی شدن فعالیت‌های اقتصادی کشور
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر