بازدید 6704
۱

بعیدی‌نژاد: زاغری به کرونا مبتلا نیست

سفیر ایران در لندن به نقل از سخنگوی قوه قضاییه گفت که نازنین زاغری در سلامت کامل است و به کرونا مبتلا نیست.
کد خبر: ۹۶۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 03 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «حمید بعیدی‌نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (سه‌شنبه) در توئیتی با اشاره به اظهارات اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه نوشت: «جناب آقای اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در جلسه امروز با خبرنگاران اعلام کرد که زندانیان امنیتی از جمله خانم نازنین زاغری در سلامت کامل هستند و بر خلاف ادعاهای دروغینی که مطرح می‌شود مبتلا به ویروس کرونا نیست. به گفته ایشان یکی از این زندانیان (امنیتی) امروز یا فردا به مرخصی می‌رود.»

بعیدی‌نژاد: زاغری به کرونا مبتلا نیست

 

 

به گزارش فارس، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا امروز (سه‌شنبه) در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در خصوص سلامت زندانیان به ویژه زندانیان امنیتی از جمله در مورد خانم نازنین زاغری، هنگامه شهیدی و ندا ناجی و ضیا نبوی شایعات زیادی به گوش می‌رسد وضعیت سلامت این زندانیان به چه صورت است، گفت: در مرخصی که اعطا شد، بیش از ۵۴ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند. از سوی دیگر در رابطه با بهداشت و تامین امنیت و سلامت زندانیان اقدامات بسیار خوبی با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است.

وی ادامه داد: در مورد افرادی که اسم بردید باید اشاره کنم که خانم نازنین زاغری بررسی کردیم که در سلامت کامل به سر می‌برد. فضا سازی شد و دیروز نیز او با خانواده تماس داشت و سلامتی خود را به خانواده اعلام کرد، اما فضایی ایجاد می‌شود و وقتی این فضا تکذیب می‌شود و خبر سلامتی اعلام می‌شود دیگر کسی این خبر سلامتی را منتشر نمی‌کند.

اسماعیلی تصریح کرد: برخی دیگر از زندانیان هم در حال حاضر در بیرون هستند و داخل زندان نیستند. در مورد یک نفر دیگر نیز ضمن اینکه بررسی کردیم و در سلامت کامل به سر می‌برد، مقدمات اعطای مرخصی به او هم فراهم شده است و ظرف امروز و فردا به مرخصی خواهد آمد.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه سلامت همه زندانیان برای قوه قضاییه اهمیت دارد، گفت: می‌توانم ادعا کنم که شرایط نگهداری زندانیان امنیتی به مراتب مناسب‌تر از شرایط نگهداری سایر زندانیان است؛ اما وظیفه خود می‌دانیم که همه زندانیان حداکثر استفاده از تسهیلات زندان را بویژه در این شرایط ببرند.

گفتنی است ریچارد راتکلیف همسر نازنین زاغری اخیرا مدعی شده بود که احتمالا همسرش به کرونا مبتلا شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
اولا بدون کنترل دقیق اخبار توئیت می زنید و بدون مدرک پزشکی هم ادعا می کنید لطفا گواهی سلامت رو منتشر کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار