بازدید 8934
۱
سوژه

مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس، چگونه مدیر پیکان شد؟!

در شرایطی که گرشاسبی به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان از یک تیم دولتی به نام پرسپولیس کنار گذاشته شد، چگونه توانسته حکم مدیرعاملی پیکان را دریافت کند؟ این پرسشی است که نهادهای نظارتی ، مجلس ، سازمان بازرسی، وزارت صنعت معدن و تجارت و در یک کلمه دولت باید پاسخ دهد.
کد خبر: ۹۶۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 03 March 2020

حمیدرضا گرشاسبی که از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان مصوب مجلس شورای اسلامی از کار کنار رفته بود و حقوق بازنشستگی دولتی دریافت می کرد، در یک اقدام عجیب از سوی کارخانه دولتی ایرانخودرو ، به عنوان مدیرعامل پیکان به فوتبال بازگشته است تا ابهامی بزرگ در صدور این حکم انتصابی مطرح شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل اسبق سرخپوشان که در دوره محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس این پست را عهده‌دار بود، در ادامه با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان از کار کنار گذاشته شد و با کار دولتی خداحافظی کرد اما او اکنون بعد از مدتی حضور به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه دولتی پیکان، به عنوان مدیرعامل جدید و جانشین شیعی دوباره مشغول به کار شد.

گرشاسبی درباره دلیل حضورش به عنوان مدیرعامل پیکان می‌گوید: « چند وقت پیش هم مدیران ایران خودرو پیگیر بودند تا در هیات مدیره حاضر باشم. قبل از آن هم آقای شیعی با توجه به مشکلات عمل جراحی سنگینی که انجام داده بود دنبال استراحت بود. ما از ایشان خواهش کردیم تا بماند و با توجه به حساسیت شرایط و تیم دنبال همکاری باشد. او بار دیگر از چند روز اخیر دنبال استعفا و بازنشستگی بود. الان قرعه به نام من خورد و این کار را شروع کردیم و ببینیم که چه می‌شود. »

در شرایطی که گرشاسبی به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان از یک تیم دولتی به نام پرسپولیس کنار گذاشته شد، چگونه توانسته حکم مدیرعاملی پیکان را دریافت کند؟ این پرسشی است که نهادهای نظارتی ، مجلس ، سازمان بازرسی، وزارت صنعت معدن و تجارت و در یک کلمه دولت باید پاسخ دهد.

مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس، چگونه مدیر پیکان شد؟!

گرشاسبی تمایل ندارد به این سوال پاسخ دهد و آن را به مراجع تصمیم گیر ارجاع می‌دهد و تنها به ذکر این توضیح که باشگاه پیکان یک نهاد خصوصی است و تصمیم گیری درباره پرسپولیس و استقلال بر عهده نهاد‌های دولتی است، اکتفا می‌کند!! 

او می گوید: «باشگاه پیکان موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو است و کاملا خصوصی است. به هر حال در اصل اعتقاد ما این است که در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بحث بازنشستگی وجود ندارد. کجای دنیا در بحث مدیریت ورزشی بازنشستگی است. در حال حاضر در همین باشگاه‌ها چند مدیر شرایط بازنشستگی را دارند، اما زوم کردند روی پرسپولیس و استقلال. در حال حاضر پیکان خصوصی است و اگر مشکلی بود خودم وارد عرصه نمی‌شدم.» 

گرشاسبی درباره تقابل هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس گفت: همیشه موقعی که در پرسپولیس هم بودم می‌گفتم باید بروند بازی جوانمردانه و خوب به نمایش بگذارند و نتیجه در اولویت دوم قرار دارد. مهم این است که بچه‌ها بازی کنند و بعد که تمام شد از خودشان راضی باشند که تمام توان را گذاشتند و هیچ شرمندگی ندارند. برد و باخت در اولویت نیست اینکه تمام تلاش و توان را به کار گیرند در اولویت قرار دارد و در بازی با پرسپولیس هم امیدوارم به نتیجه لازم برسیم و در ادامه مسابقات هم به هدفی که داریم برای بقا دست پیدا کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موضوعات تکراری،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار