بازدید 33159
شایعه در بندرعباس حادثه آفرید!

آتش‌زدن یک درمانگاه در بندرعباس بخاطر کرونا

شایعه بی پایه و اساس نگهداری بیماران کرونایی در یک درمانگاه در بندرعباس موجب تحریک مردم و برخی افراد در شهرک توحید و آتش‌زدن درمانگاه شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳ 29 February 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، شایعه بی پایه و اساس نگهداری چند بیمار کرونایی در یک درمانگاه در شهرک توحید بندرعباس موجب تحریک برخی افراد ساکن در این محله و آتش‌زدن درمانگاه این شهرک شد.

عوامل پلیس و آتش‌نشانی بلافاصله در محل وقوع آتش‌سوزی حاضر شده و ضمن دعوت مردم به آرامش، آتش رخ داده در محوطه درمانگاه را اطفا کردند.

در همین زمینه فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با رد شایعه بستری بودن بیماران کرونایی در این محل، اظهار کرد: چند مرکز درمانی در بندرعباس برای مراجعه اولیه مردم به منظور بررسی علایم حاد تنفسی در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها در شهرک توحید است تا عوامل درمانی مستقر در این درمانگاه‌ها پس از بررسی‌های اولیه و در صورت حاد بودن شرایط بیماران، آن‌ها را به بیمارستان شهید محمدی اعزام کنند.

وی هرگونه شایعه مبنی بر بستری شدن بیماران کرونایی در درمانگاه‌ها را رد کرد و بیان داشت: در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخش ویژه بستری افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است و اساسا هرگونه شایعه درباره بستری بیماران کرونایی در درمانگاه‌ها کذب است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۳۵
ترو خدا انقدر روو ندید به هرکس بزنید دست و پای کسی که اینکارو کرده خرد کنید
مگر مملکت ماله باباشونه اینطور رفتار میکنند
این هم مردم با شعور و فرهنکوم. مملکت ته داغوني هست در همه ابعادش
عقل ناقص یعنی این.
حالم از این حد جهالت بهم میخوره
حرکت های قرون وسطایی !!!!!!!
همکاری و هم بستگی برخی با مردم نیازمند که در درمانگاه مشغول کمک به بیماران اند وشخصی نگری وخودبینی وخود حفظ کنی نه از خطر بلکه ترس موهوم از خطر برخی دیگر حیرت انگیز است.ببین تفاوت ره از کجاست تا بکجا.از نظر اقایان بیمارستانها در سطح کشورباید جمع اوری شود که منبع خطر است.با کسانی که در مانگاه را اتش زدند باید برخورد جدی شود
قابل توجه دوستانی که در فکر قرنطیه بودن الان متوجه شدن چرا وزیر بهداشت مخالف قرنطینه هست هنجارهای اجتماعی ایران با کشور چین و غیر خیلی فرق میکند جامعه ایرانی بایدها و نبایدهای زیادی رو در لایه های خودش رو دارد واکنش وکنشگرهای که در غصای مجازی قورت میگرد بسیار متفاوت هست با انچه در کف خیابان اتفاق میافته باید با احتیاط رفتار کرد چرا که عواقب رفتار نسجیده منجر به پیامدهای میشود که دردناکتر از هزینه کرونا میشود نمونه بارز ان در تعطیلی چند روزه اخیر هست که مردم تهران شروع به مسافرت به شمال کرده وبحران ایجاد کردن الان تعطیلی ادرارجات منجر به شروع زود هنگام سفرهای عید خواهد شد مه به خودی خود فاجعه هست چرا که باعث انتقال حوزچه های اپدیمی در بین استان میشه مردم ایر ان باید یکمی بیشتر باید به دولت اعتماد کنن دیروز در اخبار درگیری بین مردم ژاپن بر سر ماسک رو انتشار داذن که نشانگر رفتارهای پیچیده روانی جامعه کرونای شده هست الان چه کسی میتواند اتش زدن یک کلنیک رو تحلیل کند این یک فاجعه هست یعنی هر کس در این شهر بیمار بشود با یک بحران پسزدگی روبروست الهم عجل الفرج
اگر هم بیمار کرونا بستری بود این گونه رفتارهای وحشیانه را توجیه نمی کرد .بیمار ممکن است فرزند یا اقوام خود این آدمها باشد . باید درمانگاه را آتش زد ؟ باید علمای اخلاق از خود بپرسند این همه هزینه در زمینه تربیت به چه انجامیده؟
چقدر متاسف شدیم از این خبر
این افراد با این حرکت زشت بندرعباسیها رو سرشکسته کردن..
واقعا شرم آوره...
اصلا بر فرض بيمار كرونايي در آنجا باشد آيا بايد درمانگاه و بيمار را آتش زد؟ آيا اين انسانيت است؟ اين وجدان است؟ اين شعور است؟ بعضي ها در قرن جديد انسانيت و فهم و درك خود را از دست داده اند
این افردا ننگ هر جامعه ای هستن که دورونش زندگی میکنن..‌هموطن مریض امروز ما خواهر و برادر ماست..‌شاید فردا ما بیمار شدیم.. آیا درسته دیگران به دین شکل برخورد کنن
لطفا به همدیگر کمک کنیم، الان شرایط طوری است که باید با هم همراه و همدل باشیم، چرا دراین شرایط مشکلات هموطنانمان را بیشتر میکنیم، کمی مهربان تر باشیم.
فرض کنیم که خبر درسته. اگر وابستگان خود این افراد که درمانگاه و بیمارستان آتش زدند در آنجا بستری باشند هم همین کار را میکنند؟ چقدر خودخواه شده این جامعه.
بدتر از کرونا نادانی ما مردم است
چقدر وحشی.مثلا با این کار به مردم کمک کردند؟
چه شده بر ما
باید با عاملین جدی برخورد شود. مگر بیمار از چین امده بوده؟ خود مردم ان شهر بوده اند دیگه. یعنی چی؟ این چه بی فرهنگی است.
بی فرهنگی رریشه دوانده در ملت ایران
خودتون هم به خودتون رحم نمی کنید. دولت یکسری بیمارستان ها رو برای تشخیص، قرنطینه و درمان مبتلایان به کرونا در نظر گرفته. با آتش زدن این بیمارستان ها چه مشکلی از شما حل می شه؟ فرض کنید فردا خودتون بیمار بشید، دوست دارید با شما این شکلی رفتار کنند؟
این هم از مردم فهیم!!! باید این افراد شناسایی و در صورت بیماری به بیابان منتقل شوند.
گویا ما مردم ایران حق مونه که هربلایی سرمون بیاد.آخراین چه رفتاری است که می کنیم.مگر اون فردی که کرونا گرفته جنایتی کرده یا عمل خلاف شئونات انجام داده که کرونا گرفته.مگر اینهابرادر وخواهر ما نیستندکه اینقدر ازشون هراسناک باشیم ومانند جزامی ها آنها را ترد کنیم.هیچ فکر کرده اید که چه بسا شما جای اونها می بودید. دوست داشتید همه ترد تان کنند.خدامیداند من آنقدری که از سرماخوردگی کوچک می ترسم از کرونا نمی ترسم چون با کوچکترین عطسه یاسرفه همه فرار می کنند از آدم.آخر این چه کاری است!!!؟
خدایا صبر و شعور بده.
وا؟ حالا به فرض که مریش ها توی این درمانگاه بودند، یعنی اینا می خواستن مریض ها رو آتیش بزنن؟
ضدیت با همنوع و هموطن تا این حد هم نوبر است در نیا
رفتارهای قبایل آفریقایی هم اینجوری نیست. یعنی چی آخه...
تکذیب = تایید 100 درصد
وحشی گری یعنی همین .
حالا اگر هم ایم واحد درمانی به مبتلایان به کرونا خدمات پزشکی ارائه کنه باید به آتیش کشیده بشه مگر این کشور نیروی نظامی نداره که هر کس خواست هر غلطی میکنه؟
مثل چین فازغ از دزدی واختلاس در عرض ده روز درتمام شهرهای درگیر با کرونا بیمارستان صحرائی احداث کنید واز آلوده کردن شهرها به پرهیزید
این کار ان گروه که درمانگاه را باتش کشیدن کاملا غیرمنطقی وخلاف است دستگاه اداری بهداشت ودرمان استان باید اگاهی کامل به شهروندان استان بدهد وقتی مشکل بزرگی برای کشور پیش امده سازمان درمانی کشور با توجه به امکانات کشور مکلف از این واحدهای بیمارستانی استفاده کند درهر استانی که باشد
خواهش میکنم ضمن برخورد شدید با عوامل این آتش سوزی، در شبکه خلیج فارس اطلاع رسانی مؤثر صورت گیرد تا افراد سواستفاده گر فرصت عرض اندام نداشته باشند.
نقش رسانه های داخلی خیلی مهمه.
به اين افراد هم مي شه گفت آدم؟؟!!
حالا اگه واقعا بیمار کرونایی اونجا بود آتش زدنش مشکلی نداشت؟!!!!
الان همونی که آتش زده اگر کرونا بگیره با سرعت به همین درمانگاه مراجعه خواهد کرد!
افرادی که درمانگاه را آتش کشیدن، از نظر عقل و احساس تهی اند؛ اگر مزدور نباشند .
این رفتار را در کشورهای جنوب صحرای آفریقا هم دیگه دیده نمیشه...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل